Mannen met make-up

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 22:51

Olster4ever schreef:
en deze is wel super ehm ehm ehm HOOTTT!!!!!
Afbeelding

Het is dat ik weet dat het een jongen is maar anders hij zou zo door kunnen gaan als vrouw. :')

Anoniem

Re: Mannen met make-up

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 23:49

Moondust

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 00:12

Ik vind een lijntje onder de ogen altijd wel sexy.
Maar dat kan ook aan mij liggen. O:)

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 00:17

Bij sommige mannen past t wel.. maar zou wel gek opkijken als mijn baas ineens met make-up op t werk zou verschijnen :))

SilverStorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 00:30

Moondust schreef:
Ik vind een lijntje onder de ogen altijd wel sexy.
Maar dat kan ook aan mij liggen. O:)

nee hoor, dat vind ik ook zeeeer sexxaaaaay

schater

maar olster4ever , dat is eng.. dat is net een vrouw.. wie is het en hoe oud is het? en waarom draagt het vrouwenmake up? er is een dik verschil tussen een stoer lijntje of vrouwelijke make up .... ieks!

Moondust

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 00:47

Oh, gelukkig maar. :D

Die foto die je bedoelt, dat is Bill, van Tokio Hotel. :r

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 13:00

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 14:07

Sleeper schreef:
Lara_Silver schreef:
Hé hallo en bedankt, ik heb twee ooms die homo zijn! Dat zijn twee geweldige mensen. Dus ben eens niet zo snel in je posts als je niets weet over de mensen die het schrijven! Ik had het overigens over homo's die zich expliciet vrouwelijk voelen en zich dus ook opmaken. Mijn ooms bijvoorbeeld doen dit niet, dit zijn gewoon homo's die zich ook man voelen. Maar er bestaat echt een onderscheid tussen sommige homo's.

edit: post verduidelijkt.

Ja en? Mag ik dat soort opmerkingen misschien bekrompen vinden?

Bekrompen ben je pas als je één beeld voor ogen hebt en je geen ruimte laat voor nuances, bekrompen ben ik en de meerderheid in dit topic dus in ieder geval niet. Wij verkondigen enkel onze mening, en homo's zweven nu eenmaal vaak op de grens, accept it or get over it. Mensen hier in het topic moeten toch op één of andere manier diegenen die make-up dragen kunnen duiden? Dat zij dit doen op een manier die jou blijkbaar niet bevalt wil dit niet zeggen dat ze bekrompen zijn, in ieder geval voelde ik me zwaar beledigd door jou opmerking, die ook op niets gebasseerd lijkt overigens.

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 14:10

_Zsazsa_ schreef:
Ver-Schrik-kelijk!!! Gatver moet er niet aan denken dat mijn vriend aan me vraagd of hij even mijn mascara of foundation mag lenen.

krijgt ie zon gerard joling uitstraling met teveel mascara en lipgloss waardoor die op een meid lijkt.
Nee, moet er niet aan denken!

Make-up is een wondermiddel voor vrouwen :+
Dadelijk versier je een man, en dan zie je hem sochtends zonder make-up schrik je je dood!
Vind dat die rol toch echt omgedraait hoort :D

Hahahaha ik ben het echt helemaal met je eens! :D

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 14:14

bovendien vind ik al die mannen op de voorbeeldfoto's ZEKER DIE HIER BOVENAAN! Ontzettende vrouwen, je kunt ze bijna niet onderscheiden! Wil je dat als man?

en beter nog; wil je dat mensen denken dat je beste vriendin naast je loopt, of je vriend? :D :D

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 14:19

Alexx schreef:
bovendien vind ik al die mannen op de voorbeeldfoto's ZEKER DIE HIER BOVENAAN! Ontzettende vrouwen, je kunt ze bijna niet onderscheiden! Wil je dat als man?

en beter nog; wil je dat mensen denken dat je beste vriendin naast je loopt, of je vriend? :D :D

*gniffel* :D

Die foto van Bill is idd gewoon te erg, eerst was hij nog prima te onderscheiden. Maar nu; het is dat ik weet dat het een jongen is, maar anders? Hij heeft bovendien erge roos op die foto.. Wie ik wel sexy vind met make-up is Depp in POTC, maar alleen in die rol dan. Ok verder kan ik het heeeeeeeeeeeeeeel mischien begrijpen dat je als jongen ook je pukkeltjes wil verbergen, maar dan moet hij er wel voor zorgen dat je het absoluut niet ziet..

Vio

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 14:20

Niet mijn ding in ieder geval!

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 14:27

beetje foundation kan geen kwaad, als het maar netjes natuurlijk is opgebracht en transparant is.
Verder nee, te vrouwlijk... in mijn ogen

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 18:26

Lara_Silver schreef:

Bekrompen ben je pas als je één beeld voor ogen hebt en je geen ruimte laat voor nuances, bekrompen ben ik en de meerderheid in dit topic dus in ieder geval niet. Wij verkondigen enkel onze mening, en homo's zweven nu eenmaal vaak op de grens, accept it or get over it. Mensen hier in het topic moeten toch op één of andere manier diegenen die make-up dragen kunnen duiden? Dat zij dit doen op een manier die jou blijkbaar niet bevalt wil dit niet zeggen dat ze bekrompen zijn, in ieder geval voelde ik me zwaar beledigd door jou opmerking, die ook op niets gebasseerd lijkt overigens.[/quote]

Dat jij je zwaar beledigt voelt is jammer maar blijkbaar bezit jij ook niet het inlevingsvermogen naar mij toe! Waar leid jij aan af dat mijn mening nergens op gebaseerd is? Dat jij je aangevallen voelt tja vervelend voor je , maar ook voor mij. Jij vindt dat homo's op een grens zweven? Die mening deel ik helemaal niet, jouw grens is de mijne niet.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 18:30

Make-up als in de vorm van Tuomas Holopainen, Ville Valo en ander metal figuren, jaaaaaa :+: make up als in de vorm voor gewoon net een als vrouw vind ik wat minder. Maar als ze het leuk vinden, mogen ze het van mij doen, een vrouw doet het ook, wie ben ik om te zeggen dat ze het niet mogen doen 'omdat het niet zo hoort'
Laatst bijgewerkt door Waikiki op 08-03-09 18:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 18:35

Ieuwl nee nee nee.
Geef mij maar gewoon een "kerel".
Dan neem ik alle irritante dingen wel op de koop toe, maar asjeblieft blijf van de make-up af.

Ik vind die foto hierboven (tokio hotel geloof ik?) ook echt lelijk. Daar zou ik niet op kunnen vallen.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 18:35

Sleeper schreef:
Tjemig, wat een boel bekrompenheid in 1 topic zeg. En dan bedoel ik niet eens dat mannen met make-up mooi of lelijk zijn maar wel dat er gesproken wordt over 'dat soort mensen, homo's zijn geen echte mannen, homo's worden bij de vrouwen gestopt :r '

Ik heb een oom die homo is en ik ken verder ook wel meer homo's. En daar heb ik echt geen problemen mee. En mannen met make-up heb ik ook geen problemen mee, ze dragen maar wat ze willen. Maar of ik het mooi vind is iets anders. Dat is gewoon mijn mening, daar is niks bekrompen aan.. En ik heb ook nergens gezegd dat homo's geen echte mannen zijn (ga er maar even vanuit trouwens dat dit mede over mij ging omdat ik heb gezegd dat ik vind dat alleen homo's make-up op mogen, maar dat is dus in mijn ogen en heb er dus verder geen problemen mee als hetero's dit wel doen).
Ik vind het meer bekrompen als je je niet in andere meningen kan verplaatsen en uit principe maar zegt dat je het helemaal leuk vind als ze dat willen...

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 18:40

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 20:48

Sleeper schreef:
Lara_Silver schreef:
Bekrompen ben je pas als je één beeld voor ogen hebt en je geen ruimte laat voor nuances, bekrompen ben ik en de meerderheid in dit topic dus in ieder geval niet. Wij verkondigen enkel onze mening, en homo's zweven nu eenmaal vaak op de grens, accept it or get over it. Mensen hier in het topic moeten toch op één of andere manier diegenen die make-up dragen kunnen duiden? Dat zij dit doen op een manier die jou blijkbaar niet bevalt wil dit niet zeggen dat ze bekrompen zijn, in ieder geval voelde ik me zwaar beledigd door jou opmerking, die ook op niets gebasseerd lijkt overigens.

Dat jij je zwaar beledigt voelt is jammer maar blijkbaar bezit jij ook niet het inlevingsvermogen naar mij toe! Waar leid jij aan af dat mijn mening nergens op gebaseerd is? Dat jij je aangevallen voelt tja vervelend voor je , maar ook voor mij. Jij vindt dat homo's op een grens zweven? Die mening deel ik helemaal niet, jouw grens is de mijne niet.

Dat jij mensen die hun mening verkondigen meteen bekrompen vind, tja precies daar houdt al mijn begrip jegens jou al op.. Het spijt me zeer, maar dat bedoelde ik dat jou mening nergens op gebaseerd is. Niet alle homo's zweven op de grens, maar een groot deel wel. Een mannelijk figuur die slissend praat en vrouwelijk beweegt vind ik de grens, en daar ken ik er meer dan genoeg van. Diegenen waaraan je het niet ziet of merkt, daar heb ik het ook niet over. Wij vinden make-up op mannen lelijk, jij niet, wij hebben een andere perceptie van diegenen bij wie make-up hoort en dan zijn wij bekrompen? Komop zeg! Nog nooit mensen tegen gekomen met een andere mening? Wen er maar aan dan.

Jolien_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 21:15

Laten we het hier wel een beetje vriendlijk houden :D? Ik vind het heel raar. Make up is echt iets voor vrouwen. Foundation zou nog eventueel kunnen als het niet te over duidelijk is :+

Maar bij mij op school loopt dus ook een jongen, die mascara draagt, denken ik en een boel mede klasgenootjes. Dat ziet er echt heeel apart uit!

Liever niet dus, lekker make-up loos! :D

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 21:18

ik vind mannen met make-up echt lelijk.. :=

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 21:24

Ik vind het afschuwelijk..
Dat ie elke morgen dagcrème gebruikt; prima! Dat vind ik een verbetering.
Maar verder moet het van mij niet gaan. Geen foundation, mascara, eyeliner of wat dan ook. :n

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 08:16

Begrijpend lezen is ook een vak. Ik vind mensen met een andere mening niet bekrompen maar opmerkingen als dat 'soort mensen etc' bekrompen. Ik denk overigens Lara Silver, dat ndanks je familie praatje, en je verontwaardiging misplaatst en onterecht is. Je had in plaats van een heel relaas te houden, ook zelf verder kunnen denken ipv blijven hangen in een beledigd gevoel. Blijkbaar mag iedereen dus wel zeggen dat ze homo's een ander soort mensen vinden maar ik niet dat ik dat soort opmerkingen bekrompen vind. Als je het dan gooit op dat ik maar aan de mening van een ander moet wennen is dat een behoorlijk zwak argument. Geeft niet hoor, je bent in ieder geval duidelijk. (net als ik maar dat mag blijkbaar niet)

Edit: ik ben er online trouwens klaar mee. Maar leef je vooral verder uit in je verontwaardiging als je je daar beter bij voelt.

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 10:06

fiekhe schreef:
Ik vind het afschuwelijk..
Dat ie elke morgen dagcrème gebruikt; prima! Dat vind ik een verbetering.
Maar verder moet het van mij niet gaan. Geen foundation, mascara, eyeliner of wat dan ook. :n

Idd en een beetje make-up voor de camera (tv) ook prima maar voor dagelijks,
Nee zou nooit zo'n vriend willen hebben.
Die ''man'' op de foto is net een vrouw.....
Geef mij maar een echte vent!

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 10:37

x_Mliss schreef:
Olster4ever schreef:
en deze is wel super ehm ehm ehm HOOTTT!!!!!
http://i44.tinypic.com/34930wx.jpg

Het is dat ik weet dat het een jongen is maar anders hij zou zo door kunnen gaan als vrouw. :')

HAHAHA
hahahaa wat is daaaat, ik zou me doodschamen als ik er zo uit zou zien als jongenzijnde (is het toch? zoals ik lees :7 )
of met zo iets aan mij zij zou lopen.

nee geef mij mar een vent zonder make-up, maar wel met wat gel in zjin haar :D