Wel of niet met ander meisje afspreken?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 20:16

Wildgirl schreef:
nou, als iemand al een aantal keren msn gesprekken heeft met dames waarin hij letterlijk zegt mij te willen dumpen en vervolgens ook nog meerdere keren met die dames afspreekt dan is dat imo geen misstap maar gewoon een grote h*fter die écht géén 2e kans verdiend, althans van mij niet

Wij weten niet in welke context hij dit gezegd heeft he?
TS is emotioneel en kan daardoor (totaal onbewust overigens) ook nog wel eens dingen wat aandikken!

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 20:17

Robijntjah schreef:
Wij weten niet in welke context hij dit gezegd heeft he?

In welke context vind jij dat het wel door de beugel kan dan? :oo

Anoniem

Re: Wel of niet met ander meisje afspreken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 20:20

Ik bedoel ermee, of hij dit ook letterlijk gezegd heeft ;)

Hij kan ook zijn twijfels over de relatie uitgesproken hebben naar een ander. Nog fout, maar dan ligt het al anders ;)

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 20:20

Oke.. Ik zit hier echt op het puntje van mijn stoel.. Dat jij dit accepteerd van hem!! je bent wel boos op hem maar dumpt hem niet.. Op een bepaalde manier accepteer je dit gedrag ook nog!! En wat vind hij er zelf van, hoe reageerde hij naar jou toe? Ik had hem zo'n ongelovelijke rotschop in zijn noten gegeven he, hoe durft hij.

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 20:26

Robijntjah schreef:
Ik bedoel ermee, of hij dit ook letterlijk gezegd heeft ;)

Hij kan ook zijn twijfels over de relatie uitgesproken hebben naar een ander. Nog fout, maar dan ligt het al anders ;)

Nou, sorry hoor, maar als ik erachter zou komen dat mijn vriend tegen een andere meid had gezegd dat hij twijfelt aan onze relatie zonder dat ik dat wist dan had zijn moeder hem dezelfde dag nog weer op mogen komen halen. }>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 20:27

Tjah, en daarom zijn mensen verschillend :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 20:28

Als ik jou was trok ik de grootste schoen aan die ik kon vinden en schopte ik hem zo mijn leven uit.

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 20:37

Hij heeft ook niet één keer met een meisje lopen kloten maar drie keer op msn en jou zwart lopen maken, ook heeft hij zich ingeschreven op 3 datingssites (hij heeft jou toch of....!?) en loopt hij met die (om maar even grof te zeggen) geile grieten te smsen..

Hij belazerd je waar je bij staat, heb je echt zo'n plaat voor je kop? Hij gaat gewoon vreemd terwijl jij staat toe te kijken! Bij mij was hij allang eruit gepleurd.. waarom schrijft hij zich in op een datingssite? Die gozer spoort niet helemaal.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 08:04

goeroe schreef:
Ik geloof ook niet dat zo iemand verandert. In mijn vriendenkring zat een jongen die zijn vriendin op dezelfde manier bedondert. Steeds maar weer aanpappen met andere meiden en als het niet lukt heeft hij in elk geval zijn vriendin nog. :r Iedereen wist ervan, behalve zijn vriendin. Die vermoedde wel eens wat en heeft hem ook wel eens vragen gesteld, maar telkens gelooft ze hem weer. Vrienden van mij hebben er een paar keer iets van gezegd omdat ze het genant vonden als hij bijvoorbeeld weer met een andere meid zat te zoenen terwijl zijn vriendin even buiten stond te roken. Zulke jongens leiden een dubbelleven, als ze betrapt worden zijn ze ineens ontzettend zielig en hebben ze er zooooo veel spijt van, maar het enige waar ze spijt van hebben is dat ze zijn betrapt! Je kunt het ze nog zo vaak uitleggen, maar ze houden er een andere moraal op na en dat verandert niet. Ze zien gewoon niet in dat het verkeerd is en in dit geval lijkt die jongen het ook nog wel stoer te vinden. Uiteindelijk hebben we hem als een baksteen laten vallen toen hij een meisje versierde waarvan hij wist dat een andere jongen uit dat groepje haar serieus leuk vond. Tegen dat meisje heeft hij zijn vriendin ook zwart zitten maken en gezegd dat hij het uit ging maken. Toen dat meisje ontdekte hoe hij in elkaar zit wilde ze alleen nog vriendschappelijk met hem omgaan. Zij en nog een paar mensen waren de enige mensen die ik ken die nog met hem omgingen. Totdat hij haar vorige week ineens weer een SMS'je stuurde met de vraag of het nu echt over was tussen hun. 8)7 Bij dat soort jongens zit een steekje los, een andere verklaring heb ik er niet voor. Nu heeft echt iedereen hem laten vallen, alleen zijn vriendin heeft hij nog. Maar goed, dat zal niet lang duren waarschijnlijk, hij maakt gemakkelijk vrienden en nog gemakkelijker vriendinnen. ;) Als je slim bent laat je jezelf niet langer het slachtoffer worden. :)

Dit is allemaal zo waar! Jongens die zo met hun vriendin omgaan achter ´´haar´´ rug om zijn totaal knetter gestoord! Zo heb ik mijn ex-vriend 1x een kans gegeven (omdat ik nogal in een twijvelgeval zat)! Maar echt die kans hebt ie welliswaar ook helemaal verspild. En dacht ik achteraf van ik had jou helemaal geen kans moeten geven! Hij zat ook oa op datingsites en dan hele gesprekken over en weer op msn ect van normaal tot helemaal aan intiem eraan toe. Ik heb hem welliswaar betrapt doordat ie waarschijnlijk dacht dat ik nog niet thuis zou komen (van stal) en hij had wel gedacht van dat ik later thuis zou komen, terwijl ik juist iets eerder thuis kwam. Waarbij ik hem betrapte op de bank waar ie met een ander wijf lag te fozen.
Nou werkelijk waar ik heb hem vast gegrepen en naar buiten gesodemieterd(terwijl ie klaar kwam,maar goed dat interesseerde mij geen reet), waarbij dat wijf hem op de voet volgde. En mijn ex-vriend een dag later stond ie op de stoep om zijn excuses aan te bieden en te zeggen hoeveel ie spijt had ect en dat ie van me houd. Nou echt ik zei hem letterlijk en figuurlijk je pakt je biezen zo niet dan zet ik ze bij het grofvuil. Hij zijn biezen toen gepakt en kwam ie daarna nog naast me zitten, waarop ik hem beet pakte en hem buiten de deur zette en hem zei van, Ow ja ik wou nog een ding doen met je? Waarop hij me aankeek en zei S*KS 8)7 ! Ik zo nee geen **** maar dit krijg je toch echt even van me mee als aandenken en de hatelijke groeten! ;)

Meid het is helemaal jou keuze maar als je nog geen besluit hebt genomen. Zou ik je aanraden om of een heel goed gesprek met hem aan te gaan (wat in mijn ogen toch niet zal werken, ivm bij dat soort jongens altijd averechts werkt).
Of je moet hem flink laten voelen en hem de deur uit besodemieteren. Dat soort jongens ben JIJ niet waard meiss echt niet...Er lopen veel betere rond dan zo´n STUKVUIL!

miepmiep91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-09 17:37

Bedankt voor alle lieve, reacties.

Ik reageer een beetje erg laat ivb dat me vriend een ongeluk had gekregen zondag avond waarna ik gelijk door naar het ziekenhuis kon.
Dillema, dillema, ik heb het er verder toen ook niet meer over gehad, aangezien hij nu met zijn voet ( enkel ) in de spalk zit.

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 17:47

nou, als het alleen zn voet is zou ik het er snel over hebben!

xNursiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 18:04

Wat is een relatie op dit punt nog waard? Voor mij zou het wel duidelijk zijn: byebye.
Al is dat natuurlijk lastig als je echt verliefd bent/iemand leuk vind. Maar objectief gezien voegt deze
relatie vast weinig toe aan je leven. Zodra je op je tenen moet gaan lopen, iemand zijn activiteiten moet gaan nazoeken/
eisen moet gaan stellen als: je mag geen anderen meiden meer zien, omdat je gewoon zeker weet dat hij dan
de fout in gaat. Wat is je relatie dan nog waard?
Als hij alleen niet vreemd gaat omdat jij het hem verbied, en niet uit zichzelf. Nee .. dat zou een hele harde trap
de deur uit zijn }>

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 18:08

miepmiep91 schreef:
Bedankt voor alle lieve, reacties.

Ik reageer een beetje erg laat ivb dat me vriend een ongeluk had gekregen zondag avond waarna ik gelijk door naar het ziekenhuis kon.
Dillema, dillema, ik heb het er verder toen ook niet meer over gehad, aangezien hij nu met zijn voet ( enkel ) in de spalk zit.

juist NU moet je hem lekker laten stikken!!

miepmiep91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-09 22:08

Misschien moet ik inderdaad harder wezen :)

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 20:54

miepmiep91 schreef:

Harder wezen? DUMPEN DIE VIEZE PLAYER! Voor je eigen bestwil meid, je kunt zoveel beter krijgen. Een gozer die helemaal en alleen voor JOU gaat en niet eens aandacht aan andere meiden besteed. Je moet geen eisen gaan stellen... want als hij echt van jou houd dan had hij je dit niet geflikt, let him go.

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 20:59

KellyZ schreef:
miepmiep91 schreef:

Harder wezen? DUMPEN DIE VIEZE PLAYER! Voor je eigen bestwil meid, je kunt zoveel beter krijgen. Een gozer die helemaal en alleen voor JOU gaat en niet eens aandacht aan andere meiden besteed. Je moet geen eisen gaan stellen... want als hij echt van jou houd dan had hij je dit niet geflikt, let him go.

Hier ben ik het dus helemaal mee eens. Waar is je gevoel van eigenwaarde? Meis je hebt zelf ook nog een leven en hang die niet aan hem op. Kies voor jezelf en laat hem gaan. Hij is nu niet in een keer zielig omdat hij een ongeluk heeft gehad.

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 21:13

Hij is toch nog bij zijn volle bestand? Het dringt heus wel door als je zegt dat je niks meer van hem wilt en het helemaal OVER is, of dat nou met voet in een spalk is of niet. Al is zijn voet eraf, lekker boeiend (des te beter hihi := ).

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 21:26

Zo dumpen die kerel, hij gebruikt je alleen.
En zal het zeker niet pikken dat hij af ga spreken met meisjes, zelfs zo chatten is al fout.

aliealie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 21:29

MarcoBorsato schreef:
Als ik jou was trok ik de grootste schoen aan die ik kon vinden en schopte ik hem zo mijn leven uit.

........en dan nog het liefst met van die mooie puntschoenen............. :+

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 21:47

LiNdA1986 schreef:
Zo dumpen die kerel, hij gebruikt je alleen.
En zal het zeker niet pikken dat hij af ga spreken met meisjes, zelfs zo chatten is al fout.

En dan blijft het niet alleen bij chatten maar daar komen de datingsite's en smsjes er nog bij. Ik krijg het idee dat je tegen ons zegt: ja jullie hebben wel gelijk, ik zal er wat aan doen. Maar dat als je bij hem bent, hem alles vergeeft en weer helemaal aan zijn lippen hangt. Je heb dan een zwak voor hem (vroeger ook voor iemand gehad die HEEEL verkeerd was... ;( ), sorry als ik het mis heb en sorry als ik je kwets, dan moet je het zeggen. Maar meid, ik was ook blind geworden door liefde. Mijn ex dealde drugs en ging met ander meiden... iedereen waarschuwde me voor hem maar hij hield toch van me? Nee hoor, ik was maar een nummertje voor hem. Nu heb ik een super lieve vriend waarmee ik echt wel verder zou willen in de toekomst maar ik laat niet over me hen lopen. Ruzie's komen in elke relatie voor maar na zo'n ruzie weet je waarom je zoveel van hem houd, en dat je hem nooit meer kwijt wilt. :o

Je kunt er veel beter uitkomen en een veel leuker iemand ontmoeten, toen het uit was met die ex dacht ik dat de halve wereld verging... ik was zo blind! Mijn ouders hebben er een punt achter moeten zetten omdat het helemaal mis ging, is ook behoorlijk wat gebeurt, meer dan wat jou gozer doet maar alsnog.

Je zult er heus wel liefdesverdriet aan over houden, want ooit hield je van hem. Maar ga stappen en met vriendinnen leuke dingen doen, lekker naar de paarden en andere hoddy's. Richt je op je werk/studie/school, heeft bij mij ook veel geholpen.

Succes & kies voor jezelf :(:) , niet voor hem. Hij komt er wel overheen met zijn andere meisje's.

balli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 22:00

Mensen, mensen, wat zijn jullie hard zeg. Naar de vriend van de TS (hij is je niet waard), maar ook naar de TS zelf (heb je een plaat voor je kop?). Ik denk dat wij niet met z'n allen kunnen beoordelen wat er gebeurd. We horen het maar van een kant en ook maar heel sumier.

Ik ben het ermee eens dat als ik het zo lees, dat hij idd niet bepaald netjes bezig is en dat de TS een hartig woordje moet spreken met haar vriend. Maaaaarrrr... Heeft iedereen niet wel eens de balen van zijn relatie wat ie met iemand anders bespreekt, waarin misschien niet alles even tactisch gezegd wordt? En hoe lang zit hij al op die datingsite? Is het ondertussen niet verouderd? (ik verander ook niet direct al m'n profielen op site, hyves, cu2 enz. als ik een relatie krijg, veel te veel werk)... En met wat voor vriendinnen gaat hij stappen? Ookal heb je een relatie, dan kun je toch nog best vriendinnen zijn met anderen? Als het maar niet meer is!

En dan nog een vraagje aan de TS: Waarom check jij zijn msn-gesprekken? Als het goed is vertrouw je elkaar en is dat niet nodig. Is dat niet het geval, dan zit er zoiezo al wat mis in jullie relatie naar mijn idee...

Misschien krijg ik hiermee nu heel veel gezeik over me heen, naja dat zal dan zo zijn, ik vind dat je het echt even van wat meer kanten moet bekijken.

Aan de TS: Ga eens even echt een goed gesprek met hem aan waarin jij eerlijk bent en dat ook van hem verwacht, heb je het gevoel dat hij niet eerlijk is, kappen dan!

miepmiep91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-09 14:05

Aangezien altijd achteraf 8 van de 10 vrienden afvallen is het nogal zwaar poedersuiker om wat afleiding te zoeken.

Waarom ik die msn gesprekken had gelezen : nou het begon als volgt: een vriend ( vijand ) had op zijn partyflock zijn gastenboek ondergekalkt met daarin : je gaat vreemd , en niet 1 berichtje nee meer dan 100. Ik hem navragen was niks aan de hand, oke ging er ook niet echt vanuit. Een paar maanden later was ik met me huiswerk bezig en dat had ik opgeslagen , waar enkele gesprekken bij stonden en dacht echt van huh ? hoe komen die hier. Naja zo is het dus oa gebeurd.

Datingssites, tja eind januari kwam ik erachter , daarbij was ik ook heel erg kwaad en heb hem op zijn werk zelfs gebeld, het verotte me allemaal niks meer.

Het antwoord dat ik kreeg was ook echt niet geloofwaardig dat soiso, ( ik wou kijken wat het inhield ) ja daar trapt niemand in dan.

Afgelopen maand is het wel wat rustig geweest ( Februari)

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 14:17

Jeetje ben jij nou zo gigantisch naief of hoe zit dat hoeveel mensen moeten het tegen je zeggen.

Lozen die mongool en zou nog eens lekker op dat pootje van hem rammen of hij gek geworden is dat hij jou dit aan doet.
Misschien gaat het dan wel nooit meer over.

MAar wil ook even zeggen als jij een keer de deur uit laten gaan terwijl je weet dat hij bij een ander zit goed vindt, vindt ik het eigelijk niet gek dat hij ook nog bij andere vrouwen kijkt .... jij vindt het tenslotte goed

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 14:23

lieverd je weet denk ik ook wel dat dit niet normaal is.

heel simpel wijs hem de deur hoe zeer dat ook doet.

Clauwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 14:29

Je bent echt naief...
Tis van alle kanten duidelijk! Je wilt toch niet onder 1 dak leven met iemand die er scharrels op na houd?
Dumpen die gozer! Hij is je niet waard joh...
Kan er ook niet met me pet bij dat je dit allemaal accepteert van m?