WildWings schreef:jackgirl schreef:Als ze dat willen doen , moeten ze dat vooral doen. Ik vind het niet mooi , maar ga niet zeggen dat het ordinair is.
Dat babys weinig haar hebben , klopt soms .. maar ik neem aan dat het ook de bedoeling dan is om ze te zien.
en hier mensen zeggen .. ja later .. misschien willen ze het dan niet en zitten ze met littekentjes.
Dan is er tegen die tijd , meestal de mogelijkheid ze te verbergen.
En dat gaat minder goed lukken met je neus , tegen die tijd ben ik bang .. (misschien een burka ? )
De bedoeling van een neuspiercing is dan toch ook om 'm te laten zien? Dus dan is het ook niet erg dat je hem ziet... als je het zo gaat bekijken vervalt jouw hele 'neuspiercing zit in het aangezicht'-argument.
Nou op je neus is het ook maar een klein littekentje doorgaans in goede gevallen, en anders wat covertroep erop smeren.
Als je je haar in een staartje doet, of je haar achter je oren, of bepaalde kapsels hebt zijn je oorlellen ook zichtbaar.
Klopt , daarom ook gewoon zetten.
Mijn 'neuspiercing zit in het aangezicht'-argument vervalt niet , oorbellen en die neuspiercing mogen gezien worden .. daarom worden ze gezet !
Maar de kleine littekens die daarna blijven ging het om.
Die kan je beter aan de zeikant van je koppie hebben dan recht in je gezicht , je aanzicht !

: