RUBEN IS THUIS!@!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik kan we huilen.. de laatste paar dagen voeding redleijk,maar we hebben thuis infuus, en sondes, en saturatiemeters, en mag op 'verlof' jeeeejjj
Wat heerlijk dat hij weer thuis. Neem aan dat je ouders hiermee ervaring hebben aangenomen met wat je schreef wat hij nodig heeft.( mmm rare zin) Op de foto,s ziet hij er aller schattigst uit. Heel veel sterkte en beterschap
ja, mijn mama heeft veel verpleegkundige ervaring opgedaan in het ziekenhuis,m wij hebben namelijk nog een kindje met een sonde en verder is het afwachten
Heee wat lees ik nu?!! Wat goed!! Hopen dat ie sterk blijft en dat het nu alleen maar bergopwaarts gaat!!!!
Misty12
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 06-02-09 19:23
Wat fijn dat ruben nu weer thuis is. Veel sterkte met de verzorging. Hopelijk komt het allemaal goed en wordt hij weer beter. Wil je vertellen hoe het komt dat hij als pleegkindje bij jullie is gekomen? Als je het niet kwijt wil, respecteer ik dat ook.
Ow wat fijn voor jullie zeg. En natuurlijk voor de kleine ook. Ik hoop dat ie heel snel helemaal beter wordt en dat ie zich bezig kan zijn met waar ie bezig mee hoort te zijn. Lekker baby zijn....
Wat fijn dat jullie "kindje" weer thuis is!! Wat gaaf trouwens dat jullie een pleegkindje hebben, hele goede daad vind ik dat altijd Hoop dat het goed blijft gaan met hem en met jullie
met de kleine man een kleine terugval helaas moet vaak spugen, heeft lage zuurstofgehalte, en hele hoge bloeddruk( lees 185) alarm bij 190. maar we hopne op het beste