Kyle schreef:Ik vind het wel te ver gaan dat mensen haar een 'slettebak' noemen. Als ze geen liefde nodig heeft om te zoenen met iemand, okee. Maar ik vind dat als je zo'n instelling hebt, dat je dan ook de bijbehorende verantwoordelijkheden moet dragen, zoals niet te veel drinken, zodat je op elk ogenblik nog kunt beslissen wat je doet. Maar daar is TS blijkbaar nog niet aan toe.
Toch vind ik het vreselijk dat ze daar gewoon voor wordt uitgescholden.
Euhm, weetje, het is niet van uitschelden ofzo, het is gewoon nu eenmaal zo dat ze een naam zal krijgen.
Enja, als ze zo doorgaat, zal dat echt geen positieve naam zijn hoor, dus ik vind niet dat wij haar uitschelden, ik wil haar gewoon behoeden voor het feit dat ze straks gaat afgeschilderd worden als een makkelijke of slet of....en niet door ons, maar door haar vrienden en omgeving.
Veel van mijn vroeger klasgenoten vonden zichzelf zooo fantastisch omdat ze met zoveel jongens kusten, maar ze werden wel dor de hele klas als slet bekeken en denk maar niet dat de jongens kwamen om te blijven, ze kwamen gewoom om te proberen en omdat ze wel zin hadden enja, naar wie ga je dan? naar degene met de reputatie dat ze zeker geen nee zegt

en ik hoop echt dat TS niet zo gaat worden.