. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Dani62 schreef:Nou, dan ben ik echt blij dat wij elkaar alleen in het weekend zien. Doordeweeks kom ik tenminste aan mijn nachtrust.

Dani62 schreef:Snurken ...
Mijn vriend en ik slapen elk weekend in een éénpersoonsbed, dát is pas erg!

elfs na vele jaren is het leuk met de juiste vent !! Slaap ze
ikke24 schreef:Tegen op je liggen: Het matras een stukje verder schuiven, zodat hij in de spleet valt als ie op je wil komen liggen!

. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik hou echt super veel van hem. En vind het ook heerlijk tegen elkaar aan te liggen. Maar als hij slaapt duurt ongeveer nog een uur voor dat ik me uit de houd greep los heb gekregen en zelf ook kan gaan slapen
. 

).
. Ik heb thuis een tweepersoonsbed met twee aparte matrassen, maar we slapen eigenlijk altijd dicht tegen elkaar op 1 matras. Ik heb twee losse dekbedden, maar eerlijk waar we hebben er maar 1 en soms 1,5 nodig. De kussens leggen we lekker dicht naast elkaar. Als we heel moe zijn vallen we in elkaars armen in slaap, maar soms vinden we het beide gewoon prettiger om 'los' te liggen, anders val ik in ieder geval niet in slaap. Ik val niet in slaap als de tv aanstaat of ik word er na 1 uur wakker van, dus zet hij hem uit als hij merkt dat hij in slaap valt, ook al valt hij makkelijker in slaap met de tv aan. Als hij me 's nachts vast heeft en ik wil anders gaan liggen, til ik zijn arm op kruip er onder uit en ga liggen zoals ik wil, leg zijn arm weer op de plaats en slaap weer verder
,maar dan wordt ik wakker omdat ik bang ben dat hij van de trap af valt. Of wanneer een van zijn vrienden belt/smst midden in de nacht terwijl zijn telefoon altijd naast/onder zijn kussen ligt en het hele bed dus vrolijk meetrilt
plaatsen voor hem te leggen. Nou als je dan wakker bent en dat meekrijgt, moet je echt je lach in houden
Maar toen hij niet ophield met wiebelen heb ik hem maar even tot bedaren gebracht
en hebben we nog lekker kunnen uitslapen.
meneer slaapt rustig door.
)
)
dan dat ie me helemaal in de houdgreep heeft heel de nacht