Whahah echt te leuk!! Echt een pony met humor xD zn nek wordt net een glijbaan als die gelijk gaat grazen na de hindernis
_Pansy_
Geplaatst: 28-02-09 18:09
hahahaha, geweldig!!
Deed onze shetlander ook altijd, zo grappig! Maar die reed ik altijd zonder zadel, dan val je iets minder hard (niet dat ik daarom zonder zadel reed hoor.. haha, het dier was gewoon een beetje heel dik, waardoor het zadel niet paste)
LisaLuna
Geplaatst: 01-03-09 16:47
Hahahah wat een geweldig eigenwijs ding zeg . Op gegeven moment moest die vrouw/man die erbij staat ook wel lachen volgensmij.
hahaha hoe vaak kan je van je pony vallen in een pacour. eigenlijk is het heel sneu, die pony heeft even duiderlijkheid nodig geloof ik. maar ik moest echt lachen om die pony. wat een lolbroek zeg.
Tinker32
Geplaatst: 05-03-09 17:55
Dacht ik dat mijn pony gestoord was met de springwedstrijd....
Elke keer dat 'langzame' afvallen, en die pony, wat zal die gelachen hebben met zijn ponyfriends, maar dat is niet zo aardig om te zeggen.
Moon
Geplaatst: 06-03-09 12:36
Wahaha Ik lag echt helemaal dubbel pony is *kraskraskras* ongeschikt xD
Haha, lag dubbel om hem filmpje. Dat meisje is wel erg lief voor die pony zeg, had ik niet zolang volgehouden denk ik.. Wat een geweldige pony zeg..
arans
Geplaatst: 07-03-09 20:22
Hahah heel herkenbaar! Mijn zusje is zo al 3 keer van onze shetlander afgevallen Steeds ging ze uit draf stilstaan en draven, en mijn zusje bleef maar vallen En wij maar lachen