Loverboy

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tamoreliefje

Re: Loverboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 10:47

Dumpen die handel, maar wees voorzichtig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 10:57

Macusa schreef:
Als iedereen zou denken als bepaalde mensen in dit topic zouden er minder prostituees zijn en minder loverboys...

leg uit?

Sonja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 11:08

Ik zou hem ook zéker weten dumpen..
Blijf goed nadenken hea, en wacht niet te lang af!
Want voor je het weet kan je niet meer terug..

elbeauty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-09 11:12

Ja die jonge kan het uitzoeken. Hoe meer ik erover nadenk hoe viezer ik hem begin te vinden. En ik heb genoeg met jongens meegemaakt en ik weet dat je over alle jongens heen komt. Geen hand vol maar een land vol ik zal wel gek zijn om me eigen door zon jonge te laten verpesten.

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 12:06

Maar vergeet niet om ff langs de politie te gaan. Ik heb zo het idee dat die je verhaal heel graag willen horen. Ook al kunnen ze er misschien nu direct niet iets mee doen.

elbeauty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-09 12:09

Ik heb net de politiegebeld. En ze waren erg blij met mijn verhaal ze gingen het in het systeem zetten mochten er verder nog aangiftes komen of al zijn dan konden ze wel iets met de informatie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 12:12

+:)+ goedzo!

voor er een onzeker meisje van 13 wél intrapt en door schuldgevoel een prutsmuts word.

elbeauty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-09 12:15

En dat ze hem dan maar oppakken want mensen met zulke zieke gedachtes bah bah. En zichzelf dan ook nog moslim noemen?? Echt ik begrijp die jongens niet.

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 12:35

Goed zo!!! Wie weet heeft iemand er nog wat aan in de toekomst.

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 12:40

Goed zo meid! Goed geluisterd naar je gevoel, en nu er niet intrappen he, als ie weer met 'zielige' 'mooie' of 'blabla' verhalen komt!

Verander je nummer, negeer hem en als hij je lastig valt, gewoon weer politie bellen, eventueel straatverbod laten instellen, bv stalken..
Hou hem zo ver mogelijk bij je vandaan...

elbeauty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-09 12:41

Ja ik ben wel zo slim geweest om niks over mezelf te vertellen. Hij weet ook niet waar ik woon heb gewoon iets anders tegen hem gezegd. Ik hoop maar dat hij me niet lastig gaat vallen. En als dat toch is dan bel ik gelijk de politie.

Macusa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 16:47

VivaLaVida schreef:
Macusa schreef:
Als iedereen zou denken als bepaalde mensen in dit topic zouden er minder prostituees zijn en minder loverboys...

leg uit?

Dat was gewoon een retorische opmerking.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 16:54

Beter elbeauty als je al zoveel twijfels heb....Gelukkig maar dat hij niet weet waar je woont, hoe reageerde hij?

Laura1982 schreef:
meisje ga naar de politie en vertel dit alles ik ben zelf agent en mijn haren gaan recht overeind staan als ik dit lees!

Ik geloof dr niets van dat jij agent bent :P

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 17:42

[/quote]

Ik geloof dr niets van dat jij agent bent :P[/quote] Waarom zo'n opmerking plaatsen? Beetje respectloos in mijn ogen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 17:50

Probeer te quoten maar hij is verprutst :D
Ja jog ben jij écht agent?? De agenten die ik ken van mn opleiding schoten niet zo snel in de emotie als jij doet ;)
Sorrie dat viel mij even op vandaar mn vraag, en vragen staat vrij niets resectloos aan geloof ik.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 21:31

jeetje wat een verhaal...

Goed van je TS dat je je niet gek laat maken en dat je grote twijfels bij die jongen hebt!

En dat je de politie hebt ingelicht! En dat je heel weinig over jezelf verteld hebt (dat geeft eigenlijk al aan dat je waarschijnlijk meteen al geen veilig gevoel bij hem had? ).

Ga je het nog echt uitmaken? Misschien is dat wel verstandig ipv hem ineens helemaal te negeren. Wel over de telefoon en niet bij hem thuis...ga daar iig niet meer heen.

Is het een klein dorp? Denk je dat je hem vaak tegen zal komen?

Weten je vriendinnen wat er speelt?

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 11:36

Ik ga niet oordelen of dit wel of geen loverboy is of kan zijn..

Aan de ene kant snap ik heel goed dat je het lot een beetje wilt trikkeren om te kijken wat die ervan meent en waar die naar toe wilt, dat zou ik ook hebben!

Aan de andere vind ik het heel goed dat je zo bewust bent van de gevaren die je loopt ed. en vind ik dat je allertijde moet kiezen voor jezelf.. Nu kan je er nog een vrijblijvende manier vanaf komen.. Zeggen dat dat je ziek ligt, daarna heb je het druk met school en vervolgens zit je op vakantie.. lekker laten verwateren en niet te veel energie meer insteken.. Ik zou hem iig niet tegen het harnas jagen, want hij kan echt wel achterhalen wie je bent, waar je woont en hoe jou leven in elkaar zit!

Ik blijf het topic even volgen.. Maak me geen zorgen om je, je hebt de situatie volgens mij goed onder controlle en je staat met een hoop zelfreflectie in het leven wat je sterk maakt.. Mag je trots op zijn :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 11:40

Chiqa schreef:
Probeer te quoten maar hij is verprutst :D
Ja jog ben jij écht agent?? De agenten die ik ken van mn opleiding schoten niet zo snel in de emotie als jij doet ;)
Sorrie dat viel mij even op vandaar mn vraag, en vragen staat vrij niets resectloos aan geloof ik.

wat is er emotioneel aan dan? :o?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 11:41

Macusa schreef:

Ja, maar wat bedoel je er mee.... vast wel iets toch?
denken als welke mensen? die de politie zouden bellen in dit geval?

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 11:48

Goed gedaan!

Hij hoeft geen loverboy te zijn, maar mocht dit wel zo zijn en een ander wil hem aangeven, dan ligt er tenminste al enigzinds bewijs op het bureau!

Of hij nou een loverboy is of niet, jij voelt je niet fijn bij hem en hebt in deze zes weken al een aantal situaties gehad waarin je vond dat hij zich vreemd gedroeg. Lijkt me rede genoeg om op te stappen toch?

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 11:51

Goedzo meid.

Laat het me weten als hij nog wat van zich laat horen. Je hebt het iig voor je gevoel afgesloten.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 11:58

Ik heb niet het hele topic doorgelezen maar ik kan 1 ding duidelijk zeggen! De politie doet hier dus werkelijk niks mee... of de nekharen van een agent(e) er nu van overeind gaan staan of niet ;)

En waarom niet? Omdat er feitelijk gezien helemaal nog niks geks gebeurd is!

Ik heb laatst het boek van Maria Mosterd gelezen en geloof me... dit is nog niks vergeleken met haar problematiek omtrent loverboys. Zelfs haar loverboy loopt nog vrij rond!

TS... wees sterk!

Macusa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 11:59

VivaLaVida schreef:
Macusa schreef:

Ja, maar wat bedoel je er mee.... vast wel iets toch?
denken als welke mensen? die de politie zouden bellen in dit geval?

Ja, bijvoorbeeld, maar ook bv meisjes die het gedrag van zo'n jongen bagataliseren en er pas achter komen met wat voor iemand ze werkelijk te doen hebben als ze, zonder dat ze het zelf in de gaten hebben, al tot hun oren in de elende zitten. Dit zijn geen dagelijkse praktijken. Loverboys zijn zeer geroutineerd in het manipuleren van meisjes en weten echt wel hoe ze dat aan moeten pakken. Een meisje van de andere kant, kan zich totaal vergissen in het gedrag van zo'n jongen, ook al denkt ze dat ze het allemaal wel onder controle heeft, of erger, tot het eens uit de hand loopt niet eens in de gaten heeft met wat voor iemand ze te maken heeft. Dit zijn geen dingen om zo luchtig over te doen. De reactie van sommige mensen hier verbaasd me echt bijzonder. Helaas leren mensen vooral uit ervaring, maar gelukkig zullen de meesten onder ons nooit in zo'n gevaarlijke situatie terecht komen. Het gaat echter om die ene. Bij twijfel: altijd de politie bellen en er zo snel mogelijk uitstappen. Dat is mijn advies aan de TS. Haar intuitie zei dat er iets niet goed was. Daar kan ze dan maar beter naar luisteren, ipv naar de mening van een buitenstaander die zegt dat het misschien allemaal wel meevalt.

ENOMIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 12:07

Ah Ellis, is dit de jongen waar je het laatst over had?
Top van je dat je het even gemeld hebt en dat je er afstand van hebt gedaan, of het nou een loverboy zou zijn of niet!

Macusa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 12:11

Cyntje schreef:
Ik heb niet het hele topic doorgelezen maar ik kan 1 ding duidelijk zeggen! De politie doet hier dus werkelijk niks mee... of de nekharen van een agent(e) er nu van overeind gaan staan of niet ;)

Wat betreft de politie: ik ben op 17-jarige leeftijd verkracht en om van de daders af te komen heb ik mijn leven gewaagd door me op een druk kruispunt voor een auto te gooien. Die chauffeur dacht dat ik dronken was, maar toen ik mijn verhaal vertelde is hij achter me aan gereden (de daders zaten nog achter een vriendin van me aan). Dat was in de gemeente Eindhoven. Ik ben voor de auto uitgefietst in de richting van mijn vriendin. Toen we haar vonden heeft die automobilist haar ook uit de situatie geholpen en is helemaal tot Veldhoven achter ons aangereden. Daar stond verkeerspolitie. Terwijl de daders (een groepje van een stuk of 6 jongens) aan de overkant van het kruispunt stonden te kijken zei de politie tegen ons: daar kunnen we niets aan doen. Wij zijn van Veldhoven en dat is de gemeente Eindhoven. De volgende dag is de vader van ons vriendinnetje met ons aangifte gaan doen in Eindhoven (nadat we het durfden te vertellen, we waren namelijk "illegaal" op stap geweest, naar het Stratums eind. Ook toen deed de politie helemaal niets, maar hoe kom je er achter wie 6 jongens zijn in een groot uitgaanscentrum en zonder getuigen? Dat was allemaal voor hun statistieken denk ik.

Het verhaal van de TS is heel anders. Zij weet waar die jongen woont en hoe hij heet. Indien er een andere melding over dezelfde jongen binnen komt dan staat de politie in dit geval wel sterker. De TS kan ook maar beter niet wachten tot er wel iets gebeurt. Misschien is het idd allemaal gebakken lucht, maar zulke dingen moeten heel serieus genomen worden. Indien je het gevoel hebt dat je te maken hebt met een Loverboy dan geef je die toch niet het voordeel van de twijfel??? Het feit dat er (nog) niets mee gedaan wordt weerhoud je er hopenlijk niet van om zoiets te melden. Al is het maar voor je eigen veiligheid. Mocht die jongen het nog eens op jou gemunt hebben dan is hij tenminste al bekend.