doe ik dus ook! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
doe ik dus ook!

Voor mij heeft hij wel een functie, zelf hou ik er ook rekening mee als ik het zie. 

Babel schreef:Als er een ongeluk is gebeurd en er hulpdiensten bij moeten komen is het wel handig. Stel de auto ligt flink in de kreukels dan weten ze dat ze nog moeten zoeken of er nog een kleine aan boord is.
Net zoiets als een sticker voor de brandweer bij de voordeur dat je huisdieren hebt.
Solvej schreef:Nu ben ik mama in spé en heb er toch over nagedacht zo'n sticker aan te schaffen (heb het ook willen doen met hond aan boord aangezien die ook dagelijks mee is in de auto).
Redenen: hopende bumperklevers (en dan vooral die opgeschoten gasten in hun Golf) een beetje te doen realiseren dat ik wat rustiger rijd met een kleine in de wagen. Rustiger betekend niet langzamer maar wel verantwoordelijker!
Heb zelf ook aardig gecrosst in m'n vorige auto, die vroeg er gewoon om om af te trappen. In onze nieuwe auto gaat dat niet eens want daar is hij te traag voor en ook voel ik de behoefte niet meer, wijsheid komt met de jaren he![]()
Ben wel eens benieuwd naar de sarcasten onder ons, hoe die zijn als ze zelf mama of papa worden
Wanneer jij geen opgeschoten gast bent hoef je je naar mijn mening niet aangesproken te voelen. Babel schreef:Als er een ongeluk is gebeurd en er hulpdiensten bij moeten komen is het wel handig. Stel de auto ligt flink in de kreukels dan weten ze dat ze nog moeten zoeken of er nog een kleine aan boord is.
Net zoiets als een sticker voor de brandweer bij de voordeur dat je huisdieren hebt.
. Die slingert niet zo maar weg. (zit helemaal vast in de gordels.Solvej schreef:Dan maar burgerlijkVoor mij heeft hij wel een functie, zelf hou ik er ook rekening mee als ik het zie. Zo goed ziet onze auto nou ook weer niet uit met al die modder altijd om die sticker te laten. Als ik nou een dikke Mercedes oid had was het misschien een ander verhaal.
Kazary, dat kan dan wel zo zijn, als ik al één iemand rekening kan laten houden heeft het al iets geholpen.
Kortom, ieders eigen keus (en smaak)...
Siets schreef:Fijn vooroordeel weer.. Ik heb zelf een golf, en ik bedoel dit niet om op te scheppen, maar ik ben toch wel erg netjes op de weg. En veel golf-rijders met mij. Vooral de zakenlui in hun dikke bakken zijn van die aso-rijders. Waarom de mensen die in een golf rijden hier nou altijd bij gehaald moeten worden

NatasjavE schreef:Wat een onzin..Hoe kan je daar nou rekening mee houden. Je moet toch gewoon veilig autorijden? Ook voor je eigen veiligheid?
Die wegpriraten die als een maloot over de weg schieten gaan echt niet rustiger rijden als ze zien dat jij zo'n sticker op je auto hebt.
Die blijven gewoon kleven.
NatasjavE schreef:Wat een onzin..Hoe kan je daar nou rekening mee houden. Je moet toch gewoon veilig autorijden? Ook voor je eigen veiligheid?
Die wegpriraten die als een maloot over de weg schieten gaan echt niet rustiger rijden als ze zien dat jij zo'n sticker op je auto hebt.
Die blijven gewoon kleven.
Zo'n gave wil ik ook wel! NatasjavE schreef:Daar geloof ik echt niets van. Je hebt zelfs van die idioten die dan denken nu lekker die moeder opjagen...echt geloof me ik zie een hoop idioten op de weg.
Cyntje schreef:NatasjavE schreef:Daar geloof ik echt niets van. Je hebt zelfs van die idioten die dan denken nu lekker die moeder opjagen...echt geloof me ik zie een hoop idioten op de weg.
Nou daar heb ik dus regelrechte scheit aan... als ze aan mijn bumper gaan hangen dan ga ik precies 50 rijden of liever nog 49... ik rij een station, dus dan gaan ze maar achterin de bak van mijn auto liggen als ze dat zonodig willen
Cyntje schreef:NatasjavE schreef:Daar geloof ik echt niets van. Je hebt zelfs van die idioten die dan denken nu lekker die moeder opjagen...echt geloof me ik zie een hoop idioten op de weg.
Nou daar heb ik dus regelrechte scheit aan... als ze aan mijn bumper gaan hangen dan ga ik precies 50 rijden of liever nog 49... ik rij een station, dus dan gaan ze maar achterin de bak van mijn auto liggen als ze dat zonodig willen
Cyntje schreef:Of even rustig de remlichten laten zien, dan is de hint ook duidelijk...
NatasjavE schreef:Siets schreef:Fijn vooroordeel weer.. Ik heb zelf een golf, en ik bedoel dit niet om op te scheppen, maar ik ben toch wel erg netjes op de weg. En veel golf-rijders met mij. Vooral de zakenlui in hun dikke bakken zijn van die aso-rijders. Waarom de mensen die in een golf rijden hier nou altijd bij gehaald moeten worden
Hoezo vooroordelen![]()
Weet je wat ik vaak aso rijders vindt..die lui met van die bestelbusjes. Een wagen met een laadvermogen van 2500 kilo en dat knalt over de weg...lekker bumperlikken...ai,ai,ai.
Ik ben overigens een zakelijke rijden en moeder van 2 kinderen.