Ik kom er voor uit, ik heb een probleem

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

liiisette

Re: Ik kom er voor uit, ik heb een probleem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 13:11

als hij van je houd snapt hij je vast en wil jij je helpen!

Private

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-09 13:36

Gaat hij ook doe zie mijn eerdere post ;)

Private schreef:
Hallo lieve meiden!

Ik ben gisteren na dat mijn schoonouders weg waren, naast hem gaan zitten op de bank. Iedere keer ging er door mijn hoofd: NU zeggen..... nee niet het goede moment..... NU dan..... nee moet plassen...... NU? Neeeeeeee........ JAWEL!!!! NU NU NU NUUUUU!!!

En toen klapte alles eruit.... wat de eerste keer was dat ik het gedaan had, het bedrag, de momenten dat ik het gevoel had dat ik hem ermee benadeelde
(is nooit gebeurd maar een schuldig geweten blijft knagen naar de kanten waar je het niet wilt hebben.)

Wat ik gedaan had gisteren om er helemaal klaar mee te zijn... De stappen die ik al ondernomen had... dat het nu al wel beter ging. En wat ik nog qua geld aan hem wilde geven voor de keren dat hij dingen betaald heeft toen ik krap zat. ( Denk aan een wijntje in de kroeg en meer van die kleine dingen.) Dat ik voor ALLES verantwoording wil nemen wat deze paasei veroorzaakt heb....

Hij heeft me aangekeken, naar me geluisterd me vast gehouden, gekust.... Ik voelde me net een klein kind die aan dr moeder aan het opbiechten was sat ze wel eens een dropje uit de pot gestolen had :o ...

Even zei hij niets en ik bleef maar doorratelen, hoe ik me voelde als ik het deed, dat ik me zonder duidelijke reden schuldig voelde.... Misschien wel meer naar mezelf dan naar hem, omdat dit iets is wat HE-LE-MAAL niet bij mij hoort ik ben niet zwak.. Ik was duidelijk over mijn eigen gevoel van ethiek heen gegaan...

Het bleef even stil en toen... zei hij na een paar minuten, die voor mij wel uren leken te duren...:

"Sukkeltje"

" Zeg dat volgende keer nu eerder.... Dacht al wel een beetje dat dat aan de hand was, maar wou dat je er zelf mee kwam..."

ZUCH

" Ben je dan niet boos op me? Teleurgesteld? Vind je me niet zwak? Wil je niet bij me weg? Ben je me niet zat na dit?"

" Nee liefje, ik houd van je...."

Nu ik het schrijf kan ik weer wel janken...

Hij is mijn leven nooit zal iets daar meer tussen komen we hebben samen de kosten bij elkaar op geteld die ik aan hem terug wilde betalen. De kosten die hij voor mijn gedaan heeft omdat ik krap zat aan het eind van de maand... We kwamen uit op +- 60 Euro.

Bedankt voor jullie steun. Het heeft heel erg veel voor mij betekend en ik heb het gevoel alsof er al 80% achter de rug is... Mods, jullie ontzettend bedankt voor deze SA.

Jullie met zijn alle hebben geen idee wat een paar woorden op een beeld scherm voor iemand aan de ander kant kunnen betekenen.

:D

Biebabeloeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 13:44

Oh great dus :)
Met de hulp van je, hele lieve vriend, zuj je er komen denk ik nu wel :)
succes

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 13:49

fijn voor je dat je het hebt durven vertellen. en.. houd het vol he! :D

ik vind het trouwens echt eenn ontzettend stom mailtje wat ze antwoorden aan jou, dat slaat echt helemaal nergens op! sorry, maar wat een eikels zitten er achter zo'n site zeg.. jij geeft aan dat je het niet meer wil en dan schrijven ze hopelijk zien we je snel terug.. :n

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 13:51

..helemaal top wijffie!...vind je echt zo stoer dat je het toch verteld heb!...wens je heel veel succes! en met de liefde zit het wel goed, je heb een heerlijke vent dus hou hem waar die is en dan komen jullie en jij er wel!

doei!!!en een kus op je kop!

Liselot11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 14:08

Echt goed van je dat je het hebt verteld!! Ik vind zijn reactie ook erg goed, hij zal je steunen en hij is er voor je.

Nou meid, ik vind dat je het moeilijkste al hebt gehad, het blokkeren van je account, het verhaal vertellen aan je vriend, nu de rest nog. Maar volgens mij komt dat wel goed!

+:)+ Ik ben blij dat we je hier een beetje hebben kunnen helpen!!

Private

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-09 14:43

Jasmijn76 schreef:
..helemaal top wijffie!...vind je echt zo stoer dat je het toch verteld heb!...wens je heel veel succes! en met de liefde zit het wel goed, je heb een heerlijke vent dus hou hem waar die is en dan komen jullie en jij er wel!

doei!!!en een kus op je kop!

dank je wel! Komt goed komt goud he?

iedereen bedankt voor het mee denken en leven

nodenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 13:52

Helemaal top dat je het verteld heb! +:)+
Echt heel goed van je! En wat heb je een super vent!
Wees daar heel blij mee en trots op! :j :+:

Heel veel sterkte met wat er nu komen gaat! :(:)

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 14:00

Super zeg wat je bereikt hebt!
Je mag trots zijn op jezelf dat je het zo opgelost hebt!!!

Private

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-09 12:52

Hai meiden,

ik wou even zeggen dat het heel erg goed gaat met me. Heb totaal de behoefte niet meer, heb deze maand lekker gespaard en met mijn partner lekker leuke dingen gekocht voor in huis. Heerlijk rustig gevoel

nogmaals bedankt!!!!!

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 12:57

Wat een super bericht!!

Biebabeloeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 13:25

Proficiat :D
Ben echt heel blij voor jullie dat het zo goed gaat!

Private

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-09 13:33

Ik bene r zelf ook heel erg blij mee, sinds ik het gezegd heb, is het alsof Alles van me af is gevallen. Alleen dat stukje schaamte is blijven hangen. Maar denk dat ik dat wel zal houden ....

Pilgrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 13:42

Hee, super om te horen!! Ben echt blij dat het goed met je gaat!! Die schaamte slijt ook wel weer. Komt echt allemaal goed. Geniet er samen maar lekker van.

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 14:16

Private schreef:
Ik bene r zelf ook heel erg blij mee, sinds ik het gezegd heb, is het alsof Alles van me af is gevallen. Alleen dat stukje schaamte is blijven hangen. Maar denk dat ik dat wel zal houden ....

dansje voor jou!...was al benieuwd hoe het met je ging!..en die schaamte zal je een plekje moeten geven...en neem van mij aan, we hebben allemaal wel wat om te schamen

Private

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-09 14:20

Ja dat is natuurlijk ook wel zo, maar op een of andere manier denk je toch dat je daarin alleen staat omdat je het niet vaak hoort he? Moet zeggen dat het wel allemaal heel fijn voelt het geeft een stuk controle en heb ook echt de behoefte niet meer. Ben een zoveel gelukkiger mens haha!

Nativa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 16:43

Super om te horen dat het goed met je gaat! Ga zo door +:)+

Ollie23

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 16:45

Inderdaad ga zo door! En veel succes met volhouden!

Private

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-09 16:44

Hallo lieve allemaal.

Graag wil ik jullie nog even melden dat ik mijn 1e maand jubileum gevierd heb met mijn vriend!! Heerlijk.

ik ben er echt klaar mee.

super bedankt voor jullie steun.
vanaf nu: geen nieuws goed nieuws!

dikke kus

Kirsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 17:20

Super!!
Vind het knap van je!

Ga vooral zo door meis!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 17:40

Goed zo Private, fijn om te lezen!

Biebabeloeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 22:42

Altijd hopen op geen nieuws dan :D
Super hoe je het doet!

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 01:24

Net het hele topic door gelezen!!!

Wat knap van jouw zeg!

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 01:50

Wauw TS, goed van je dat je het toch tegen je vriend hebt gezegd :j Echt heel erg knap en lief van je vriend dat hij het zo opneemt. Jij verdient een dikke kus :)

marrlinde; Ja, die site weet natuurlijk niet wat er aan de hand is, niet dat dat hoeft trouwens :) Maar het is pure oplichting. Zo heeft een kennis die ik ken zich een keer aangemeld bij zo'n bingo site waar je heen moet bellen (kosten 1,30€ + kosten voor gebruik vd mobile telefoon) en dan kreeg je 1,30 per keer bellen. En als je 50€ had staan bij gewonnen, kon je dat uit laten betalen. Nou ze was meer dan een paar 100€ kwijt voordat ze die 50€ een keer op dr rekening had staan. En ze was er toen in de problemen door gekomen (schulden etc.)