Vrijdag de 13de ongeluk wie?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_karin_

Re: Vrijdag de 13de ongeluk wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 23:27

Ik heb een fantastische dag gehad! :D Nog even en dan kan ik dat écht zeggen. :))

Vanmorgen t ehoren gekregen dat ik geen tuberculose heb (had ik wel verwacht), vervoglens hoefde ik iets niet te missen waarvan ik had gedacht dat ik het wel zou missen, kon ik succesvol mijn pws en een po aardrijkskunde inleveren, overleefde ik een blokuur economie, heb ik een fantastische buitenrit gemaakt ZONDER regen :D , heelhuids thuisgekomen, veel te lang een suf computerspelletjes gespeeld.. :+:

Príma dagje. :D

Merry98

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 23:31

nou niks gemerkt..
had t niet eens door..
ben met me vriendje wezen zwemme..
weet dat we zelfs kluis nr 13 hadden daar bij t zwembad..
maar nee..
niets mee gemaakt wat nou gek is..

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 23:37

vandaag enorme fik gehad. ( in alphen aan den Rijn)
zaten te eten, brult me zusje opeens,: rook!
gaan er inktzwarte wolken over het huis. iedereen pakt wat schoenen en rent het huis uit.
bleek het iets verder et zijn als gedacht, was achter op het industrieterrein.
er stond een matrassenfabriek in de hens. dus wij het hele end rennen (ouders waren zo slim geweest om fiets te pakken :D )
aangekomen, rookwolken om bang van te worden. eerst waren het lage wolken dus bleen we op afstand, maar later gingen ze hoger de lucht in en we mochten er gewoon voor gaan staan. heel alphen op de been. kom nu net thusi en het rookt nog steeds,
meurt als de pest en heb nog last van me longen van het rennen. heb het idee dat ik de halve marathon op me hakken heb gelopen. :D
alleen pa was niet blij, is bevelvoerder bij vrijwillege brandweer in den haag en vodn het belachelijk dat iedreeen zo dichtbij mocht komen en vond de rook ook gevaarlijk. gelukkig wist ik het wel en heb sus braaf met eensjaal voorgelopen en aan de zijkant gaan staan. :+

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 23:37

gekvanfleur schreef:
vandaag enorme fik gehad. ( in alphen aan den Rijn)
zaten te eten, brult me zusje opeens,: rook!
gaan er inktzwarte wolken over het huis. iedereen pakt wat schoenen en rent het huis uit.
bleek het iets verder et zijn als gedacht, was achter op het industrieterrein.
er stond een matrassenfabriek in de hens. dus wij het hele end rennen (ouders waren zo slim geweest om fiets te pakken :D )
aangekomen, rookwolken om bang van te worden. eerst waren het lage wolken dus bleen we op afstand, maar later gingen ze hoger de lucht in en we mochten er gewoon voor gaan staan. heel alphen op de been. kom nu net thusi en het rookt nog steeds,
meurt als de pest en heb nog last van me longen van het rennen. heb het idee dat ik de halve marathon op me hakken heb gelopen. :D
alleen pa was niet blij, is bevelvoerder bij vrijwillege brandweer in den haag en vodn het belachelijk dat iedreeen zo dichtbij mocht komen en vond de rook ook gevaarlijk. gelukkig wist ik het wel en heb sus braaf met eensjaal voorgelopen en aan de zijkant gaan staan. :+

we zijn trouwens enorme ramptoeristen. :Y)

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 23:39

Jep... Ik was onderweg met de trein naar stage, ik moet naar Harderwijk. Bij Putten gingen we op een zijspoor wachten op de intercity. Die kwam maar niet, duurde lang. De conducteur riep om dat hij er ook niets van begreep. 5 Minuten later werd er verteld dat er tussen Harderwijk en Nunspeet geen treinverkeer mogelijk was ivm een aanrijding met een persoon, nou dan weet ik al genoeg... Mocht ik weer terug naar Amersfoort! Daar gevraagd of er een bus ging naar Harderwijk, nee dus, alleen 1 via Nijkerk en dan moest ik nog erg lang wachten... Toen bood de busschauffeur aan om mij naar het station van Harderwijk te brengen!!! Nogmaals bedankt chauffeur!!! (van Veolia)

Dreamer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 23:48

Ja zeg, ik dacht de dag goed te hebben overleeft... ben ik bij mijn vader thuis om op mijn zusje van 8 te passen, ze had net een nieuwe Nintendo Wii..
Wij even spelen op dat ding, toen dacht ik met tennis mooi te serveren.. Gooi mijn hand naar achter en sla hem met kracht naar voren.. En opeens een keiharde knal.. Had ik de plafonierre van het plafon geslagen.. een hele dure met een gipsplaat eromheen in duizenden stukjes op de grond..

Oeps..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 23:49

A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 10-07-23 10:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Geriette

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 07:21

Ik was jarig! :D Ik heb absoluut geen ongeluk gehad hoor gister.

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 08:59

Ik kan eigenlijk wel zeggen dat ik heel erg veel geluk heb gehad gister :D! Heb geen pech gehad.

Op naar vrijdag de 13e in Maart... :P

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 10:33

Nou ik heb ook absoluut geen ongeluk gehad gister. :D
Heb voor de eerste keer theorie examen gedaan en meteen geslaagd. Dus mijn dag kon al niet meer stuk. :D

casanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 10:38

mmmm,bij mij alles oke,maar in mijn familie is zeker tegenslag sinds de 13de

Armanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 10:41

oja ik had gister ook z'n rot dag, echt vrijdag de 13de
begon s'morges ik stond onder de douche ging het licht uit en daarna wist niet wat ik aanwilde doen heb wel een uur alles gepast,
toen ging ik de paarden voeren en struikelde ik, mn kop in het hooi
daarna op school zo'n raar antwoord gegeve, en een pw helemaal verkloootttt, maar dan ook echt verkloot (ook nog zo'n pw dat 7x meeteld)

daarna moesten we kei lang wachte bij de fietse omdat 2 vriendinne zo langzaam ware, en ik moest nog 2ponies rijde voor het eten

daarnaa rijde, shut ging voor geen meter, de bak was nat en shut zit dan uittezoeke waar hij kan lope zonder nat te worde, en toen zag ik een afstand op de oxer steeds niet

en toen bal (nog ff rijde want vandaag de kampioenschappe), toen ging het kei hard regene

>> maarja hoop dat het vandaag en morge beter gaat want ik heb de limburgse springen

Surface

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 11:27

Ik had gister nog de 2 laatste proefwerken van de proefwerkweek, dus wie weet... :') :Y)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 12:09

De hond van mijn stiefma walste meerdere keren over mijn ontstoken teen heen en ik stonk naar poepluier.
Maar das heel normaal gezien de hond zo'n lompe donder is en ik sinds 2 weken een neefje heb.

heavenJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 12:11

om 4 uur uit me truck gestapt en kan nu niet meer lopen :(
weer mijn heup verdraaid!!!!

Suus88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 13:30

had juist een super dag gister:D heb gister me diploma gekregen voor me opleiding verzorgende IG die 3jaar heeft geduurd dus kon voor mij niet beter.

kepo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 15:27

Ik moest gisteren (de 13e) om 05.30 werken dus ik op de fiets nou nergens glad dus dacht nou laat ik binnen door gaan via de hei nou nog geen 2 meter en glij op mijn bek _O- _O- was spiegelglad .

Tinker32

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 16:51

Niets gebeurt, we hadden carnaval :+

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 16:55

Ik ben op vrijdag de dertiende mijn allergrootste maatje in 34 jaar verloren; het ging om een hoogdrachtige merrie, zij gleed uit en brak haar been.. |(

Nooit kan ik meer normaal tegen deze datum aankijken. :o

IK HAAT DEZE DATUM! ;(

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 16:55

:n Ik geloof niet zo in vrijdag de 13e. Mijn ouders zijn op die dag getrouwd en na zo'n (volgens mij) 13 jaar nog steeds gelukkig samen :D Gisteren moest ik op een paard rijden wat enorm zat te bokken en te doen, maar ben er niet afgevallen dus dat beschouw ik maar als geluk he :)

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 17:25

Ik heb nergens last van gehad, ja een beetje rare dag op school maar dat is wel vaker. :))

En verder echt een hele leuke dag gehad, dus vrijdag de 13e is voor mij tot nu toe nog niet negatief ofzo. :)

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 17:30

Mijn konijn, waarvan ik dacht dat hij wel zindelijk was heeft gisteren op de bank geplast (stoffen), gelukkig zag ik het meteen en heb ik het goed schoon kunnen maken en nu zie en ruik je er niets van, maar nijn mag voorlopig even niet meer op de bank.

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 17:31

Nou gister avond niet van de trap afgevallen, dus echt de hele dag niets gemerkt!

JoliekeDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 17:41

Ik heb gisteren verkering gekregen met dé jongen van mijn leven :+.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 17:44

Gister tijdens uitgaan kwam ik dé jongen tegen die ik echt leuk vind!
En dat was echt heel eng XD