Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
? Dat ukkie voelt als een vlieg voor dat machitge paard. Al kent dat paard uit zijn wedstrijdverleden alle trucjes, hij gaat ze echt niet automatisch vertonen zonder dat er enige hulp voor wordt gegeven. Is geen voorgeprogrammeerd computerspelletje. Wat die kleine daar laat zien (en vergelijk haar in godsnaam niet met mensen die al jaren rijden, kind komt net kijken) daar mag menigeen zich een puntje aan zuigen
Babico3 schreef:Dat wordt ook al eens les genoemdMwah, vind het er niet lekker uit zien, en bovendien.. Alle knoppen zitten natuurlijk al op dat paard, dus als haar uitgelegd is dat ze op dit en dat moment haar been even achter moet doen.. Tja.
knooopje schreef:![]()
heb nog nooit zulke domme reactie's gelezen als in dit topic
![]()
Margreth schreef:Ohh, wat een prachtig filmpje, dat kleine ukje op dat grote paard. Net uit de "luiers" en al een betere zit dan menig grotere ruiter en amazone. Om jaloers op te worden.
Sterke hand? Dat ukkie voelt als een vlieg voor dat machitge paard. Al kent dat paard uit zijn wedstrijdverleden alle trucjes, hij gaat ze echt niet automatisch vertonen zonder dat er enige hulp voor wordt gegeven. Is geen voorgeprogrammeerd computerspelletje. Wat die kleine daar laat zien (en vergelijk haar in godsnaam niet met mensen die al jaren rijden, kind komt net kijken) daar mag menigeen zich een puntje aan zuigen
AnneMaaike17 schreef:valar is grappigwat denk je, dat je echt zo goed bent? ik heb op je profiel gekeken en dat 6-jarige meisje zit nog mooier zonder zadel als jij mét zadel
ik durf bijna te wedden dat het je niet lukt, de wissel om de pas, het lijk heel simpel maar je moet de hulpen wel op precies het goede moment geven
Ik vind het nog steeds geweldig dat een meisje van 6 dit zo "even" doet!!!!

maar goed ik zal inderdaad maar verstandig zijn, getuigd van ... hoe heet dat ook alweer.. volwassenheid?? sorry, maar deze snap ik niet helemaal (kan aan mij liggen)Citaat:Verder is het zo dat "als" ik dat had hetzelfde is als niets,aangezien je het niet hebt.
Citaat:Als je zo'n paard onder je kont krijgt en je hebt er geen gevoel voor doet het paard niet wat je zou willen.
Denk ook dat die mensen heel goed weten wat ze doen, zijn toch ook niet de eerste de beste. Ze keen en hun kind goed en ook hun paard. Als het levensgevaarlijk was zouden ze dat echt niet voor de lol hebben gedaan.Citaat:Een beetje ouder is zuinig op zijn kind. Lijkt me stug dat hun dat niet zijn!
Ook daar zijn we het dus eens. Bedoelde dat met voelt als een vliegje op dat machtige paard dat die opmerking ergens over dat ze een sterke rechterhand toch wel aardig overdreven is bij zo'n ukkie.Citaat:Vaak zitten grote kinderen op veel te kleine pony's. Deze hebben meer kracht dan dit kind.