Olster4ever schreef:en deze is wel super ehm ehm ehm HOOTTT!!!!!
Het is dat ik weet dat het een jongen is maar anders hij zou zo door kunnen gaan als vrouw.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Moondust schreef:Ik vind een lijntje onder de ogen altijd wel sexy.
Maar dat kan ook aan mij liggen.
Sleeper schreef:Lara_Silver schreef:Hé hallo en bedankt, ik heb twee ooms die homo zijn! Dat zijn twee geweldige mensen. Dus ben eens niet zo snel in je posts als je niets weet over de mensen die het schrijven! Ik had het overigens over homo's die zich expliciet vrouwelijk voelen en zich dus ook opmaken. Mijn ooms bijvoorbeeld doen dit niet, dit zijn gewoon homo's die zich ook man voelen. Maar er bestaat echt een onderscheid tussen sommige homo's.
edit: post verduidelijkt.
Ja en? Mag ik dat soort opmerkingen misschien bekrompen vinden?
_Zsazsa_ schreef:Ver-Schrik-kelijk!!! Gatver moet er niet aan denken dat mijn vriend aan me vraagd of hij even mijn mascara of foundation mag lenen.
krijgt ie zon gerard joling uitstraling met teveel mascara en lipgloss waardoor die op een meid lijkt.
Nee, moet er niet aan denken!
Make-up is een wondermiddel voor vrouwen![]()
Dadelijk versier je een man, en dan zie je hem sochtends zonder make-up schrik je je dood!
Vind dat die rol toch echt omgedraait hoort
Alexx schreef:bovendien vind ik al die mannen op de voorbeeldfoto's ZEKER DIE HIER BOVENAAN! Ontzettende vrouwen, je kunt ze bijna niet onderscheiden! Wil je dat als man?
en beter nog; wil je dat mensen denken dat je beste vriendin naast je loopt, of je vriend?![]()

Lara_Silver schreef:
make up als in de vorm voor gewoon net een als vrouw vind ik wat minder. Maar als ze het leuk vinden, mogen ze het van mij doen, een vrouw doet het ook, wie ben ik om te zeggen dat ze het niet mogen doen 'omdat het niet zo hoort' Sleeper schreef:Tjemig, wat een boel bekrompenheid in 1 topic zeg. En dan bedoel ik niet eens dat mannen met make-up mooi of lelijk zijn maar wel dat er gesproken wordt over 'dat soort mensen, homo's zijn geen echte mannen, homo's worden bij de vrouwen gestopt'
Sleeper schreef:Lara_Silver schreef:Bekrompen ben je pas als je één beeld voor ogen hebt en je geen ruimte laat voor nuances, bekrompen ben ik en de meerderheid in dit topic dus in ieder geval niet. Wij verkondigen enkel onze mening, en homo's zweven nu eenmaal vaak op de grens, accept it or get over it. Mensen hier in het topic moeten toch op één of andere manier diegenen die make-up dragen kunnen duiden? Dat zij dit doen op een manier die jou blijkbaar niet bevalt wil dit niet zeggen dat ze bekrompen zijn, in ieder geval voelde ik me zwaar beledigd door jou opmerking, die ook op niets gebasseerd lijkt overigens.
Dat jij je zwaar beledigt voelt is jammer maar blijkbaar bezit jij ook niet het inlevingsvermogen naar mij toe! Waar leid jij aan af dat mijn mening nergens op gebaseerd is? Dat jij je aangevallen voelt tja vervelend voor je , maar ook voor mij. Jij vindt dat homo's op een grens zweven? Die mening deel ik helemaal niet, jouw grens is de mijne niet.
? Ik vind het heel raar. Make up is echt iets voor vrouwen. Foundation zou nog eventueel kunnen als het niet te over duidelijk is 
fiekhe schreef:Ik vind het afschuwelijk..
Dat ie elke morgen dagcrème gebruikt; prima! Dat vind ik een verbetering.
Maar verder moet het van mij niet gaan. Geen foundation, mascara, eyeliner of wat dan ook.
x_Mliss schreef:Olster4ever schreef:
Het is dat ik weet dat het een jongen is maar anders hij zou zo door kunnen gaan als vrouw.
)