Uitkering aanvragen en weekenden feesten..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 16:37

kazary schreef:
Omdat je mensen ooit echt kent. Dan weet je dat ze niets mankeren, echt niets. En dat zeg ik niet over mensen in dit topic, die ken ik namelijk niet.

Karazy je boodschap komt op mij ook heel helder over en natuurlijk kan je niet oordelen over anderen,
maar net wat je zegt wel wat je in je eigen omgeving ziet. :)
Die mesnen die joelend een feestje vieren als ze weer voor een jaar zijn afgekeurd.

Letsdonut; waar een wil is is een weg, jij heb zo te lezen de wil gevonden om te gaan werken, al moet je er erg veel energie voor op inleveren, ik weet zeker dat jij stiekem heel trots bent op jezelf en jezelf ook eens écht kan belonen als je eens een dagje vrij bent.
Een goed gevoel is toch ook heel belangrijk??

En wat ik wil zeggen met waar een wil is is een weg, er is altijd wel een gepaste baan te vinden voor iemand die ziek is alleen ja...dan moet je wel aan de gang en hop die stoel uit namelijk aanmelden bij reintegratie bureaus. Helaas worden sommige mensen al moe bij de gedachte, dan vraag ik mij af waar is je wil, of heb je gewoon geen zin?

nooralie schreef:
ben zelf bezig voor een zw uitkering te krijgen
wat ik heb een zware knie blessure

Je kan toch gepast werk bij je werkgever aanvragen?

nooralie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 18:37

ja als dat zo was had ik dat echt gedaan :(
maar hun willden gewoon gezonden het zo voor mij 10 gezonden ander meiden zo is het!
ik ben druk bezig om gepast werk te zoeken
dit is ook wel wat ik bedoel mensen denk gelijk dat je pasief thuis gaat zitten nixen
zo ben ik niet ik zoek nu naar gepast werk maar volgens de artsen is het beter om eerst weer naar school te gaan heb je meer rust
voor me knie ik daar heb ook wel zin in.

Anoniem

Re: Uitkering aanvragen en weekenden feesten..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 18:45

hoe oud ben je Nooralie?

nooralie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 18:46

19 jaar hoezo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 18:59

Nou t klinkt niet echt of je een vaste baan heb maar nog wat een het frielenfluiten bent, ik bedoel nog geen arbeidsverleden bij een baas hoe wil ej dan een ziektewet uitkering aanvragen?
Kan alleen als je in dagloondienst bent namelijk.

nooralie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 19:07

je ken me niet
ik heb was net een ander werkgever begonnen en toe heb ik een ongeval gehad op vakantie en daar na zou ik daar beginnen daar voor werkte ik gewoon 40 uur pw hoor bij een andere werkgevenr .dus?
dus ik heb ik gewoon gerecht op. :(
maar ik zat in mijn proef tijddus
Citaat:
Waar de kennis stopt, begint het moddergooien

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 19:20

Dan snap ik niet waar jij je zo over op loopt te winden húp ga die uitkering aanvragen :j