Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kady_ schreef:ik stuur hem net een smsje dat hij mij moet bellen ( mijn beltegoed is op en verder niemand thuis) zegt hij; ik sta nu in de file, als ik dadelijk bij een tank station ben koop ik wel nieuw beltegoed....
is da ff makkelijk, van MIJN geld, vuile rat dat hij is!
ik ben nu zo klaar met hem! hij heeft geen problemen, waarom koopt ie anders gewoon bel tegoed en gaat hij friet halen enalles?
Kady_ schreef:maar waarom heeft hij mij dan nooit verteld over zijn eventuele 'problemen' en gaat hij erover liegen en laat mij vervolgens EXPRESS zoveel verdriet hebben?
6 dagen lang heeft hij gewoon elke dag wat gepint; terwijl ik dacht dat hij mijn pas kwijt was, iedere dag heb ik hem gewoon gezien, en heeft hij niks laten merken/ heb ik niks doorgehad!
En dan nog wel te bedenken dat we gistere van '' zijn'' geld ene frietje zijn wezen eten?? jaajaaaa :|
Babel schreef:Cookies schreef:Natuurlijk schaamt ie zich rot dat ie "betrapt" is. En de beste verdediging is de aanval. Het zal waarschijnlijk een gokverslaving zijn. En dat schijnt heel moeilijk te weerstaan te zijn.
Blijf zelf heel kalm, zodra je boos wordt, wordt hij woedend en kom je helemaal nergens. En zie je je geld zeker nooit meer terug.
Ik vind dit wel heel kort door de bocht gezegd om eerlijk te zijn. Waar maak jij dan uit op dat het een gokverslaving is? Voor hetzelfde geld zat hij zonder zn pinpas en heeft hij tijdelijk de hare gebruikt tot hij n nieuwe pas kreeg oid. Ik bedoel maar, ik ben niet naief maar er is een mogelijkheid dat hij een goede verklaring heeft en dan maar gelijk daarvan uit gaan dat gaat me wel heel ver!
pharagirlke schreef:Danielle mensen vertrouwen met geld is naief. Dat heeft niets met "je eigen vent niet vertrouwen" te maken.
Danielle005 schreef:pharagirlke schreef:Danielle mensen vertrouwen met geld is naief. Dat heeft niets met "je eigen vent niet vertrouwen" te maken.
Ik vind van wel, ik bedoel ik zie me al staan bij mn vriend,
als hij iets voor me mee moet nemen bv.
schat, je moet het wel even zelf betalen je krijgt het straks wel van me terug
want, mn pasje geef ik niet mee, want ik wil me pincode voor me eigen houden.
Maarre schat dit is niet omdat ik je niet vertrouw hoor, maarre ik vind dat namelijk naief..![]()
Ik denk dat mn vriend dan zoiets zou hebben van ja daahaagg het is duidelijk dat je me niet vertrouwt..
Maargoed dit is mijn MENING erover, iedereen mag er toch over denken als ze zelf willen?
wil je het voor je eigen prima, mijn zege heb je, maar wil iemand het wel met zijn partner delen, net zo prima!