Wildgirl schreef:nou, als iemand al een aantal keren msn gesprekken heeft met dames waarin hij letterlijk zegt mij te willen dumpen en vervolgens ook nog meerdere keren met die dames afspreekt dan is dat imo geen misstap maar gewoon een grote h*fter die écht géén 2e kans verdiend, althans van mij niet
Wij weten niet in welke context hij dit gezegd heeft he?
TS is emotioneel en kan daardoor (totaal onbewust overigens) ook nog wel eens dingen wat aandikken!

Iedereen wist ervan, behalve zijn vriendin. Die vermoedde wel eens wat en heeft hem ook wel eens vragen gesteld, maar telkens gelooft ze hem weer. Vrienden van mij hebben er een paar keer iets van gezegd omdat ze het genant vonden als hij bijvoorbeeld weer met een andere meid zat te zoenen terwijl zijn vriendin even buiten stond te roken. Zulke jongens leiden een dubbelleven, als ze betrapt worden zijn ze ineens ontzettend zielig en hebben ze er zooooo veel spijt van, maar het enige waar ze spijt van hebben is dat ze zijn betrapt! Je kunt het ze nog zo vaak uitleggen, maar ze houden er een andere moraal op na en dat verandert niet. Ze zien gewoon niet in dat het verkeerd is en in dit geval lijkt die jongen het ook nog wel stoer te vinden. Uiteindelijk hebben we hem als een baksteen laten vallen toen hij een meisje versierde waarvan hij wist dat een andere jongen uit dat groepje haar serieus leuk vond. Tegen dat meisje heeft hij zijn vriendin ook zwart zitten maken en gezegd dat hij het uit ging maken. Toen dat meisje ontdekte hoe hij in elkaar zit wilde ze alleen nog vriendschappelijk met hem omgaan. Zij en nog een paar mensen waren de enige mensen die ik ken die nog met hem omgingen. Totdat hij haar vorige week ineens weer een SMS'je stuurde met de vraag of het nu echt over was tussen hun.
Bij dat soort jongens zit een steekje los, een andere verklaring heb ik er niet voor. Nu heeft echt iedereen hem laten vallen, alleen zijn vriendin heeft hij nog. Maar goed, dat zal niet lang duren waarschijnlijk, hij maakt gemakkelijk vrienden en nog gemakkelijker vriendinnen. 
).
), sorry als ik het mis heb en sorry als ik je kwets, dan moet je het zeggen. Maar meid, ik was ook blind geworden door liefde. Mijn ex dealde drugs en ging met ander meiden... iedereen waarschuwde me voor hem maar hij hield toch van me? Nee hoor, ik was maar een nummertje voor hem. Nu heb ik een super lieve vriend waarmee ik echt wel verder zou willen in de toekomst maar ik laat niet over me hen lopen. Ruzie's komen in elke relatie voor maar na zo'n ruzie weet je waarom je zoveel van hem houd, en dat je hem nooit meer kwijt wilt.
, niet voor hem. Hij komt er wel overheen met zijn andere meisje's.