Pislink omdat je onterecht van leugens wordt beticht?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kymalin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 18:18

Nou....... in Detours onderschrift staat een link naar haar website, dus zo moeilijk is het nu ook weer niet te achterhalen ;)

Anoniem

Re: Pislink omdat je onterecht van leugens wordt beticht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 18:22

Precies, maar ik zeg er niks meer over, ik heb zojuist een hele preek per pb ontvangen Kymalin, vanwege mijn goedbedoelde waarschuwing...

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 18:25

Pipo schreef:
detour schreef:
Bedoel je mijn excollega's, Pipo?
:D
Wat dacht je: "Gunst, ik kan nergens ff stoken, maar wacht eens, dit lijkt me wel wat!" 8)7
Meis, moet je teleurstellen je kunt me hier nergens mee pakken. ;)
het zal me daarbij ook worst wezen wie dit leest. Anders was ik het uberthaupt niet begonnen. ;)

Kijk ik had verder niet bijgelezen, maar jeetje wat denk jij toch altijd aardig over anderen........

Maar kijk toch maar een beetje uit met wat je allemaal over je leven op het net flikkert, er zijn genoeg werkgevers die meelezen.

Kritiek kan TS echt niet hebben. Wordt direct als vriendjespolitiek bestempeld terwijl haar vriendinnen uit HK topic direct met open armen werden ontvangen.

TS plaatste zelfs een link in haar HK topic om wat "steun" op te trommelen. ;) En dan anderen ervan betichten :n

Probeer het toch als tips te zien TS. Niet alles zomaar op bokt kwakken en daarna kwaken. In je vorige team was het ook geen koek en ei toch?

Kymalin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 18:29

Ehm Slimmerik heb je het over mij?

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 18:30

Kymalin schreef:
Ehm Slimmerik heb je het over mij?
Neuh :n

En misschien ook wel zie ik nu ;) :D

detour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-09 18:34

Jemig. :=
Terwijl ik net even héérlijk heb gereden zie ik hier hoe sommige mensen ontzettend van mij moeten houden, ze kunnen me níet loslaten..het is zó enorm belangrijk dat Detourtje veilig is, dat ze geen trammelant op loopt, weet je?... Zoveel liefde heb ik hier nog nooit ontvangen. :+: terwijl ik vriendelijk bedankt gaat men maar door.. :(:)
Echt. :*
voor de zwaar gefrustreerden.. Doe je best (als jullie al niet bezig zijn , Slimmerik, was het 48 uur per week, pffff :') _O- )

Kym, Slimmerik bedoelt mij, hoor. ;)
Ii ben een van haar zondebokjes. :D

crabbybitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 18:37

Ik zit met verbazing dit topic door te lezen.

Er zijn goed bedoelde adviezen voorbij gekomen ,waar je totaal geen boodschap aan hebt,je wilt ze niet snappen of je kan ze niet snappen.
Als je niet tegen de goedbedoelde adviezen kan open dan geen topic!!

Anoniem

Re: Pislink omdat je onterecht van leugens wordt beticht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 18:39

Toedels, veel succes met de situatie ;)

Trouwens, een collega van mij had mij op Bokt herkent, de wereld is klein :D

detour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-09 18:40

Ik snap dit werkelijk niet, het probleem is gesolved, men kent deze website op mijn werk, de baas en ik staan op één lijn en ik start elders. *D Waar maken jullie je nog druk over terwijl het nu is opgelost?
Heel vreemd, hebben jullie geen leven? :+

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 18:42

laat er dan een slotje op gooien

detour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-09 18:43

Wordt al geregeld. Want imo is het probleem opgelost en ben daar erg blij mee, alle partijen. ;)

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 18:44

detour schreef:
Ik snap dit werkelijk niet, het probleem is gesolved, men kent deze website op mijn werk, de baas en ik staan op één lijn en ik start elders. *D Waar maken jullie je nog druk over terwijl het nu is opgelost?
Heel vreemd, hebben jullie geen leven? :+

Detour, laat dit even rusten nu, dan zakt het topic vanzelf weg naar de achtergrond. Ik 'ken' je net als iemand rustig en probleemoplossend, niet zoals je hier reageert.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 18:45

Als voor jou de situatie is opgelost is dat fantastisch. Men borduurt gewoon nog even op de situatie door en pipo kwam toch met een heel goed punt: wat als je collega's of baas zien wat je over ze op een openbaar forum vertelt?

Als je geen zin hebt om erover te discussieren, staat in de regels dat je dan het beter kunt negeren. ;)

Citaat:
Blijf vooral rustig als je je aangevallen voelt. Via de pc komen opmerkingen vaak harder over dan ze bedoeld zijn. Lees de opmerking waar je boos om bent geworden nog eens rustig door, nu met de gedachte dat die andere persoon het beste met je voor heeft en er niet op uit is om jou onderuit te halen. Ben je nog steeds boos? Tel tot tien, haal iets te drinken, laat de hond uit, doe in ieder geval even iets anders en bekijk het bericht dan opnieuw. Als je nu nog steeds heel boos bent, dan is het duidelijk dat die andere persoon een gevoelige snaar heeft geraakt. Reageer in ieder geval niet op dezelfde manier en ga niet schelden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 18:46

Ik dus ook Bravespots, vandaar dat ik denk dat er onderhuids heel heel veel woede zit bij Detour. Tis verdorie soms net of er een ander op haar account zit, dit is ook niet de Detour die ik ken....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 18:49

Carpe diem detour! ;)

detour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-09 18:49

faye schreef:
Carpe diem detour! ;)

Thanks! ;)
Hoezo vriendjespolitiek? :') _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 18:54

suleilitha schreef:
Precies, maar ik zeg er niks meer over, ik heb zojuist een hele preek per pb ontvangen Kymalin, vanwege mijn goedbedoelde waarschuwing...

Mijn tip van de dag: open geen pb's van Detour ;).

Overigens weet ik van 2 collega's 100% zeker dat ze ook bokken.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 20:13

Jongens/meisjes/lieve bokkers, doe toch eens lief tegen elkaar. Maakt het leven zoveel leuker.
Als Detour dit op bokt wil zetten moet ze dat toch zelf weten? Ze noemt toch geen namen? Alles wat je op bokt zet is voor eigen verantwoording. (ikzelf heb daar al een hele grote les over geleerd... helaas)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 20:23

Goh, bestaat de hele wereld uit bokkers? Ik heb nog nooit een bokker op het werk ontmoet en ik werk als uitzendkracht. ;)

Overigens welke spannende dingen zijn er eigenlijk gezegd in dit topic waardoor Detour nu := in een hoekje moet gaan zitten? Het is maar wat je wilt gaan zien.

Maar ik kan mij ook best voorstellen dat sommige mensen dit soort dingen nooit bij de hand zullen hebben, als ze irl net zo zijn als op bokt, berge je dan maar..... :7

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 22:15

Slotje voor overleg