Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Janine1990 schreef:Hij is duidelijk niet gek genoeg op haar om een keuze te maken. Hij hikt er al weken tegenaan. Zo moeilijk lijkt me de keuze niet, als je een meisje als Mandy voor je hebt staan... Iemand die alles voor je over heeft. Er is ook geen verplichte periode nodig om tot bezinning te komen, na een lange relatie.

WhiteRose schreef:Degene die moet kiezen hier, is TS. En zolang ze prima met deze optie kan leven (met als voorwaarde: geen nare gesprekken meer) dan denk ik dat ze heel gelukkig kan zijn. Mandy, geniet ervan
Op 't moment dat Mandy vindt dat hij moet kiezen of veranderen, en hij gaat dat uitstellen - dán heb je gelijk. Maar vooralsnog is hij heel eerlijk geweest, en heeft háár de keuze gelaten.
Over het niet-moeilijk zijn van een dergelijke keuze: neem van mij aan, soms hangt de heftigheid van de keuze niet af van de persoon waarvoor je kiest. En hoe goed, fantastisch, mooi, geniaal, lief en engelachtig de te kiezen persoon ook is, dat hoeft het niet makkelijker te maken. Misschien zijn juist die hele mooie kanten er de oorzaak van dat hij zich er wel voor geeft, maar bijzonder eerlijk is over zijn beperkingen, juist omdat hij haar niet wil kwetsen...
Edit: zin ietsje verduidelijkt
Janine1990 schreef:Hij wil haar niet kwetsen, zeg je... Maar hij weet (onbewust) dat hij het toch doet.
Ik heb ook in een situatie gezeten, ik had alleen toch wel negen maanden verkering. Maar als je dan geen keuze weet te maken, weet ik goed waar het gat van de deur zit. Dan hoef je bij mij niet aan te kloppen. Ik wil op nummer 1 staan, of geen plaats in je leven uitmaken. Mannen hebben geen moeilijker brein dan vrouwen, het is voor vrouwen wél moeilijker om hun brein te begrijpen.

, ik heb dit al te vaak meegemaakt..! Allemaal harstikke leuk, bekent bij mij thuisrandie schreef:Maar als het puntje bij het paaltje komt dan zijn ze niet thuis. "ik ben er nog niet aan toe" Ze willen wel de leuke dingen maar niet de lasten. En dit is 9 van de 10 keer zo met mannen die net uit een relatie komen. Dus ik denk dat je hem de keuze
maar voor moet leggen: Iets of niets.
russel schreef:Als hij na 2,5 maand minder interesse heeft, is het dan wel wat? Ik denk dat je een opfrissertje voor hem was, een tussendoortje.

Citaat:Randie: Maar hij zegt het toch eerlijk? Daarmee geeft hij haar de keuze. Ik vind het dan oneerlijk om hem voor een keus te stellen, dan moet je gewoon zelf een grote meid zijn en zeggen: dis voor mij niet genoeg, klaar. Het dan door hem laten beslissen vind ik erg afhankelijk en een beetje zoeken naar een schuldige
randie schreef:Nee is niet zo, want je kan inderdaad zelf al die keuze in je hoofd gemaakt hebben, maar stiekem hoop je toch op meer.
Wanneer hij duidelijk verwoord dat het niet gaat gebeuren, kun je het afsluiten. Bij mij waren ze ook eerlijk, maar dat wil
nog niet zeggen dat het mij geen pijn heeft gedaan?

Dan hoef ik dat

dat doe ik hem niet aan, en zeker niet als ik wéét dat hij me ziet zitten. Uiteindelijk kwam dan toch de eerste zoen van ons, en dat voelde meer dan goed.. Hij was er ook goed over
Ik weet alleen wel dat hij oprecht naar mij toe is..
In alle opzichten.
Ik vraag mezelf alleen nog af... hoelang kan ik dit volhouden??Melanie_B schreef:Ik vind het heel moeilijk... heel moeilijk.. Ik weet nog niet goed wat ik moet doen.Ik weet alleen wel dat hij oprecht naar mij toe is..
In alle opzichten.
Ik vraag mezelf alleen nog af... hoelang kan ik dit volhouden??
Wil ik dit? En stel dat we uiteindelijk géén relatie krijgen????? Ik denk het
wel .. maar stél dat?