meest bizarre flirt..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Winandaa_

Re: meest bizarre flirt..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 11:33

Ik heb 1x gehad dat ik terug van school fietste, en er fietste een jongen voor mij. Hij keek steeds achterom, en ik vond het een beetje eng worden. Toen keek hij achterom en zij hij : hee schatje. Ik dacht echt : uhh. Hij keek nog even door en reed zo de bosjes in.. HAHAHA.

Danielle_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 11:44

Mijn auto had nieuwe banden nodig,waarvoor ik naar een garage was geweest.
Ik had een beetje staan kleppen met de monteur,omdat ik zelf vrij technisch ben aangelegd en al dat gereedschap te gek vind.
Zonder bijbedoelingen,want hij boeide me echt totaal niet :D
Komt ook bij dat ik mijn stuiterbal van een hond bij me had,die ik ook in de gaten hield ;)

Een week later vind ik een kaartje in mijn brievenbus met alleen mijn voorletter en achternaam.
(wat dus betekende dat hij em zelf in mijn bus had gedropt *schrik*)
Hier stond in dat hij me wel verder wilde helpen met mijn auto en of ik een keer met hem uitwilde.
Zijn nummer stond eronder,dus ik hem gebeld en uitgelegd dat ik het wel schattig van em vond dat hij al die moeite had gedaan.
Maar dat ik een beetje ziekjes was en even geen trek had in dat soort dates.
Een paar dagen later werd er een gigantische bos bloemen bezorgd,met een kaartje 'beterschap' erbij :o

Leek me goed om hem weer eens te bellen en em een beetje uit te horen,ook voelde ik me nogal opgelaten hierdoor.
Op een gegeven moment vroeg ik hem naar zijn leeftijd :+
Haha hij was 21,waarop ik droog reageerde dat ik bijna zijn moeder had kunnen zijn,waarop hij nogal stilletjes werd.
Ik was 11 jaar ouder 8-)
Waarop ik zei dat ik mijn volgende bos bloemen wel kon vergeten :P

Ik heb nooit meer iets van em gehoord :+

casanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 12:01

tjemig,net 3 leuke verhalen getypt,is het weg??
nu geen zin meer..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 12:06

Jawel, ik wil ze horen! :D

PrinsesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 12:18

het is niet echt een bizarre flirt maar wel een super leuke..

Ik had net een relatie achter de rug met iemand die ver woonde. DIe kwam niet meer vaak hier in het dorp bij de oude vrienden. Relatie was uit, toen kwam er een oude vriend van me:kom gezellig langs!! dus ik langs gegaan. Ja zei hij ik ben morgen jarig daarom had ik je vandaag uitgenodigd anders was het zo druk (bleek achteraf hij was verliefd op me :o ) maar de volgende dag had meneer nog een stoel vrij en belde hij mij of ik nog zin had langs te komen.

Ik zat daar dus (engiste meisje/vrouw) en de rest allemaal jongens. Waarvan ik er geeenneeeen meer kende dus volgende dag op hyves lopen zoeken. En een jongen voegde me toe op msn.. Na veel te lopen ouwehoeren zei hij: als ik een meisje echt leuk vind begin ik heel erg te stotteren (doe hij al vanaf jongs af aan, maar niet zo erg).. Maar toen zei ik in een keer: heb zin in eeen cheeseburger!! En van het een kwam het anders..: hij kwam mij ophalen om naar de mac te gaan..

Ik loop naar zijn auto toe, doe de deur open en zeg hoi.. Krijg ik als reactie terug: h h h ho ho ho hooooi .. Zooo lliieeff.. En ja toen was ik verkocht.. Of hij het zo bedoelde ofniet.. Hij is tot de dag van vandaag me grote liefde :D

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 12:38

Ik had een tijd geleden ook een vreemde gast achter me aan lopen. Op mijn werk hadden we 14 polen ingehuurd. 1 daarvan zat mij vanaf de eerste dag constant aan te kijken en heel de tijd mijn werk uit handen te nemen. We werkten op een hoge verdieping in een magazijn en mijn baas was beneden aan het rijden met de heftruck. Toen zag mijn baas dat hij dus ook constant naar mijn kont aan het kijken was. Ik werd er echt helemaal ziek van. Op de laatste werkdag kwam 1 van de polen die engels kon vragen of die jongen mijn telefoon nummer mocht hebben. Toen heb ik maar even verteld dat dat niet ging gebeuren. Was ook nog lekker smerig, die gast heeft van maandag tot en met vrijdag in dezelfde kleren rondgelopen. Dat moet ik al helemaal niet hebben.

Suus88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 12:53

heb het 2jaar terug ofzo gehad, was met een vriendin naar de kroeg, zaten aan de bar. Komt er in ene een jongen naar me toe.
Die jongen: ken ik jou niet ergens van??
(ik kon die jongens absoluut niet en was ook niet echt mijn type)
dus ik zo nee volgens mij niet.
die jongen: oh jammer. en toen liep ie weer weg.
is me nog steeds niet duidelijk of dit flirten was of dat ie echt dacht dat ie me kon :S maar was wel ff vaag hoor.

_Bloem_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 22:08

Oow haha er zitten echt goede bij :D !

Ik heb er 1 gehad dat ik op de trein stond te wachten maar het was zo koud -6 ofzo. Komt er z'n jongen het perron op lopen met een dun overhempje aan en zijn jas er dan wel over heen maar dan wel open.. Gaat hij naast me staan zegt hij: Koud is het he?.. Ik zo: Jaa. Dacht echt bij mezelf: Doe je jas dan dicht :roll: ..
Toen in de trein ging ik in het halletje zitten omdat ik in mn paarden kleren was en dus niet zo fris rook, hij ging in wel in de trein zitten maar dan wel schuin tegen over mij, hij probeerde steeds oog contact te krijgen.. Maar ik kan daar zo slecht tegen,,, dat zo'n jongen kauw lijd omdat hij dan denkt dat meisjes hem dan eerder zien staan. Hij heeft t maar opgegeven en is aan de andere kant van de bank gaan zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 22:17

Op de vraag of ik er misschien even bij mocht antwoorde een minstens veertige jarige man die denkt en die zijn omgeving wil overtuigen dat hij hooguit twintig is. ' Tuurlijk schatje, jij altijd. Waarbij? Vanavond bij mij in bed een andere plek in huis is ook goed hoor'

Deze charmante man stond tegen de deur na het kantoor op mijn werk aangeleund. (supermarkt) Waarop ik heel hard de deur heb dicht geslagen met zijn hand er tussen en uhm iets angstig heb staan wachten en luisteren tot ik zeker wist dat ze weg waren. O:)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 15-02-09 22:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Dszjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 22:21

gelukkig heb ik dit nog niet meegemaakt allemaal!!:D

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 00:13

Een leuke van een vriendin van mij.
Komt er een jongen naar haar toen en zijn openings zin was: ''Wat is je lievelings kleur?''

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 01:35

Een poos geleden ging ik steeds met een vriendin en haar vriend uit. Maar met die vriend in de buurt kreeg ik niet eens de kans om te flirten :')
Zo gauw een jongen bij me kwam staan, drukte hij zich er tussen om me te omhelzen of zelfs te kussen :=
Errug irritant :=

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 02:01

Erg leuk dit, post vooral verder :)

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 03:35

Klasgenoot die niet meer helder was, al de hele tijd rond me hangend, begon die avond met dat ik aantrekkelijk was, en een uur later zei hij achter me: 'HIHIHIHI JE BENT LEUK'

En ploft nog geen 10 tellen later met zijn arm om een ander op de bank. :D

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 11:37

ahhh ik heb ook nog zoveel grappige verhalen!!!

Heb vroeger in de bedieningen van een dinershow gewerkt.. Daar kon werkelijk waar alles en mensen gingen zich er ook behoorlijk van misdragen.. Was er een uber oude vent en die wil een foto van me maken..

Dus ik zeg: ik sta heel lelijk op foto's, ben in het echt veel mooier dus doe maar niet..
Hij: maakt niet uit ik, ik verklein hem tot postzegel formaat!
ik: huh!?
Hij: dan kan ik je aan de onderkant lekker likken
GADVERDAMME!!!

Ook een keertje een vertegenwoordiger op een netwerkborrel:
Hij: he, waarom staat je 06 nr niet op je visitekaartje!?
Ik: omdat ik een heel callcenter heb zitten die voor mij de telefoon aannemen en hem dan doorverbinden naar mn 06
Hij: dus als ik je snachts bel krijg ik allerlij mooie, hijgende vrouwen aan de lijn?
Ik: jammer dit
en ben vervolgens weggelopen.. Zit ik later bij een collega van me in de auto, krijgt die een sms op zn zakelijke telefoon:
Hoi, heb jij het 06 nr van manon voor mij want deze stond niet op der visitekaartje gr. die vertegenwoordiger! Daarna heeft die me nog heel lang zitten mailen, bellen ed op zowel mn zakelijke als privee adressen.. Om er vanaf te komen heb ik een lunch afspraak gemaakt en een collega erheen gestuurd! Daarna nooit meer wat gehoord :D

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 11:49

Gisteren. :))

Kwam een jongen naar me toe... "Lust jij eigenlijk wel beschuit????"
Ik zo.. uhm ja hoor hoezo?
"Ja ik zou echt heel graag een keer een beschuitje met jou willen eten"

:Y)

My_Lady

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 11:50

Ik heb een keer een domme actie gehad.

Er was een jongen en die zei wat zit je haar leuk n**ken?

Nou ik wist niet hoe ik het had. ben weg gelopen en heb hem nooit meer gezien.

Voor de rest geen rare dingen gehad.
Laatst bijgewerkt door My_Lady op 16-02-09 11:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Vrouw2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 11:51

Ooit in de kroeg.

Stond aan de bar om wat te bestellen en weet niet meer wat het voor woordje was maar hij zeg in eene ik zal zo me t shirt uit doen dan zie je wat. Dus ik zo Nou hou dat t shirt maar aan want zie zo ook wel dat het niks is _O- Nou zeg die neem nog een colaatje

Die vent heef me de hele avond link aan staan kijken whaha

essie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 12:35

Domme opmerkingen in de kroeg..legio voorbeelden daarvan :=

De gekste die ik heb meegemaakt:

Reed op de snelweg in mijn piepkleine ax'je, ging er steeds een vent ongeveer dezelfde snelheid naast me rijden en naar binnen zitten kijken en dan ook serieus ranzig, daarna inhalen en iets snelheid minderen zodat ik hem wel moest inhalen. Op een gegeven moment ging hij voor me rijden, en toen er een parkeerplaats in zicht kwam, knipperlicht naar links en zitten wijzen.
Dacht zeker dat ik knettergek was :?

En eens een keer onderweg naar huis, van vakantie, ergens een benzinepomp in DLD. Vriend was er gewoon bij trouwens.
Ik ging afrekenen en die jongen zat me toch verbaasd aan te kijken, daarna ging hij zo'n beetje iedere keer voor me staan en me recht aan zitten kijken. Koffie was op, we gingen naar buiten, auto stond naast het benzinestation net voor de persooneelsingang oid.
Stond hij daar letterlijk met zijn neus tegen het glas te kijken, net zolang tot we echt helemaal weg waren gereden :=

iris_oo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 13:24

Ik ben een keer ten huwelijk gevraagd door een pool.
Zaterdagavond gezellig stappen met een paar vrienden en vriendinnen komt er ineens een man naar me toe die tegen me begon te praten : You dance very well, you look very beautiful, what's your name? en hij ging nog ff verder zo, dus ik een mooie naam voor mezelf verzonnen af en toe thank you zeggen en verder gewoon negeren die hap en uiteindelijk liep hij weg.
Beetje jammer dat hij 10 minuten later terugkwam, mn hand pakte en vroeg: will you marry me?
Dus ik zeg: what?!
Hij: Will you marry me?
Ik kon er echt niks aandoen dat ik hem keihard uitlachte recht in z'n gezicht :+
Gelukkig werd ik op dat moment ook gered door een vriend van me :P

En nog eentje die alle clichés (of hoe je het ook schrijft) eruit gooide ; Hoe heet je? Oo, mooie naam! Ken ik je niet toevallig ergens van? Kom je hier vaker? Dit en nog meer en dan allemaal achter elkaar :D

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 15:21

Ik ging zo'n beetje ieder weekend met een vriendin/collega en een vriendin van haar naar ons vaste cafeetje hier. Iedere week kwam zij een oud-klasgenoot tegen en dan begroetten ze elkaar. Na een week of 2 was hij dus een bekend gezicht voor mij, en ik een bekend gezicht voor hem en op een gegeven moment had hij m'n vriendin 3 zoenen gegeven ter begroeting, liep hij weg en draaide zich toch weer om: 'Nu kan ik jou natuurlijk niet overslaan' en gaf mij ook 3 zoenen. 'Staat trouwens best leuk, 1 oorbel.' En automatisch graaide ik naar beide oren om te voelen welke miste :oo Geen 1 uiteraard, maar die grijns van hem was goud waard :D

Zó flauw, maar toch leuk genoeg want inmiddels zijn we bijna een jaar samen ;)

Cath

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 16:37

Leuk Topic :D

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 17:05

HAHA ik had trouwens 2 weken geleden ook een mooie.
Ik zat aan de bar te borrelen met vrienden.. ik dacht.. ik hang ergens met m'n haar aan vast..
Dus ik draai me om.. zit er gewoon iemand aan m'n haar te vreten. }:0

Ik zeg.. heb je honger ofzo??????
Ja nee zegtie.. ik wou even proeven of je ook zo lekker smaakte als hoe je eruit ziet.

8)7

Ik word er nog steeds mee uitgelachen, leuk is dat. :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 17:08

take_one schreef:
HAHA ik had trouwens 2 weken geleden ook een mooie.
Ik zat aan de bar te borrelen met vrienden.. ik dacht.. ik hang ergens met m'n haar aan vast..
Dus ik draai me om.. zit er gewoon iemand aan m'n haar te vreten. }:0

Ik zeg.. heb je honger ofzo??????
Ja nee zegtie.. ik wou even proeven of je ook zo lekker smaakte als hoe je eruit ziet.

8)7

Ik word er nog steeds mee uitgelachen, leuk is dat. :Y)

Keer wat anders he. :=

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 17:10

Dronken mannen... 8)7