Het stomste wat je iemand ooit over jou hoorde zeggen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Biebabeloeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 20:34

Mja, het was niet tegen mij, maar tegen mijn broer.
Was op een feestje van zijn vriendin en een vriendin daarvan zat bij mij in de klas. Was echt een leuk meisje hoor en kon er goed mee overweg (dacht ik).
Tot mijn broer zo met haar begint te praten en zei ineens: " ah, jij bent de broer van die seut?!" (ook nog waar mijn beste vriend bijstond...) Mja, dat moet je dus echt niet tegen mijn broertje zeggen hoor :+
Is daar kei pissed geworden en heeft haar even goed van repliek gediend :+

Nuja, nu vinden meisjes mij sneller arrogant (verlegen eerder maja :P) enja, enkel de meisjes, want met jongens heb ik geen enkel probleem. Ben altijd veel socialer naar jongens toe, gewoon omdat die ervaring (voelde mij wel even "verraden"), en nog andere uiteraard, ervoor gezorgd heeft dat ik meisjes wantrouw (als ik ze niet ken of ze zijn geen vrienden van vrienden. Want vrienden van vrienden zullen sowieso leuk en goedgekeurd zijn :) ). Jongens zeggen tenminste waar het op staat en meisjes...mja achterbaks e

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 20:36

Roane schreef:
Ik was aan het praten met een stel vrienden in de stad, komen er een stel jongetjes aan fietsen van een jaar of 12/13. Fietst er eentje opees wat harder, zwalkt naar mij toe en roept in mijn gezicht;
"LELIJK!!!" Waarna hij hard lachend wegfietste.

Au. :\

wat zei je: kijk eens in de spiegel?

als zo iets overkomt bij mij, krijgen ze de volle laag terug.

Laatst ook was ik aan het rijden, jochies fietsen langs en schreeuwen: ill die stinken!
ik riep terug (echt meteen): nee jij ruikt lekker?

je moest ze eens zien joh!

Rodo_

Re: Het stomste wat je iemand ooit over jou hoorde zeggen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 20:38

Leraar zei ook een keer tegen een meisje uit mijn klas ( die zich ff snel aan het opmaken was) Het helpt toch niet! Vond ik ook wel banketstaaf

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 20:43

roodje schreef:
Leraar zei ook een keer tegen een meisje uit mijn klas ( die zich ff snel aan het opmaken was) Het helpt toch niet! Vond ik ook wel banketstaaf

Zo'n leraar had ik ook.
Echt heel vervelend.
Deed ik mijn staartjes op nieuw in :"Nee Simone, Dat helpt toch niet".
Ff snel eens streepje oogpotlood bijwerken dan zei hij :"Je word er niet knapper op".
Hij had zowiso commentaar op iedereen.
We hadden een jongentje van 1.50 in de derde klas zitten, die werd de hele tijd belachelijk gemaakt om zijn lengte.
Ik om mijn lange haar.
Een andere jongen omdat hij dik was.

Die kerel speelde altijd op je uiterlijk.
Hij deed dit overigens alleen bij mensen waarvan hij dacht dat ze stevig in hun schoenen stonden.
Dat dacht hij dus ook van mij, terwijl hij mij wel degelijk raakte met die opmerkingen.

lalunamyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 20:46

Een jongen die opschepte tegen zijn vriend, dat hij met mij gezoend had meerdere keren op verschillende plekken,
No way, ik heb hem zelfs nooit op die plekken gezien :p echt belachelijk

hoe verzin je zoiets ! haha TOen ik het hoorde moest ik echt lachen, van huh ?

En wat een opmerkingen komen er voorbij zeg:P

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 20:46

roodje schreef:

Dat vind ik belachelijk!

Klasgenoten zeggen dat ook tegen me en "Ja Lisa is toch niet knap, ookal heeft ze make-up op." :+

lalunamyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 20:48

LisaLuna schreef:
roodje schreef:

Dat vind ik belachelijk!

Klasgenoten zeggen dat ook tegen me en "Ja Lisa is toch niet knap, ookal heeft ze make-up op." :+

gewoon jaloers zijn ze :P

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 20:52

Een vrouw tegen mijn moeder: "is je dochter zwanger?"
Ik was toen net 12 kilo afgevallen! O:)
Maar blijkbaar straal ik het uit. Ben inmiddels 16 kilo kwijt en krijg gemiddeld een keer per twee maanden de vraag of ik zwanger ben.

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 20:54

Roane schreef:
Ik was aan het praten met een stel vrienden in de stad, komen er een stel jongetjes aan fietsen van een jaar of 12/13. Fietst er eentje opees wat harder, zwalkt naar mij toe en roept in mijn gezicht;

Direct als opmerking eroverheen.....

En jij hebt zeker geen spiegels in huis omdat die allemaal zijn gesprongen toen je er in keek??
Of...Ja ik had haast vanmorgen en heb mijn haar niet gekamd!
of...INDERDAAD.....ERUG LELIJK ben je!

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 20:55

deedee19 schreef:
Maar blijkbaar straal ik het uit. Ben inmiddels 16 kilo kwijt en krijg gemiddeld een keer per twee maanden de vraag of ik zwanger ben.

+:)+ Da's niet nix, 16kg! Super! En dan nog de vraag krijgen of je zwanger bent... :)

Heel even offtopic: Wat is er met die man in je avatar? :D Erg grappig!

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 20:59

Mij is ooit eens verteld, dat er 'verhalen' de ronde ging dat ik de man waar ik zijn paard jaren lang van gereden en verzorgd had, ik het er mee 'deed' om alleen maar dat paard te mogen rijden. Hij was een vaderfiguur, en ben er jarenlang geweest om hem te helpen met zijn paarden en het uitmesten.. hij was toen al in de 70.. dat deed pijn, ondanks dat ik er hard om moest lachen..(hij heeft nooit een vinger naar me uitgestoken, en we hebben vele paardengesprekken gehad en heb zo ongelofelijk veel van hem geleerd, echt zo'n oude paardenman van de oude stempel..)

Ook vaak van die mensen die tegen mij zeiden dat ik 'zaad'vragende ogen heb.. Groot, en hele aparte lichte blauw/groene kleur..Daarnaast waar ik vroeger om mijn lippen werd gepest..(zoeloe, en dat soort opmerkingen) werd er telkens gezegd dat ik ze had laten opspuiten.. duhh..zelfs een keer een grietje wat op me af liep, waar heb je dat laten doen?? En het niet wilde geloven dat het natuurlijk was..nou ja, wat je wilt..

Vroeger viel men mij vaak 'lastig', mannen liepen achter me aan, vrouwen waren boos en jaloers en onzeker.. nu ben ik wat ouder, en vind het heerlijk dat ik niet meer 'lastig' wordt gevallen..Ik kan normaal lopen, normaal doen, zonder dat ze me constant na staren of oogcontact proberen te zoeken.. Daar heb ik mij altijd erg ongemakkelijk onder gevoeld..

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 21:07

Roane schreef:

Tip:
Gewoon terug gillen :"Wat Ben Jij??!!

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 21:10

Roane schreef:

Zeker au. :(:) Doet me gelijk denken aan die keer na een avondje stappen. Dat er een auto naast me ging rijden, raampje open en een grapjas riep "vuile prutsmuts" Jouw au kan ik me dus heel erg goed voorstellen. Veel mannen/jongens moeten zich sterk maken ten koste van een vrouw. :n

edit: Oja, even vergeten dat bokt er prutsmuts van maakt, zou ook niet aardigzijn trouwens :P

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 21:12

Roane schreef:

Ja ik ken het, klootzakken.
Het beste is er niks van aantrekken maar dat is moeilijk, en je kan het best terugschreeuwen ja maar dat is ook simpeler dan het klinkt.

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 21:16

deedee19 schreef:

Knap hoor! :D
Vind het altijd maar lomp als mensen er naar vragen! Zo vertelde een college dat ze een zwangerschapstest had gehaald bij de kruidvat paar dagen later kwam ze daar weer om iets anders te halen vraagt dat meisje en ben je al zwanger? Beetje lomp wel vind ik haha!

Ik hoorde laatst meiden uit m'n klas over mij praten ze zaten allemaal met hun rug naar de deur dus ze hadden me niet meteen door. Waren niet echt hele aardige dingen. Maar goed zijn toch geen vriendinnen en ik kan wel wat hebben! Ze hadden het erover dat ze er niet aan moesten denken om met mij samen te moeten werken.

En die puber jochies die zoiets naar je roepen, die zijn gewoon onzeker en proberen indruk te maken op hun net zo kansloze vriendjes. Niks van aantrekken dus.

Owja en m'n tante zei dat ik niet kan klokkijken, dat ik dom ben (oke ze bracht het wel iets subtieler maar kwam op hetzelfde neer) en dat ik te dik ben. Van je familie moet je het hebben denk. :+
Het motiveerd mij alleen maar om ze het tegendeel te bewijzen. Ik vind mezelf helemaal niet dik of dom en omdat ik op m'n 4e niet kon klokkijken betekend dat niet dat ik het nu nog niet kan. :Y)
Laatst bijgewerkt door Yellowcab op 23-02-09 21:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 21:20

LisaLuna schreef:
Roane schreef:

Ja ik ken het, klootzakken.
Het beste is er niks van aantrekken maar dat is moeilijk, en je kan het best terugschreeuwen ja maar dat is ook simpeler dan het klinkt.

Typfout? :P
dat klinkt ook simpeler dan het is Toch?

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 21:21

Oeps, ik blijf blond he _O-

& deedee19; Ik vind het onwijs knap van je dat je dat af bent gevallen!

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 21:23

@Roane: dat heb ik ook wel eens gehad!! Maarja, volgens mij doen dat soort jochies het gewoon om stoer te zijn want volgens mij ben ik niet zo lelijk.. (Nou niet zeggen dat ik arrogant ben hea :Y) ) Maar ik bedoel maar te zeggen, ik zie vaak genoeg mensen die er minder uitzien dan ik! Maarja, dat soort mensen hebben miss weer een beter innerlijk.. Maar ik dwaal af

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 21:45

l_ilse, kom ook vaak genoeg jochies van 10,11 tegen die roepen wil je met me neuken. sorry dwaal een beetje af.

Mjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 21:52

ik had op de middelbare school mn haar opeens van lang naar kort laten knippen na een week ofzo kwam een leraar naar me toe om te vragen hoe het ging met me en welke behandelingen ik kreeg, ik snapte er geen drol van maar een of ander kind had rond verteld dat ik kanker zou hebben en dat mn haar daarom kort was...... en ik dacht leuk es iets anders.....

Fliro_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 22:01

Roane schreef:

Daar moet je echt niks van aan trekken. Waarschijnlyk was die gewoon heel stoer aan t doen voor zijn lil vriendjes. :\

Mjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 22:05

idd gewoon stoerdoenerij een jongetje die hier verder op in de straat woond noemde mij altijd jappaner... geen idee waarom lijk er in de verste verte niet op.....

kippiekipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 22:05

Ik heb een schooljaar gehad dat ik meer thuis zat dan
op school... ik had bijne elke dag buikpijn. Als ik er dan
wel een keer was en ze vroegen om de namen van wie
er niet waren, was er altijd een jongen die het nodig vond
dan heel hard mijn naam te roepen (terwijl ik voor hem zat)
Sommige klasgenoten vond het ook nog grappig :\

Nassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 22:10

Mijn vriendje aan te telefoon (toen we 1 maand verkering hadden en al ruim een jaar aan het daten waren)

Achmed; "Hee wat voor kleur ogen heb jij nou?"
Ik; "Ehm.. Bruinee?"
Achmed; "Jaa he, ze zijn een beetje bruin groen achtig!"

Ik dacht bij mezelf; "Kom op zeg! Ben je dan een koe of niet? Ik word vaak genoeg nageroepen als Barbie. Ik heb hardstikke blauwe ogen en hoogblond haar" :+

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 22:14

Haha ja zo zei iemand over mij dat ik er zweeds uit zag bruin haar en bruine ogen ja typisch zweeds?!