Sticker: 'Baby aan boord'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cyntje

Re: Sticker: 'Baby aan boord'

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 10:20

:j doe ik dus ook!

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 12:51

Hoe onverstandig ook - dat doe ik dus precies hetzelfde :j

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 13:29

Nu ben ik mama in spé en heb er toch over nagedacht zo'n sticker aan te schaffen (heb het ook willen doen met hond aan boord aangezien die ook dagelijks mee is in de auto).

Redenen: hopende bumperklevers (en dan vooral die opgeschoten gasten in hun Golf) een beetje te doen realiseren dat ik wat rustiger rijd met een kleine in de wagen. Rustiger betekend niet langzamer maar wel verantwoordelijker!

Heb zelf ook aardig gecrosst in m'n vorige auto, die vroeg er gewoon om om af te trappen. In onze nieuwe auto gaat dat niet eens want daar is hij te traag voor en ook voel ik de behoefte niet meer, wijsheid komt met de jaren he :+

Ben wel eens benieuwd naar de sarcasten onder ons, hoe die zijn als ze zelf mama of papa worden :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 14:03

Ik heb kids. En no way dat ik met zo'n sticker ga rondrijden. ik hou helemaal niet van die fun stickers, en meer is het niet :n
Ik denk dat ik daar ook gewoon te nuchter voor ben :D

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 07:34

Als je mijn beschrijving leest zie ik het niet als een fun sticker. Wat het met nuchter te maken heeft begrijp ik even niet... Dus met zo'n sticker ben je per definitie een zweverig type?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 07:43

Laat ik het zo stellen, ik vind het enorm burgerlijk ;)

Daarbij heeft die sticker geen enkele functie, dus waarom zou je je auto er mee vervuilen?

kazary

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 09:04

Denk je echt dat die opgeschoten lui met hun golfje GTI rustiger doen voor jouw stikker?
Dat zijn dezelfde typjes die met 100 over een land weggetje scheuren en ook niet afremmen als je daar met je paard in de berm stapt. Denk je echt dat die nadenken over een sticker in de auto? Die denken naar mijn idee alleen maar aan gas geven.

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 10:00

Dan maar burgerlijk :D Voor mij heeft hij wel een functie, zelf hou ik er ook rekening mee als ik het zie.
Zo goed ziet onze auto nou ook weer niet uit met al die modder altijd om die sticker te laten. Als ik nou een dikke Mercedes oid had was het misschien een ander verhaal. :D

Kazary, dat kan dan wel zo zijn, als ik al één iemand rekening kan laten houden heeft het al iets geholpen.

Kortom, ieders eigen keus (en smaak)...

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 10:05

Babel schreef:
Als er een ongeluk is gebeurd en er hulpdiensten bij moeten komen is het wel handig. Stel de auto ligt flink in de kreukels dan weten ze dat ze nog moeten zoeken of er nog een kleine aan boord is.

Net zoiets als een sticker voor de brandweer bij de voordeur dat je huisdieren hebt.

en dus gaat steeds de sticker er op en er af als het kind uit de auto is en er weer in gaat? :P

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 10:52

Solvej schreef:
Nu ben ik mama in spé en heb er toch over nagedacht zo'n sticker aan te schaffen (heb het ook willen doen met hond aan boord aangezien die ook dagelijks mee is in de auto).

Redenen: hopende bumperklevers (en dan vooral die opgeschoten gasten in hun Golf) een beetje te doen realiseren dat ik wat rustiger rijd met een kleine in de wagen. Rustiger betekend niet langzamer maar wel verantwoordelijker!

Heb zelf ook aardig gecrosst in m'n vorige auto, die vroeg er gewoon om om af te trappen. In onze nieuwe auto gaat dat niet eens want daar is hij te traag voor en ook voel ik de behoefte niet meer, wijsheid komt met de jaren he :+

Ben wel eens benieuwd naar de sarcasten onder ons, hoe die zijn als ze zelf mama of papa worden :)

Fijn vooroordeel weer.. Ik heb zelf een golf, en ik bedoel dit niet om op te scheppen, maar ik ben toch wel erg netjes op de weg. En veel golf-rijders met mij. Vooral de zakenlui in hun dikke bakken zijn van die aso-rijders. Waarom de mensen die in een golf rijden hier nou altijd bij gehaald moeten worden :?

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:01

Mijn excuses wanneer het verkeerd op je overkomt. Heb er ook bij staan opgeschoten gasten :) Wanneer jij geen opgeschoten gast bent hoef je je naar mijn mening niet aangesproken te voelen.
Daarbij maak jij dan ook een vooroordeel in je post wb zakenlui in dikke bakken, er zijn daar ook zat van die zich wel kunnen gedragen. Mens eigen denk ik om hokjes te vormen...

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:05

Babel schreef:
Als er een ongeluk is gebeurd en er hulpdiensten bij moeten komen is het wel handig. Stel de auto ligt flink in de kreukels dan weten ze dat ze nog moeten zoeken of er nog een kleine aan boord is.

Net zoiets als een sticker voor de brandweer bij de voordeur dat je huisdieren hebt.

De maxicosi waar de baby in zit zal ook wel een hint zijn ;). Die slingert niet zo maar weg. (zit helemaal vast in de gordels.

Een kat gaat biij brand onder een bank zitten

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:09

Solvej schreef:
Dan maar burgerlijk :D Voor mij heeft hij wel een functie, zelf hou ik er ook rekening mee als ik het zie. Zo goed ziet onze auto nou ook weer niet uit met al die modder altijd om die sticker te laten. Als ik nou een dikke Mercedes oid had was het misschien een ander verhaal. :D

Kazary, dat kan dan wel zo zijn, als ik al één iemand rekening kan laten houden heeft het al iets geholpen.

Kortom, ieders eigen keus (en smaak)...

Wat een onzin..Hoe kan je daar nou rekening mee houden. Je moet toch gewoon veilig autorijden? Ook voor je eigen veiligheid?
Die wegpriraten die als een maloot over de weg schieten gaan echt niet rustiger rijden als ze zien dat jij zo'n sticker op je auto hebt.
Die blijven gewoon kleven.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:11

Siets schreef:
Fijn vooroordeel weer.. Ik heb zelf een golf, en ik bedoel dit niet om op te scheppen, maar ik ben toch wel erg netjes op de weg. En veel golf-rijders met mij. Vooral de zakenlui in hun dikke bakken zijn van die aso-rijders. Waarom de mensen die in een golf rijden hier nou altijd bij gehaald moeten worden :?

Hoezo vooroordelen :D :D

Weet je wat ik vaak aso rijders vindt..die lui met van die bestelbusjes. Een wagen met een laadvermogen van 2500 kilo en dat knalt over de weg...lekker bumperlikken...ai,ai,ai.

Ik ben overigens een zakelijke rijden en moeder van 2 kinderen.

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:13

NatasjavE schreef:
Wat een onzin..Hoe kan je daar nou rekening mee houden. Je moet toch gewoon veilig autorijden? Ook voor je eigen veiligheid?
Die wegpriraten die als een maloot over de weg schieten gaan echt niet rustiger rijden als ze zien dat jij zo'n sticker op je auto hebt.

Nou er zijn zat wegpiraten die wel rustiger en begripvoller gaan rijden als ze zo´n sticker zien. En al zijn het er maar een paar, daarvoor doe je het al.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:15

Daar geloof ik echt niets van. Je hebt zelfs van die idioten die dan denken nu lekker die moeder opjagen...echt geloof me ik zie een hoop idioten op de weg.

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:18

NatasjavE schreef:

Hoe kun jij nou inschatten hoe ik rij en of ik er rekening mee hou of niet? :D Zo'n gave wil ik ook wel!

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:19

NatasjavE schreef:
Daar geloof ik echt niets van. Je hebt zelfs van die idioten die dan denken nu lekker die moeder opjagen...echt geloof me ik zie een hoop idioten op de weg.

Nou daar heb ik dus regelrechte scheit aan... als ze aan mijn bumper gaan hangen dan ga ik precies 50 rijden of liever nog 49... ik rij een station, dus dan gaan ze maar achterin de bak van mijn auto liggen als ze dat zonodig willen :+

DebGizmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:20

een waarschuwingssticker.

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:28

Cyntje schreef:
NatasjavE schreef:

Nou daar heb ik dus regelrechte scheit aan... als ze aan mijn bumper gaan hangen dan ga ik precies 50 rijden of liever nog 49... ik rij een station, dus dan gaan ze maar achterin de bak van mijn auto liggen als ze dat zonodig willen :+

Idem hier! Werkt best goed, wanneer het niet werkt ga ik ook nog wel 30 rijden als het moet, meestal valt dan het kwartje.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:31

Of even rustig de remlichten laten zien, dan is de hint ook duidelijk...

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:32

Cyntje schreef:
NatasjavE schreef:

Gelijk heb je. Ik laat me ook niet opjutten. Maar het ging mij om het effect van de sticker.

Solvej. Ik kan niet inschatten wat voor een effect zo'n sticker op jouw heeft. Ik heb geen gave.
Maar uit ervaring weet ik dat er veel idioten op de weg zijn die zich er geen ene bal van aantrekken. Ik zit voor mijn werk echt de hele dag op de weg. Ik zie dan ook dat mensen met zo'n sticker nog steeds last hebben van klevers, snijders en andere idioten.

Van mij mag je zo'n sticker erop plakken hoor..ga je gang. Ik denk echter dat het geen effect heeft. Maar voor een ieder die het leuk vind...lekker doen.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:34

Cyntje schreef:

Daar moet je mee uitkijken. Een vriendin van mij deed dat en bij het volgende stoplicht kwam er een vent met een honkbal knuppel uit de auto die achter haar reed.. daarna volgde een achtervolging(want zij gaf uiteraard gas) Ze heeft aangifte van bedreiging biij de poliltie gedaan.

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:36

NatasjavE schreef:
Siets schreef:

Hoezo vooroordelen :D :D

Weet je wat ik vaak aso rijders vindt..die lui met van die bestelbusjes. Een wagen met een laadvermogen van 2500 kilo en dat knalt over de weg...lekker bumperlikken...ai,ai,ai.

Ik ben overigens een zakelijke rijden en moeder van 2 kinderen.

Ach ja kijk, het is een over en weer. Ik had er eigenlijk bij moeten zetten dat je de zakenlui dan ook wel als voorbeeld kunt gebruiken. In elke categorie zitten 'vervelende rijders'. Zo kan ik me soms ook ergeren aan ouderen, en dan inderdaad vaak met een visje achterop.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:37

Cyntje schreef:

Net zo link als bumperkleven zelf :n