Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Meetje22 schreef:Nou ken wel mensen hoor bij GTST ,dus pas op voordat je het weet sta je te zoenen met je tegenspeelster![]()
Maar de TS is nog jong en misschien heeft het ook iets met de woonplaats en opvoeding te maken dat zij deze mening heeft.
Ik deel em niet maar laat haar wel vrij in haar mening.
Zou saai zijn als iedereen overal hetzelfde over dacht.
Ik bedoel dan krijg je wereldvrede en naastenliefde enzo en dat moeten we natuurlijk niet hebben![]()
![]()
celano schreef:Judith_M schreef:Het gaat erom dat zij haar belachelijk maakt, ook voor andere klassen, dus waar zij gewoon niet bij is. En dat ze haar ongelukkige kinderen toewenst.. Dan kun je nog van een enorme botte mening verschillen, dit mag een lerares niet doen.
Edit: ik zie dat de TS je al een PB gaat sturen. Zal me er buiten houden
Maar TS maakt een aantal medeleerlingen ook belachelijk door op deze manier haar (kortzichtige) mening te verkondigen. En dat mag wel?
Mystica schreef:Jeetje wat zijn we hier weer bekrompen. Mening van de TS is fout, die van de rest van bokt is goed. Meningen verschillen en zij zal niet de enige die er zo over denkt. TS onderbouwd tenminsten waarom ze zegt dat er iets mis is gegaan, om dan maar te gaan roepen dat er bij haar iets mis is is ronduit belachelijk. Daarnaast "loopt ze haar mening niet te verkondigen en mensen overal te kwetsen" maar werd haar door een lerares gevraagd om haar mening te geven. Als ze had gezegd: daar geef ik geen antwoord op, zou het niet veel beter zijn afgelopenAls iemand iets zegt wat niet sociaal wenselijk is ben je gestoord, asociaal of extreem. Wat een onzin zeg
Als mensen zich nou eens wat minder bezig zouden houden met wat sociaal wenselijk is...
marrlinde schreef:nou dat vind ik echt niet kunnen hoor...
wat voor lerares is het? is ze zelf getrouwd of niet?
het zou ook kunnen dat ze zelf zulke gevoelens heeft en het bij haar altijd zo "onderdrukt" is dat ze nu jij er zo over begon zo boos over werdt en alle woede die ze zelf tegen zulke mensen heeft gehad nu allemaal op jou afreageerde ofzo..
weet niet of het zoo is hoor, maar zoiets heb ik wel vaker gehoord
Vjestagirl schreef:kinuh schreef:Ze had kunnen verwachten dat ik zo'n mening had. Dus als zij dat niet wilde horen had ze aan niemand naar hun mening moeten vragen.
Nee, ik denk dat een docente op het hedendaagse middelbaar onderwijs een beetje ruimdenkendheid mag verwachten..
XxriieterxX schreef:ja beter gewoon ontopic blijven. Maar Chris wat zijden je ouders ervan?
Blue_Eyes schreef:Er werd naar haar mening gevraagd, niet naar een sociaal-wenselijk antwoord. In Nederland heb je er bij mijn weten nog altijd recht op om een eigen mening te hebben, ook al wijkt die af van die van anderen. Zou wat moois worden als het niet zo was.
Het handelen van de lerares is m.i. echt heel erg fout. Ik zou eerst contact opnemen met je mentor, directeur en desnoods met een klachtencommissie, want volgens mij heeft iedere school die wel een.
Blue_Eyes schreef:Nee, ik denk dat een docente op het hedendaagse middelbaar onderwijs een beetje ruimdenkendheid mag verwachten..
Meetje22 schreef:Mystica schreef:Jeetje wat zijn we hier weer bekrompen. Mening van de TS is fout, die van de rest van bokt is goed. Meningen verschillen en zij zal niet de enige die er zo over denkt. TS onderbouwd tenminsten waarom ze zegt dat er iets mis is gegaan, om dan maar te gaan roepen dat er bij haar iets mis is is ronduit belachelijk. Daarnaast "loopt ze haar mening niet te verkondigen en mensen overal te kwetsen" maar werd haar door een lerares gevraagd om haar mening te geven. Als ze had gezegd: daar geef ik geen antwoord op, zou het niet veel beter zijn afgelopenAls iemand iets zegt wat niet sociaal wenselijk is ben je gestoord, asociaal of extreem. Wat een onzin zeg
Als mensen zich nou eens wat minder bezig zouden houden met wat sociaal wenselijk is...
Ja hoor het zijn ook altijd dezelfde die zo'n neutrale mening hebben![]()
![]()
hoe is het met jou,lang geleden dat we samen een topic op zn kop hebben gezet
kinuh schreef:Nou, voor iedereen die mijn uitgebreidde mening toch wil lezen maar geen pb wil/durft te sturen:
Waarom mijn mening zo is? De aanstellerij/aandachtrekkerij komt hier vandaan.
Valt het jullie niet op dat opeens half bekend Nederland homo is? Ik kan meer bekende homo's opnoemen dan bekende hetero mannen hier in Nederland. En zijn het ook niet vaak de buitenbeentjes die opeens homo zijn? Ik vind het op een hype lijken. Nu het geaccepteert wordt d.m.v. bijvoorbeeld het homohuwelijk is opeens iedereen homo.
Het 'misgaan' komt hiervandaan. Homo zijn heeft te maken met dat je hormonen niet goed zijn afgestemd. Je hebt dus hormonen waardoor je op iemand valt van hetzelfde geslacht. Naar mijn idee is er dan dus iets mis gegaan in je hersenen.
Verder ga ik niet meer in op mensen die het niet eens zijn met mijn en mij uitkotsen hierom. Je had mij via pb kunnen vragen hierom, en er is er maar 1 die dat heeft gedaan (Romyv). Als je mijn mening niet wilt horen ga dan naar een ander topic kijken of klik op het kruisje rechtsboven in je scherm
Mijn pb-box staat trouwens nog wel steeds open voor een discussie