Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

reininglover schreef:Hmmm,
Stinken vond ik altijd erg totdat ik mijn vriend leerde kennen.
Het is een jongen met een sterke lijfgeur maar hij doucht zich nu iedere dag en gebruikt deo en parfum en draagt kleren niet langer dan 2 dagen.
Hiermee is het al een heel verschil qua geur maar als hij hard gewerkt heeft kan het nog eens bovenkomen MAAR daarom heeft ie altijd een fles deo bij
Dus na een dag hard werken ruikt hij ook, maar even douchen en hij is weer fris!

Afknappers bij de ontmoeting/date of bij de persoon zelf vind ik toch wel:
Het pas ook echt bij een bepaald type jongen waar ik gewoon niet op val 
Citaat:verkeerde schoenen,
kaal zijn, naar zweet ruiken,
foute schoenen aanhebben,

)
MaaikeMo schreef:Overigens nog nooit meegemaakt, maar lijkt mij ook een afknapper als je een man hebt, die echt heel erg snel komt..
zie: als je hem al aanraakt, is het alweer gedaan..

) en arrogant gedrag vind ik allemaal mega afknappers. Silvaantje schreef:En dat laatste heb ik vaak want ik ben best wel hittepetitterig afentoe en kan soms het bloed onder iemands nagels vandaan halen, en dan wil ik wel iemand die gewoon ff zegt dat ik normaal moet doen enzo en niet iemand die zowat in mekaar krimpt haha
Dat zei hij ook gewoon zo tegen me, haha nou ik wist niet hoe ik het had.
Gelukkig voelde ik ook niet veel voor hem, vond hem wel leuk maar verder niet.. Later bleek dat hij ook van te voren al tegen vrienden van hem had gezegd dat hij hoopte dat hij me aan kon.
! Ik had ook zo'n lijst, maar met het huidige vriendje is daar wel een kleine verschuiving in gekomen. Zo moesten mannen:_Tivoli_ schreef:Ohja,ik was nog vergeten:
De ballenknijper *rent gillend weg*
(Je weet wel,die té strakke,witte onderbroek... ipv een stoere boxer)