mannen irritant in bed

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dani_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 16:07

Nou, dan ben ik echt blij dat wij elkaar alleen in het weekend zien. Doordeweeks kom ik tenminste aan mijn nachtrust :D.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 16:12

Dani62 schreef:
Nou, dan ben ik echt blij dat wij elkaar alleen in het weekend zien. Doordeweeks kom ik tenminste aan mijn nachtrust :D.

Haha, dat is wel waar inderdaad.
Af en toe wel lekker alleen slapen :o

Maar ja, hoe moet dat als je gaat samenwonen in de toekomst of als je al samenwoont en je kerel snurkt zo erg en alles. :+

Dani_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 16:18

ikke24

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 16:19

Tegen snurken kun je oropax oordopjes kopen, die helpen heel goed!
Tegen op je liggen: Het matras een stukje verder schuiven, zodat hij in de spleet valt als ie op je wil komen liggen!
Tegen het bed innemen: "lieverd wil je me niet nog een glaasje water pakken?" En dan snel met de benen en armen wijd gaan liggen en net doen of je slaapt!
Of net alsof je slaapt en dan een paar keer schoppen hihihi schuiven ze vanzelf wel!

ikke24

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 16:20

Ja en snoreeze helpt ook heel goed! +:)+

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-09 16:25

Dani62 schreef:
Snurken ... :(

Mijn vriend en ik slapen elk weekend in een éénpersoonsbed, dát is pas erg!

toen wij nog niet samenwoonde, sliepen we ook in mijn kleine 1 persoonsbedje, ik ben 156cm en hij 185 hihi wij zijn mini en maxi...
maar dat was zwaar irritant, hup die benen van hem over mij heen, en ik lag op het randje van het bed.

maras

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 16:27

Wat een bedproblemen :-)
Ik vind het heerlijk als hij tegen me aan ligt, ik vind het geen enkel probleem als ik voor hem een paar keer de wekker moet af laten gaan, ik heb geen moeite met windjes ( kom op zeg dames: laten jullie zelf nooit windjes? Doen jullie niet stiekem met zijn tweetjes af en toe een wedstrijdje??? Jezus wat zijn jullie saai, wij zijn al ruim 10 jaar bij elkaar maar nog iedere morgen is het lol want de 1e die een windje laat ( en windje is nog zacht uitgedrukt) die moet voor de thee op bed zorgen en meestal verlies ik grinnik) en nee ik wil geen 1persoonsdekbed, ik trek wel een keer als hij er mee aan de haal is en nee ik wil geen spleet in het bed om hem erin te laten vallen, ik vind het naar bed gaan elke avond weer een knusse bedoening en iedereen die daar anders over denkt moet gewoon een andere vent gaan zoeken want nogmaals :zelfs na vele jaren is het leuk met de juiste vent !! Slaap ze :-)

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 16:27

ikke24 schreef:
Tegen op je liggen: Het matras een stukje verder schuiven, zodat hij in de spleet valt als ie op je wil komen liggen!

Mijn vriend heet Bert en in het midden van ons spijlenbed hebben wij (tussen bed en muur) de scheidings Bert geklemt. Van mijn vriend mag ik de bert niet passeren (oftewel: ''op je eigen helft van het bed!''). _O-
Afbeelding
Helaas voor hem werkt dit in de praktijk niet altijd... ;)

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 16:46

Haha echt super irritant is dat geklooi met die dekens.
Sinds wij een 220 x 240 deken hebben is dat gelukkig geen probleem meer.
Mijn vriend is ook een heel stuk zwaarder dan mij en dan rolde die zich helemaal in die dekens dat ik echt bijna geen deken meer over had. Echt zooooo irritant was dat altijd !!
De wekker laat ie smorgens zo'n 3 a 4 keer afgaan voor die er uit komt, maar dat vind ik niet zo erg, vind het zelf ook elke ochtend weer crap om eruit te komen.
Snurken doet ie gelukkig ook alleen maar als zn neus verstopt zit.
Alleen s'morgens scheetjes laten vind ie elke keer weer even grappig.. B-)

Hij heeft trouwens ook wel irritaties bij mij!
Ik heb altijd ijskoude handen en voeten als ik net in bed stap en ik praat soms in me slaap! :+

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-09 16:51

ik hoor de wekker zelfs nie meer, ik heb mezelf erop getraint hahaha maar wel irritant als ik zelf een keer optijd uit bed moet

veerledec

Re: mannen irritant in bed

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 16:58

Hij maakt mij braaf wakker, terwijl hij er eigenlijk helemaal niet uit moet. Maar ik kan pas opstaan als hij uit bed is, dus heeft hij helaas pech. Verder geen irritaties, behalve snachts klappertanden. En daar word ik op de een of andere manier altijd wakker van. Hij vindt dat ik t m af moet leren door m dan te slaan of zo, maar ik kom niet verder dan een keer duwen totdat ie ophoudt.

laura1705

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 17:10

wat een verhalen! Ieder zo zijn eigen "bedproblemen". Bij mijn vriend slapen we altijd op een 1.20 bed, niet zoveel ruimte dus. Krijg ik 's nachts opeens een knie in mijn rug, niet echt prettig. Hij snurkt soms, gaat er minstens een keer per nacht uit, en zo gaat het door, maar ik hou super veel van hem!!! Die "bedproblemen" krijg je er gewoon "gratis" bij.

Dani_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 17:15

adecuada schreef:
Ik heb altijd ijskoude handen en voeten als ik net in bed stap en ik praat soms in me slaap! :+

Hihi, mijn ijsvoeten leg ik altijd tegen zijn benen ... }:) :=

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-09 17:19

mijn mannetje kan ook gewoon blijven duwen met zijn knieen, ook al voelt hij dat ik er lig en dan blijf ik altijd terugduwen tot ie ophoud hahaha

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 17:27

hahha herken baar al deze bed issues maar ben atijd blij als er vent naast me ligt hoor...waar ik tegen aan kan kruipen als ik t koud heb..
en ja dekens omg xd meestal ben ik altijd de jatter..en lig ik half vaag over t bed heen haha...
en scheetjes in bed ag moet kunne hore snurke(zal ik zelf ook wel doen)

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 17:30

Is het bij jullie lieve vriendjes ook zo dat ze niet meer los laten als ze eenmaal slapen := . Begrijp me niet verkeerd hoor, ik hou echt super veel van hem. En vind het ook heerlijk tegen elkaar aan te liggen. Maar als hij slaapt duurt ongeveer nog een uur voor dat ik me uit de houd greep los heb gekregen en zelf ook kan gaan slapen :P .

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-09 17:51

ja ik ken het eknein, je kan dan nog nie eens in een lekkere houding gaan liggen haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 17:54

Nee ik slaap idd ook liever "los" ;)

Basic_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 17:55

@ eknein: bij ons is dat omgekeerd :+
Ik wil altijd nog even lekker warm tegen 'm aankruipen haha. :D

ikke24

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 18:41

Ik dacht echt dat ik de enige was, maar slapen jullie dan wel goed? ik echt niet! ik kan echt niet in slaap vallen, dat is echt een probleem!

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 18:42

Ik lig ook regelmatig in zijn houdgreep ja. :+
En ik krijg ongeveer 1/4 van zijn bedje om op te slapen, en hij dus 3/4. Maar dat is denk ik omdat hij het gewoon gewend is alleen in zijn 2 persoonsbedje te slapen, dus ik snap hem wel.
Als hij snurkt schud ik hem gewoon even heen en weer, daar heb ik niet zo'n last van..
Dekens trekt hij wel altijd van me af, maar wanneer ik slaap slaap ik ook echt dus merk ik er weinig van. :Y)

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 18:53

Dani62 schreef:
adecuada schreef:

Hihi, mijn ijsvoeten leg ik altijd tegen zijn benen ... }:) :=

Haha ja dat doe ik dus ook !! :))

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 19:02

Ik ben een lichte slaper, vriendlief ook.

Maar als hij wakker wordt 's nachts dan slaat 'ie een arm om me heen of hij gaat uit bed om een glaasje water te halen. Nog niet zo erg zou je zeggen... Maar dat gebeurd zo'n 5 keer per nacht, dus ik word 5 keer per nacht wakker gemaakt zo'n beetje.

Daarbij hadden we een tijdje terug nog een erg grappig voorval, voor mij iets minder grappig... Ik had toen nog een eenpersoonsbedje, en er stond een lampje in de vensterbank; m'n bed staat onder m'n raam, bij de vensterbank zeg maar (voel je 'm al aankomen? :+ ).
's Nachts werd ik wakker met gruwelijke pijn in m'n gezicht. Ik had 't gevoel alsof m'n neus en oogkassen gebroken waren. Zo'n pijn, helemaal beurs en gevoelig. (Ik had die nacht feest gehad dus was ontzettend moe). Ik werd dus 's nachts wakker door die pijn en vriendlief bleek ook klaarwakker. Hij zei dat de lamp van de vensterbank was gevallen, op mijn hoofd.

Wat bleek nou een paar dagen later; hij biechte op dat 'ie per ongeluk in 't snoer van de lamp bleef haken toen 'ie een arm om me heen wilde slaan, en toen de lamp van de vesterbank af trok. Het ging met behoorlijk donder en geweld. Nu, enkele maanden later heb ik nog steeds blijvend 'litteken' op m'n neus. :=

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 19:11

Als ik dit allemaal zo lees mag ik best blij zijn met mijn huidige vriend naast me in bed, geloof dat we allebei wel lief zijn in bed }:). Ik heb thuis een tweepersoonsbed met twee aparte matrassen, maar we slapen eigenlijk altijd dicht tegen elkaar op 1 matras. Ik heb twee losse dekbedden, maar eerlijk waar we hebben er maar 1 en soms 1,5 nodig. De kussens leggen we lekker dicht naast elkaar. Als we heel moe zijn vallen we in elkaars armen in slaap, maar soms vinden we het beide gewoon prettiger om 'los' te liggen, anders val ik in ieder geval niet in slaap. Ik val niet in slaap als de tv aanstaat of ik word er na 1 uur wakker van, dus zet hij hem uit als hij merkt dat hij in slaap valt, ook al valt hij makkelijker in slaap met de tv aan. Als hij me 's nachts vast heeft en ik wil anders gaan liggen, til ik zijn arm op kruip er onder uit en ga liggen zoals ik wil, leg zijn arm weer op de plaats en slaap weer verder :Y)

Het enige waar ik wel wakker van wordt is als hij 's nachts naar de wc loopt (slaap op zolder en de wc is op de eerste verdieping), hij wilt dan niemand wakker maakt door geen licht aan te maken :roll: ,maar dan wordt ik wakker omdat ik bang ben dat hij van de trap af valt. Of wanneer een van zijn vrienden belt/smst midden in de nacht terwijl zijn telefoon altijd naast/onder zijn kussen ligt en het hele bed dus vrolijk meetrilt }:0

En laatst heb ik me scheef gelachen, hij werd om 5 uur 's morgens wakker en kon niet meer slapen, ik werd daar ook wakker van, maar wilde lekker doorsuffen, begon hij me overal zachtjes te kriebelen en mijn hand vast te pakken en op uhm fijne :7 plaatsen voor hem te leggen. Nou als je dan wakker bent en dat meekrijgt, moet je echt je lach in houden :D Maar toen hij niet ophield met wiebelen heb ik hem maar even tot bedaren gebracht }> en hebben we nog lekker kunnen uitslapen.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 19:37

mijn vriend kan in zijn slaap soms van die gekke bewegingen ineens maken. Ik schrik me dan helemaal kapot, en kan weer niet in slaap komen :+ meneer slaapt rustig door.
Of hij duwt me gewoon zowat het bed uit (hallo, ik heb niet voor niks een 1.60 x 2.00 gekocht schat ;) )
maar heerlijk om mijn ijsklompjes tegen zijn voeten aan te warmen (vindt ie zelf iets minder geloof ik :)) )
En idd.. ik kan ook echt niet zonder 'm!

edit; ik slaap idd ook liever 'los' :P dan dat ie me helemaal in de houdgreep heeft heel de nacht :))