Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Montreux schreef:Nou dacht dat ik een professionele belangenbehartiger was de laatste keer dat ik op mijn loonstrook keek. Sorry hoor maar ik weet heus wel waar ik het over heb. Daarbij komt dat ik ook het pakket gemeenten onder mijn hoede heb en ook vaak letselschadezaken doe. ok op basis van de sumiere informatie kan je geen uitputtend oordeel geven maar je kunt iemand wel een indicatie gevan van de slagingskansen. Maar goed ik zal niet meer reageren op dit soort topics. Als ik het commentaar van sommigen hier lees dan vraag ik mij af of dit niet een soort afrekenforum is. En degene die het goed en serieus bedoelen worden zoals gebruikelijk weer eens afgerekend. Sorry dat ik zo aangebrand reageer maar ben dit soort reacties een klein beetje zat!
Maar ik ben van mening dat het je eigen schuld is dat je valt. Chiqa schreef:Even dit;Daphne__ schreef:sins 18 december heb ik een knieblessure, dankzij de gemeente elburg.Daphne__ schreef:ik moet over 2 weken een ct-scan laten maken, om te kijekn of ik geopereerd moet worden.
vervelend, maarja.
het ergste is nog, dat ik niks mag;
niet fietsen, niet ver lopen, belasten is gewoon verboden.
wat dus betekend dat ik afhankelijk ben van het openbaar vervoer, of de taxi.
Kom ik nog geen 2.5 week later een topic tegen dat je aan het paardrijden bent;
[RT-HAW] tessa en ik @ dressuur
Sorrie als ik dit niet helemaal volgen kan maar ik dacht dat je aan huis gekluisterd was?

kazary schreef:En blaren van de krukken, hoe doen andere mensen het dan die met krukken lopen?

Daphne__ schreef:ik ben wel naar school geweest, maar probeer maar eens een heel stuk te moeten lopen, terwijl je handen vol blaren zitten van de krukken.
en wie had het over een rolstoel? die krijg je niet zomaar, dus dat is geen optie.
ik ging elke dag met de bus naar school, maar op die manier zijn we 150 euro per maand kwijt.
nou doe ik al mijn werk thuis, maar ik moet op school zijn.
dus krijgen we wss ook nog een fikse boete.
op 18 decemeber had het ook gesneeuwd, en om het uur werden de wegen wel gestrooid, dus van die tabel hierboven klopt weinig.
er waren mensen bij die me hebben geholpen, dus als de gemeente het ontkent, k heb genoeg bewijs.
. En ik heb toen ik mijn enkel goed verzwikt had ook even met krukken moeten lopen en kreeg ook heus wel blaren maar toen heb ik van die zachte schuimblokken erop gemaakt en tadaa problemo opgelost
marlies85 schreef:.Maar je ouders verdienen een schop onder de kont waar je U tegen zegt.Ze kunnen best wel de moeite nemen om je ff af te gooien op school.
Daphne__ schreef:ik ben wel naar school geweest, maar probeer maar eens een heel stuk te moeten lopen, terwijl je handen vol blaren zitten van de krukken.
en wie had het over een rolstoel? die krijg je niet zomaar, dus dat is geen optie.
ik ging elke dag met de bus naar school, maar op die manier zijn we 150 euro per maand kwijt.
nou doe ik al mijn werk thuis, maar ik moet op school zijn.
dus krijgen we wss ook nog een fikse boete.
op 18 decemeber had het ook gesneeuwd, en om het uur werden de wegen wel gestrooid, dus van die tabel hierboven klopt weinig.
er waren mensen bij die me hebben geholpen, dus als de gemeente het ontkent, k heb genoeg bewijs.
als je gedreven en gemotiveerd ben zou je zelfs kruipen als het moest. Uthrick schreef:Ik weet niet waar/van wie jij gehoord hebt maar bij alle Icare in Nederland kun je krukken en/of rolstoelen voor iedergeval 3 maanden lenen, wordt door elke verzekering vanuit het basispakket vergoed!
katiavl schreef:Uthrick schreef:Ik weet niet waar/van wie jij gehoord hebt maar bij alle Icare in Nederland kun je krukken en/of rolstoelen voor iedergeval 3 maanden lenen, wordt door elke verzekering vanuit het basispakket vergoed!
Verbaasde me al echt dat zoiets niet mogelijk was in nederland.
En daar kon je dan ook informatie vergaren hoe je de krukken dragelijker kon maken, maar goed dat kon je ook bij de dokter, ziekenhuis, en nog veel meer.