wraakacties tegen je ex

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Joonsel

Re: wraakacties tegen je ex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 15:39

Vind sommige dingen een beetje ver gaan (zoals dingen bestellen, nummer ergens invoeren) :o

Maar de meeste dingen zijn wel grappig _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 15:40

wat een verhaal haha sorry :o
mijn vriendinnen hadden ook zooown hekel aan um!
1 van mn beste vriendinnen hefet recht in zn gezicht gezegd (toen we nog hadden) van wat ben jij een KLOOTZAK hoe je haar behandeld!!!! :+: lief vriendinnetje haha
toen had ie me de hele avond genegeerd en probeerde mij voor l*l te zetten tegenover mijn vriendinnen.... dat kan dus niet :D

CandyQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 15:44

Joonsel schreef:
Vind sommige dingen een beetje ver gaan (zoals dingen bestellen, nummer ergens invoeren) :o

Maar de meeste dingen zijn wel grappig _O-

mr die dingen die besteld worden kosten geen geld, dus niet echt erg, en tjah die nummers invoeren, ja kost ze flink veel geld, mr hebbe ze echt wel verdiend hoor :o

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 15:46

CandyQueen schreef:
mr die dingen die besteld worden kosten geen geld, dus niet echt erg, en tjah die nummers invoeren, ja kost ze flink veel geld, mr hebbe ze echt wel verdiend hoor :o

Dan nog, vind dat toch echt een beetje te laag.. :o Lijkt me dan leuker om iets te doen waarbij je z'n gezicht kan zien! :')

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 15:48

Haha, staan goeie bij ! :D

Ik heb nog nooit echt wraak genomen, mn ex heeft het 2 keer uitgemaakt, en toen wilde ie me weer terug, maar ik had inmiddels al een vriend 5 maanden. Nja bedreigingen erbij, en uit eindelijk het pluisje, durft me nog niet eens meer aan te kijken ! :D Geweldig ! Laatst stond in in de videotheek waar hij werkt, ijs halen, god die werd me toch kwaad ! :P Echt heerlijk, heb er het hele weekend plezier van gehad, na 2 jaar is ie nog niet over me heen. :P Super. Had hij het maar niet 2 keer moeten uitmaken. :P Is geen wraak, maar geeft ook een goed gevoel. :P

kimmysan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 15:53

Geweldig hierzo! :+

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 15:58

Ik hoor zowiezo in mijn stamkroeg en van zijn beste vriend wat hem nou toch weer is overkomen en wat zijn reactie was. :))

cYn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 16:00

ik heb niet echt een wraakactie gedaan, maar meer gewoon genoten van het vrijgezellen leven nadat het uit ging. (Ik kwam erachter dat hij via internet contact zocht met h**ren). Hij kon dit echt niet hebben.
Ik heb op dit moment een relatie met zijn grote rivaal. Vond hij toch niet zo leuk :+ .

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 16:27

hahah Ik lees echt zulke geweldige dingen ge-wel-dig!

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 16:29

Vriendin van me heeft haar ex voor een 5sterrenhotelkamer laten betalen van bijna 200,- per persoon per nacht. :oo
Had op zijn naam gereserveerd en de rekening naar huis laten sturen.
Arme vent zal zich wel doodgeschrokken zijn toen de rekening binnen kwam. :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 16:30

Ach ja, weet je... hele echte wraakacties heb ik niet gehad. Ik vond wel dat mensen die vroegen waarom we uit elkaar waren recht hadden op de waarheid, daar draaide ik niet omheen. Ja dat kan je zwartmakerij noemen, maar aan de andere kant; er was blijkbaar wel wat om hem mee zwart maken. Omgedraaid heeft hij niks om mij mee zwart te maken, heb hem nooit wat geflikt in de relatie dus ja....

Wraak doe je puur voor jezelf maar het is maar een tijdelijke oplossing voor je gevoel. Het beste is om weer in vrede te komen met jezelf en jezelf bij elkaar te pakken. Zoals iemand zei: His loss.... hoofdje omhoog, tietjes vooruit en NEXT....
Zo zie ik het nu ook: jammer joh voor je, gemiste kans...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 17:19

Aaah, geweldige verhalen hier!
Wauw!
Jammer dat mijn ex me niets naars heeft aangedaan.
Zijn op leuke manier uit elkaar gegaan. :)
Anderss..... _O-

xNursiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 17:22

VivaLaVida schreef:
haha geweldige dingen hier..

ik had zijn mp3 speler nog..
en hij mijn pasfoto (zown officiele voor je rijbewijs) die had hij gejat toen we nog hadden. (hij was in de overtuiging dat ik hem toch niet nodig zou hebben omdat ik toch nooitzou slagen..)
dus ik wou dat hij m opstuurde. Nou hij stuurde m op met een briefje, "ik denk niet dat je er nog veel aan hebt"

hij had dus in zn portomonee gezeten en was daardoor heel lelijk geworden...

nou een week later ofzo smste hij me: kun je mijn mp3 speler opsturen?
dus ik zeg is goed maarree die pasfoto kan ik helaas niet meer gebruiken...
stuurt ie terug: Je zit ook wel in over die geile k*tpasfoto he??
ik geef je 1 tip, je laat die mp3 speler wegen en stuur m op..want ik zie jou er wel voor aan dat je als dom blondje hem niet laat wegen en dan krijg ik de rekening.

Nouuuu dat geile k*tpasfoto deed het em...
we waren net op een terras me vriendinnen en ik dus ik belde hem en zeg: WAT?? leg dat smsje eens uit???

hij: ja wat dan!
ik: leg uit??
hij: jaa zometeen laat je m niet wegen en dan word het duur voor mij enzo...
pffff dat hij echt dacht dat ik dat ding nog op zou sturen!!
heb gezegd dat ie zich vooral niks moest inbeelden en dat zijn mp3speler de wereld niet ging overleven, en toen opgehangen.
heb m tegen de muur gegooid op volle kracht en dat voelde heeeeeeeeerlijk!!
later kreeg ik een sms dat hij het er zo moeilijk mee had... nou als je kijkt naar hoe hij mij heeft behandeld tijdens onze "relatie" ...... pffffff

Geweldig topic dit. Helemaal favoriet, naast bedblunders natuurlijk :D

Ik heb nooit een wraakactie gedaan. Exen wel bij mij. Maar dat ging eigenlijk nooit verder dan kansloos vriendinnen
van me versieren.

Ik zag het al helemaal voor me, mp3-speler kapot trappen, briefje erbij: veel zul je er wel niet meer aan hebben!
En natuurlijk gewoon in een envelop en niet laten wegen. :D

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 17:28

take_one schreef:
Hem op marktplaats zetten met gratis dingen en zijn nummer erbij is ook mooi. :))

Je brengt me op een idee!! :+

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 17:32

Mijn ex ging me daarna (lees pagina 3 verhaal) ook zwart maken, dat ik sokken in mijn bh deed. En dat ik absoluut niks kon in bed enzo. Dus ik vond mijn wraakactie meer dan terecht. Overigens heb ik zijn moeder verteld dat hij meerdere keren bij vechtpartijen op stratum was betrokken, omdat meneer het nogal leuk vond om ruzie te zoeken en er vervolgend uit te naaien terwijl andere mensen zijn klappen kregen. Heb ik altijd een hekel aan gehad dus vond dat zijn moeder dat best mocht weten. nam hij me niet in dank af haha eigen schuld dikke bult. En heb ook tegen zijn moeder gezegd dat ze eens het politie bureau moest bellen omdat hij al meerdere keren daarvoor ook opgepakt was. Omdat hij niet bij zijn moeder woont wist zij van niks.

Ik geloof dat hij daarna geen geld en kleren meer van haar kreeg.

DebjeDopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 17:36

even een stipje ik lees straks verder want moet nu echt gaan rijden, en ik heb nog inspiratie nodig }>

MarryAnneR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 17:56

Ik heb een blog over hem geschreven op hyves. Vooral dat stukje over zijn neukende konijntjesboxershort kon hij niet echt waarderen. Zijn vrienden overigens wel, zijn bijnaam is na 2 jaar nog steeds robbie rabbit

wakiekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 18:12

geweldige dingen hier.. }>
kan ik nog even wat van opsteken :Y) *D

mackkwek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-09 18:18

MarryAnneR schreef:
Ik heb een blog over hem geschreven op hyves. Vooral dat stukje over zijn fiets konijntjesboxershort kon hij niet echt waarderen. Zijn vrienden overigens wel, zijn bijnaam is na 2 jaar nog steeds robbie rabbit

_O- _O-

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 18:21

mackkwek schreef:
MarryAnneR schreef:
Ik heb een blog over hem geschreven op hyves. Vooral dat stukje over zijn fiets konijntjesboxershort kon hij niet echt waarderen. Zijn vrienden overigens wel, zijn bijnaam is na 2 jaar nog steeds robbie rabbit

_O- _O-

HAHAHA te mooi. :D

MarryAnneR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 18:24

voor de liefhebbers.... de blog is nog steeds te bewonderen op hyves... zelfs na al die tijd geniet ik er nog steeds van haha

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 18:24

Oehh geef is een linkje. :D

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 18:25

je koopt een paar garnalen hangt deze boven de gordijnen op in een plooi en verstopt ze overal waar hij ze niet kan vinden...hmm wat zal het heerlijk ruiken :7

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 18:25

Zien :D

MarryAnneR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 18:29

hier is ie dan.... ik ben slecht in linkjes... maar heel goed in wraak :o

Hoolydate

Het is stilllll aan de overkant….. Dordtenaren! en veel ziektes hoor ik galmen aan de overkant op mijn warme stoel van mijn favoriete voetbalclub. En daar staat hij tussen, mijn ogen turen door mijn diorbril op zoek naar een glimp van mijn favoriete hooligan. Normaal gesproken zou ik hem herkennen aan zijn eeuwige trainingsbroek met Feyenoord-sweater en witte sokken maarja, sinds zijn stadionverbod bij zijn club komt hij mijn cluppie bezoeken.

Hij is anders dan andere, heeft de brutaalste blik ooit en een file van domme blondjes achter zich aanlopen. Waarschijnlijk ben ik genomineerd tot Dolly nummer 86 en ik vind het nog prachtig ook. Ik hoef me helemaal niet slim voor te doen en een keertje over stratenmaken en voetbalrellen praten kan best leuk zijn. Goed het is een keer ander dan politiek en het gat in de ozonlaag maar ook wel weer spannend.

Mijn gedachten gaan terug naar mijn date met hem.. Met jou wil ik wel een avondje stoeien poes… en daarmee was mijn date geregeld..

Wat trek je aan op zo een dag? Een legging met kant? Ik wil niet overdressed zijn maar de meeste van zijn vriendinnetjes zijn net uit kun Mickey Mouse elastiekjes en hebben nu een waterstofperoxide permanentje en grote gouden naamplaten. Tegen de tijd dat zijn Opel Corsa voor de deur komt scheuren met daaruit een ping pong geluid uit zijn speakers sta ik nog in mn joggingbroek en mn haar op een staartje. Hij stapt uit en ik geloof mijn ogen niet… Nog nooit zag iemand er zo sexy op Nike Air en synthetisch te ver opengeknoopt..
Hey mop wat zie jij er lekker uit…… ik krijg een tik op mn kont, hij duwt een bos gele bloemen in mijn handen. Verdwaasd kijk ik naar het oranje stickertje op het cellofaan, 35% korting nu 6,99 Shell..

Ik vraag verdwaasd of ie wat wil drinken en dan zie ik uit zijn plastic tassie een sixpack vandaan komen. Ik lust die geile rose niet dus ik dacht jij hebt vast geen bier ik huis, laat ik maar wat meenemen. Hij trekt er een open, morst op mn plavuizen en laat een boer na 3 grote slokken.. Waar gaan we eigenlijk heen?vraag ik Ben je gek ofzo? Feyenoord komt op tv! Je moet vereerd zijn dat ik kom! Ik wil nooit voetbal kijken met wijven, die kwekken er alleen maar doorheen en staan voor je beeld. Maar jij mop, jij vindt voetbal leuk! Dus pak ff een zak chips en kom maar lekker op t bankie..

Waarom schop ik hem de deur niet uit? Ik ben geheel overrompeld door dit alles en oke het klopt ik vind voetbal kijken best leuk… of dat ook zo is met de heer hooly dat betwijfel ik maar goed, ik heb mijn zinnen nu eenmaal op hem gezet en ik ben niet van plan om hem te laten gaan zonder inwendig onderzoek.

Na 90 minuten, 6 blikken bier, 1 zak wokkels, 12 marlboro, pissen met de deur open, een rochel in mn wasbak en van mijn kant 2 flessen gefrustreerde rose trekt ie me op schoot. De alcohol heeft bij mij zijn werk gedaan en zelfs zijn boxershort met neukende konijntjes schrikt me niet af. Het is tijd voor mijn wedstrijd en ik laat me gaan… 4 hele minuten later is het over… Zozo zegt ie… daar heb jij van genoten he…. Volgende keer gaan we wat leuks doen poes… ff een chineesie pakken ofzo… Ik moet gaan, ik mot die hond nog ff uitlaten, Tyson jankt heel de gallerij bij elkaar anders en ik mot geen wouten aan de deur want ik heb geen stamboom van dat beest.

Ik heb een zwak voor tattoos, trainingsbroeken, voetballers en sixpacks.. Alleen niet in die combinatie…
Het is stil aan de overrrkanttttt!! Zal ie meezingen? Want inderdaad de overkant zit liever waar ze zit en bleef doodstil…. Liet niets meer van me horen….