Mijn dochter in elkaar geslagen vanwege een jongen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Re: Mijn dochter in elkaar geslagen vanwege een jongen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 22:33

Jemig wat dieptriest. :n
Ik snap dat soort mensen echt niet. Veel sterkte voor je dochter! Ik hoop dat er echt wat aan gedaan kan worden, want dit is niet normaal. Wat een intriest gedrag is dat zeg. Ik hoop dat het nu weer beter gaat met je dochter. :(:)

Cavaliere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 22:36

tjalk schreef:
echt dat ze nog durft terwijl je de politie er bij had gehaald!
Vind het ook te gek voor woorden dat ze er gewoon echt geen spijt van had.

over het algemeen zijn ze daar niet bang voor, omdat ze weten dat ze niet veel te wachten staat,
ik stond o zo sterk zei de politie.. maargoed wel een groep getuigen van haar kant en 2 van mijn kant.. word niks mee gedaan

nogmaals heel veel sterkte en beterschap voor je dochter, echt super van der dat ze weer naar school gaat etc!
zoals al eerder is gezecht, dat je er misschien een keer onherkenbaar een eindje achter kan gaan fietsen, dan ben je erbij mocht er wat gebeuren.

in mijn tijd, had ik die mensen ook op msn, ze begonnen steeds te praten en te schelden, te dreigen etc. maar ik mocht niks terug zeggen.. na een week kreeg de politie 45 pagina's msn gesprekken ( of gesprekken.. het was een lijst met wat hun stuurde want ik zei niks terug) dat is misschien een idee.

heel veel sterkte! en echt geweldig hoe je jezelf hebt weten te beheersen!

tamara16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 22:39

als eerste wil ik jou en je dochter heel veel sterkte toewensen de komende tijd
zulk soort meiden snap ik echt niet he, :( het is toch niet best meer tegenwoordig.
ik kan me er zo kwaad om maken,
ik was zelf vroeger ook altijd het buitenbeentje, had niet echt goeie vriendinnen
ben zo vaak uitgescholden en beledigdt en weet ik wat wel nog niet meer.
heb thuis vaak genoeg gehad van, nu maak ik een einde aan mijn leven, ook de school heeft er niet veel tegen gedaan
ben wel wezen praten maar het hielp niet echt.

Ik weet dus zeer wat voor impact zoiets kan hebben in je leven
en laten ze die meid maar een flinke taakstraf krijgen :(

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 22:41

Ik vind het echt heel knap dat ze gewoon weer naar school gaat en dat jij je zo rustig hebt gehouden. Ikzelf zou uit eigen wil niet meer naar school gaan, omdat ik dat meisje dan had gepakt en haar een paar klappen voor de neus van haar vrienden had gegeven en goed ook, wel iets meer dan een blauw oog, dat was mijn reactie geweest. Maar echt erg knap dat ze gewoon weer naar school toegaat :j

lijntje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 22:46

idd die msn lijst, en print de pagina uit van hyves waarin ze beweert geen spijt te hebben. (met knopje print scrn krijg je dat mooi voor elkaar) en laat dfat maar aan de politie zien.

AnoukB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 22:49

Ik ben nu 20. Maar toen ik een jaar of 14/15 was heb ik in dezelfde situatie als jou dochter gezeten.
Ik had met een jongen gezoend, waar een meisje verliefd op was. Die jongen wilde echter niks met dat meisje te maken hebben en dat kon ze niet hebben.
Dus reageerde ze dat op mij af. Ik ben een keer of 3 goed in elkaar geslagen, zij kwam altijd met der vriendinnen. Mijn eigen vriendinnen waren bang dus ik stond er alleen voor.
Heb het dan ook maar laten gebeuren omdat ik het alleen toch niet kon redden.
Ben hiermee nooit na de politie geweest omdat ik het niet tegen mn ouders durfde te vertellen.

Vind het echt heel erg voor je dochter en voor jou natuurlijk! Vind het echt niet normaal dat dit soort dingen gebeuren, om een jongen!
Wel goed dat jullie naar de politie zijn gegaan. Hoop dat ze geen last meer van die meiden heeft!

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 22:58

Ni_Mi_ schreef:
Isabonny schreef:
Misschien schrijft dat kind dat alleen maar om stoer over te komen. Je weet toch niet hoe ze zich er nu werkelijk bij voelt. Ik denk dat ze misschien toch stiekum knijp heeft voor wat haar te wachten staat. (Een normaal iemand zou dat tenminste toch hebben).

Ja daar heb je gelijk in, kan ook alleen stoer doen zijn, ik zou als ik haar was behoorlijk wat knijp hebben nu

Ja tuurlijk die wilt nu hartstikke stoer doen... brrr mijn haar kruipt omhoog met het lezen van haar titel op msn... grrr!
Heeft ze anders een goede dag gehad je dochter vandaag??

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 23:07

Jeetje mina! die 'jeugd' van tegenwoordig...
ik snap zoiets niet...
maar goed ik ben zo te lezen niet de enigste.
ben vroeger ook menigmaal mikpunt geweest van pesterijen (ben flink lang gepest)
en durfde soms ook niet naar school, kwam soms huilend thuis en zat in de pauzes vaak alleen...

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 15:33

Hoe gaat het nu met je dochter :(:)?

Ni_Mi_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-09 16:59

Het gaat op zich wel goed, ze wordt op school door de derde en vierde klassers nog gepest en geduwd maar het is nog te doen zegt ze.
Ze pakt het beter op dan ik had verwacht.
Gelukkig!!

Van school en de politie niets meer vernomen, willen het natuurlijk een beetje laten afkoelen op school maar maandag bel ik zelf gewoon weer, vind dat ze er als school zijnde toch wel aandacht aan mogen besteden, ze zijn tegenwoordig toch allemaal zo in voor: "tegen zinloos geweld" de emails van school vliegen je om de oren daarover, nou mooi voorbeeld hebben ze dan nu toch?

tamara16

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 16:48

dan hebben ze nu zeker een mooi voorbeeld, blijf ze maar lekker achter de broek aan zitten, laten ze maar eens wat uitvoeren daar!! nog steeds veel sterkte voor je dochter

lijntje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 17:08

heb je nog wat gehoord van de ouders van dat meisje?

Wendy_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 22:44

Ik kan hier echt met m'n hoofd niet meer bij, t lijkt wel alsof het allemaal maar normaal is tegenwoordig om iemand maar in elkaar te slaan om een jongen of wat voor reden dan ook.
mag dan pas 19 zijn maar heb altijd al een grondige afkeer gehad van zulke lafaards. :r

heb zoiets meegemaakt met een vriendin van mij, haar lopen bedreigen en dat soort dingen omdat ze niks terug durfde te doen.
ik was er toevallig een keer bij. nou dan kan ik me echt niet inhouden, heb haar gezegd dat als ze dat nog een keer flikte, ze de gevolgen daarvan niet zo leuk zou vinden.
gelukkig voor haar was ze genoeg geschrokken en heeft ze het niet meer geprobeert.

ben helemaal geen agressief persoon, maar van zulke mensen gaat mijn bloed echt koken!

ik hoop voor je dochter dat alles goedkomt en dat dat kind dr lesje zal leren.

Jennasilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 11:24

Jeetje zeg, ik zou eerlijk gezegd niet weten of ik me wel had kunnen inhouden. Ik vindt het goed van je dat je aangifte hebt gedaan.
Zou vechtsport niks voor je dochter kunnnen zijn? Dan voelt ze zich misschien minder bang?
Ik snap ook niet wat dat meisje nu wilt bereiken. Denkt ze nu die jongen voor zich terug te winnen. Ze gedraagt zich als iemand die niet goed wijs is.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 13:37

Oh my god zeg ... Als mijn kinderen later zo toegetakeld zouden worden dan was ik ook daadwerkelijk helemaal uit mijn slof geschoten en op de groep ´´degene´´ afgestapt en flinke meppen uitgedeeld. Ja echt wie er ook maar ooit aan mijn kinderen zullen komen die hebben geheid met mij te maken!! Zijn ze nou helemaal besodemieterd joh!! Ik vind daarom @TS nog enorm knap van jou dat je je zo rustig nog kan inhouden, mijn kennende had ik allang ingegrepen helemaal als de politie oid er nauwelijks tot niks aan gaat doen en al helemaal de school pfoe!!

En dan maakt het mij dan ook helemaal geen ene ****** uit dat het niet mijn kind(eren) zijn eenmaal aan de mijne komen krijgen de flinke wind van voren van me...

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 13:45

bij dit soort dingen zou ik sterk de neiging krijgen om zelf wat mensen in te schakelen en dat meissie even flink te laten zweten.
Totaal niet legaal, pedagogisch of wat dan ook, maar ik vind dit ook echt afschuwlijk!

ben zelf bedreigd op de middelbare school, ze zouden me neersteken :n
dat is echt heel beangstigend, maar je kan niks. vooral omdat ik echt de braafste student ooit was, haha! ( juist daarom makkelijk te pakken, denk ik, helaas...)

daarnaast ben ik een keer lasiggevallen via de mail, gehacked en alles. totdat iemand van mijn vriendengroep zei: als we weten wie het is, pakken we hem met z'n allen. Nooit meer lastiggevallen. Op dat moment schrok ik wel dat een vriend dat zei, maar het was blijkbaar toch de manier om ervan af te komen.
Ik ben er totaal geen voorstander van, maar ik denk dat als mijn dochter lastig gevallen zou worden, ik mensen in zou schakelen. Hoe fout dat ook is.

ik wens jou en je dochter veel sterkte toe!

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 13:51

Het feit dat het meisje totaal geen berouw heeft, wat ze uit in berichten en/of MSN namen, moet je vast zien te leggen. Print het uit en breng het naar de politie.
Als er een zaak/zitting komt en dat meisje moet voorkomen, dan zal ze nog lelijk opkijken. Officieren van Justitie hebben doorgaans een hekel aan kinderen/jongeren die iets fout doen en geen berouw tonen.

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 14:03

En dit, gebeurd zo'n beetje dagelijks bij mij op school. :\

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 18:43

Ook van mij komplimenten TS dat je je zo hebt weten in te houden +:)+ !
Ik schrik trouwens wel van alle verhalen hier; zoveel van jullie die op de een-of-andere manier met geweld geconfronteerd zijn/worden := ...

my_angel schreef:
Cookies schreef:
Ik vraag me echt af wat voor opvoeding zulke kinderen krijgen. En wat die ouders hiervan denken. Bah.

Helaas ligt het niet altijd aan de opvoeding. Vaker aan verkeerde invloeden van buitenaf (vriendjes, TV) en het feit dat een "buitenstaander" zich tegenwoordig niet meer met een ander mag bemoeien.
Vroeger als je rottigheid uithaalden kreeg je een knal van de leerkracht, buurman of ome agent en dan kwam je thuis en dan kreeg je er nog 1 overheen van je ouders. Dat mag niet meer dus zijn er geen grenzen meer. En sta je als ouders erg alleen.
Ik ben geen voorstander van slaan maar soms hebben (bepaalde) kinderen dit helaas nodig.

Er is een spreek woord:" Wie niet horen wil moet maar voelen"! Het zou weer zo moeten werken.

Martina

Ik ben het volledig met my angel eens; ik ben ook geen voorstander van slaan, maar ik ben opgevoed in een tijd waar best wel eens een corrigerende tik werd uitgedeeld. Nu kan ik de keren dat ik (en ook mijn broers) een tik hebben gekregen, op de vingers van 1 hand tellen. Ze waren iig (achteraf gezien :+ ) wél terecht!
Ik ben er echt niet slechter van geworden ;) .

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 18:48

waar je wel geen ruzie over kan maken zeg... :n

echt, ik hoop dat ik nooit zo debiel ga doen als iemand anders met mijn ex-vriendje zou krijgen... (nog een goede reden om nog geen vriendje te nemen, ik houd vol :Y) )

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 19:05

marrlinde schreef:
waar je wel geen ruzie over kan maken zeg... :n

echt, ik hoop dat ik nooit zo debiel ga doen als iemand anders met mijn ex-vriendje zou krijgen... (nog een goede reden om nog geen vriendje te nemen, ik houd vol :Y) )

Ik ook. ;)

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 19:17

Jeetje Nimi, wat een verhaal :oo
Lees net een beetje het topic door, vind je dochter toch wel erg dapper!

Veel sterkte nog verder!!

diam0nd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 19:28

Mijn hemel zeg waar gaat het toch allemaal heen in deze wereld! In en in triest zeg, vreselijk dat zo'n meisje zich zo gedraagd en dat vanwege een jongen. Verstand is tegenwoordig ver te zoeken!
Echt respect, knap dat je jezelf zo hebt weten te beheersen. Alles voorlopig in ieder geval goed in de gaten houden. Dit soort gasten slaan vaak weer toe op de momenten dat we het totaal niet in de gaten hebben.
Heel veel sterkte voor jullie!

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 19:31

Ik heb hetzelfde mee gemaakt.
Op een gegeven moment werd ik gebeld en werden er allemaal bedreigingen naar me ge-uit. Ik ben toen 1 week naar school gebracht en heb meteen aangifte gedaan. Was zo slim geweest om de betreffende telefoongesprekken op te slaan.
Ik ben (net) niet in elkaar geslagen maar je voelt je als 14 jarige (inmiddels 6 jaar geleden) wel zwaar geintimideerd en je bent overal op je hoede.
Nu heb ik nog zoiets als ik op stap ben in de stad dat ik om mij heen kijk en dat ik niet snel mensen vertrouw.

Ik wens je heel veel sterkte in deze tijd! Het slaat echt nergens op waartoe sommige mensen tot in staat zijn, en waarom? om een jongen!

Yvon72

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 19:46

Jemmig zeg, heb net alles zitten lezen met echt volle verbazing
Zijn ze gestoord daar op school?
Om er niks mee te doen?

Zijn die ouders van dat grietjes ook niet wijs ofzo?

nou geloof me
Ik zou heel anders hebben gereageerd als jou.

Top dat jij zo rustig blijft,
Ik was allang uit me slof geschoten.