Maar de meeste dingen zijn wel grappig
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

lief vriendinnetje haha
Joonsel schreef:Vind sommige dingen een beetje ver gaan (zoals dingen bestellen, nummer ergens invoeren)
Maar de meeste dingen zijn wel grappig

Geweldig ! Laatst stond in in de videotheek waar hij werkt, ijs halen, god die werd me toch kwaad !
Echt heerlijk, heb er het hele weekend plezier van gehad, na 2 jaar is ie nog niet over me heen.
Super. Had hij het maar niet 2 keer moeten uitmaken.
Is geen wraak, maar geeft ook een goed gevoel.

VivaLaVida schreef:haha geweldige dingen hier..
ik had zijn mp3 speler nog..
en hij mijn pasfoto (zown officiele voor je rijbewijs) die had hij gejat toen we nog hadden. (hij was in de overtuiging dat ik hem toch niet nodig zou hebben omdat ik toch nooitzou slagen..)
dus ik wou dat hij m opstuurde. Nou hij stuurde m op met een briefje, "ik denk niet dat je er nog veel aan hebt"
hij had dus in zn portomonee gezeten en was daardoor heel lelijk geworden...
nou een week later ofzo smste hij me: kun je mijn mp3 speler opsturen?
dus ik zeg is goed maarree die pasfoto kan ik helaas niet meer gebruiken...
stuurt ie terug: Je zit ook wel in over die geile k*tpasfoto he??
ik geef je 1 tip, je laat die mp3 speler wegen en stuur m op..want ik zie jou er wel voor aan dat je als dom blondje hem niet laat wegen en dan krijg ik de rekening.
Nouuuu dat geile k*tpasfoto deed het em...
we waren net op een terras me vriendinnen en ik dus ik belde hem en zeg: WAT?? leg dat smsje eens uit???
hij: ja wat dan!
ik: leg uit??
hij: jaa zometeen laat je m niet wegen en dan word het duur voor mij enzo...
pffff dat hij echt dacht dat ik dat ding nog op zou sturen!!
heb gezegd dat ie zich vooral niks moest inbeelden en dat zijn mp3speler de wereld niet ging overleven, en toen opgehangen.
heb m tegen de muur gegooid op volle kracht en dat voelde heeeeeeeeerlijk!!
later kreeg ik een sms dat hij het er zo moeilijk mee had... nou als je kijkt naar hoe hij mij heeft behandeld tijdens onze "relatie" ...... pffffff