Goeiemorgen.
Ik heb vannacht bijna geen oog dicht gedaan. Op het moment dat ik gisteravond op politiebureau was kon ik zien wie die vrouw is. Nou werkelijk waar ik geloof mijn ogen nog steeds niet, maar het is toch echt de ex-vriendin van mijn vriend.
We waren verbaasd toen ik het hem bij thuiskomst vertelde. We hadden zoiets niet op gerekend en aan gedacht dat ze niet (vermoedelijk) tot zover in staat zou zijn, wel is het iemand die op een woonwagenkamp woont en weten we nu dat we zulke erge dingen kunnen verwachten. We weten het nog niet zeker allemaal omdat ze nog niet verteld heeft maar denk dat ze vandaag wel zal moeten praten (althans hoop ik).
Het is al wel jaren aan de gang dat zij ons (of in ieder geval mijn vriend) lastig valt met dreig sms-berichten/dreigmails. Alleen was het het afgelopen anderhalf jaar stil en hadden wij op een gegeven moment zoiets van hmm zou het dan toch bij haar door gedrongen zijn en ze het erbij neerleggen, tot op de dag als gister en voelt het voor ons alsof we weer terug bij af zijn.
Ik probeer nu zo duidelijk mogelijke info te geven over de paarden: (Foto´s heb ik helaas niet).
1. Tommy: Is een koffievos, 7 jaar, ruin, 1.69, linksachter & rechtsachter & rechtsvoor is ie voorzien van witte sokjes. En als opmerking: Tommy heeft een dik achterbeen (links) deze die dagelijks verzorgd moet worden.
2. M.R.Blue: Is een schimmel, 5 jaar, ruin, 1.65. M.R.Blue is een wat warrige ruin in de omgang bij mensen die hij nauwelijks tot niet kent, (vb: Toen mijn moeder hem een keertje in de bak voor me vast ging houden nam hij er zonder pardon een rechtsomkeerd maakte en weg galoppeerde). Ik benoem hem als een paard met een gebruiksaanwijzing.
En een stamboom hebben ze niet(wel zijn ze gechipt) dus zou ook niet weten waarom ze deze gepakt hebben want Tommy heeft een dik been (wat ik nog het ergste vind) en moet dagelijks verzorgd worden, en de andere is me een paard met een gebruiksaanwijzing. Maar wij zeiden tegen mekaar ook al van ze wisten wel op welke paarden ze het blijkbaar gemund hadden of het was pure toeval, dat weten we natuurlijk niet. Omdat de hengst is blijven staan.
Vandaag heb ik vrij genomen van het werk om op nieuws af te wachten van de politie want we hopen dat er vandaag positief nieuws naar boven zal komen (althans ik hoop dat). Wel zal ik afleiding gaan zoeken denk dat ik even de stallen ga mesten met muziekje op, en wat ik nog niet verteld heb is dat ik 13weken en 3 dagen zwanger ben, nog niet zo ver maar ja toch ik weet niet hoe ik gereageerd zou hebben als ze mij en ons kindje iets hadden aangedaan.
Maar na deze afschruwelijke gebeurtenis zijn we van plan om camera´s bij het hek op te hangen en misschien ook een goeie waakse hond.
Bvd.