Saskiaatje schreef:Ik wilde het nét typen.
Wat een bedragen hier!
Ik krijg 50 euro kleedgeld per maand en ik ben 18. En ik betaal wél jassen, schoenen, paardrijkleren, alles zelf. En ik kom hier prima van rond?
Maar jij werkt dan heel waarscheinlijk ook dus is dit niet het enige inkomen wat je hebt, zowel vind ik dat knap.
Ik denk dat 70,- per maand een redelijk bedrag is, want stel ze wil een keer een broek kopen is het geld van de maand al zo'n beetje op. Wil ze duurdere merkbroeken zal ze al moeten sparen. Het ligt er ook aan of ze merkkleding wil of niet, maar dit kan ook veranderen in de loop van de tijd en ik neem aan dat ze dan niet opeens een kleedgeld verhoging krijgt? En als je ziet wat een normale trui voor van de winter al kost, al snel 35,- euro ofzo of een leuk shirt voor de zomer.
Ik zou het met 70,- prima kunnen redden denk ik voor alleen gewone kleren, ik koop nu ook erg veel voor het paardrijden maar krijg daarvoor geld van mijn ouders (maar dan moet ik ook wel alles kopen, behalve een zadel ofzo) en geen kleedgeld.

Ik heb gewoon graag mooi passende en goede kleding en ik geef er graag wat meer geld aan uit. Met m'n "werk" erbij heb ik zo'n €300 in de maand vrij te besteden.
.