In de steek gelaten tijdens het stappen..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 13:21

Melanie_ schreef:
Idd, had d'r dat stuk maar laten lopen, had ze nog even tijd en frisse lucht om over hetgene wat ze geflikt heeft na te denken. :+

Bovendien word je daar ook flink nuchter van, hoef je je ook niet te zo schamen voor je ouders dan wanneer je helemaal tipsy door het huis was geslingerd :+

Rens_ke

Re: In de steek gelaten tijdens het stappen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 13:44

Dan hoeft ze zich daar in ieder geval niet meer voor te schamen.

Als ze verteld hoe de avond is verlopen, en het verhaal net zo verteld als ze aan ons heeft gedaan, ben ik bang dat ze wel weer iets heeft om zich voor te schamen

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 13:49

Rens_ke schreef:
Dan hoeft ze zich daar in ieder geval niet meer voor te schamen.

Als ze verteld hoe de avond is verlopen, en het verhaal net zo verteld als ze aan ons heeft gedaan, ben ik bang dat ze wel weer iets heeft om zich voor te schamen

Jep, absoluut....!

Chiva

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 13:52

KiWiKo schreef:
Chiva schreef:
Da's echt heeeeel poedersuiker ja :(:) En idd, niets kan beschrijven hoe je je dan voelt.

Heb ooit ook meegemaakt dat ik met een vriendin mee was die een jongen had leren kennen tijdens het stappen, en ineens was ik ze "kwijt", nadat ik naar het toilet was gegaan en terug kwam. Kreeg ik een SMS: we zijn naar mijn huis, hij is té gek, jij kunt wel een taxi nemen he? :(

Ik had geen rijbewijs toen, liep ook nog eens op krukken.... stond ik daar om twee uur 's nachts.... je voelt je ZO verraden!!!!

DIT is pas een stinkstreek!!!!!

Geloof me, dat was ook einde vriendschap toen. Ze had nog het lef ook om mij de volgende ochtend te bellen met "spannende verhalen" ........ Dan heb je best wel een plaat voor je hoofd.

Iemand die zoiets flikt heeft aan mij een hele slechte.

Biebabeloeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 13:56

OMG .... heb dit verhaal echt met steeds groter wordende verbazing gelezen ...
Enja, ook ik geef je "vriend" groot gelijk, dat moest een vriendin of vriend mij niet flikken hoor.
Als je samen uitgaat, dan blijf je samen, ok je kan wel met iemand anders babbelen en dansen enzo, maar normaal gezien blijf je wel in dezelfde groep en merk jet het toch zeker als er iemand doorgaat...
dus sorry hoor, maar samen uit, samen thuis...dat geldt in dit geval niet meer, want samen uit betekent toch ietsjes meer dan dat 1 persoon je taxi speelt en je hem dan voor de rest niet meer ziet...wat jij hebt gedaan , is samen met iemand naar het feestje vertrokken en that's it! niets van samen uit, jullie waren niet samen uit hoor, of als dat bij jllie in de vriendengroep samen uit betekent, ben ik blij dat ik betere vrienden heb hoor....
Ik leer ook vaak nieuwe mensen kennen bij het uitgaan, maar dat is geen excuus om je vrienden te "verwaarlozen".
Een beetje goede vriendin kan die 2 zaken echt wel combineren hoor, zonder iemand te kwetsen.

EN..euhm, is die Move een discotheek ofzo? want dan begrijp ik eigenlijk niet echt hoe ze daar is binnengeraakt...dmv haar lieve "vriend"?
hummmm friends with benefits krijgt opeens een heeel andere betekenis

Kyle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 13:59

Ik vind het wel te ver gaan dat mensen haar een 'slettebak' noemen. Als ze geen liefde nodig heeft om te zoenen met iemand, okee. Maar ik vind dat als je zo'n instelling hebt, dat je dan ook de bijbehorende verantwoordelijkheden moet dragen, zoals niet te veel drinken, zodat je op elk ogenblik nog kunt beslissen wat je doet. Maar daar is TS blijkbaar nog niet aan toe.
Toch vind ik het vreselijk dat ze daar gewoon voor wordt uitgescholden.

Kristie

Re: In de steek gelaten tijdens het stappen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 14:02

Ik vind het een beetje dubbel, aan de ene kant ben ik voor de ´samen uit, samen thuis´ regel, maar B geeft aan gevoelens voor je te hebben en jij gaat vervolgens met een ander zitten zoenen; dat is niet zo netjes.
Maar ik vind het van hem ook niet netjes om jou daar 'alleen' achter te laten (alhoewel ik het, van zijn kant gezien, wel begrijp) als ik hem was, had ik tegen je gezegd dat ik nu naar huis ging, en het niet via een smsje gedaan.

Heb je hem ondertussen al gesproken?

Chiva

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 14:05

Kyle schreef:
Ik vind het wel te ver gaan dat mensen haar een 'slettebak' noemen. Als ze geen liefde nodig heeft om te zoenen met iemand, okee. Maar ik vind dat als je zo'n instelling hebt, dat je dan ook de bijbehorende verantwoordelijkheden moet dragen, zoals niet te veel drinken, zodat je op elk ogenblik nog kunt beslissen wat je doet. Maar daar is TS blijkbaar nog niet aan toe.

Ik vind het prima als iemand zich als een slet wil gedragen, begrijp me niet verkeerd, maar feit is
DAT je nu eenmaal een beetje een slet bent als je drie jongens op 1 avond afwerkt.
Net meisje is imo wat anders ;)

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 14:10

Er is er maar 1 in de steek gelaten, en dat is naar mijn mening B.

Maar met 2 jongens zoenen op 1 avond, is in mijn ogen echt not done.
Kijk maar uit, straks krijg je nog een naam. ;)

RainyDays

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 14:10

Sjeetje.... ik ben niet oud, maar als ik hoor over 3 jongens zoenen op 1 avond, dan voel ik me wel heel oud en tutterig. :P
Volgens mij hoef je geen rekening met iemand te houden als je duidelijk geweest bent over niet-aanwezige gevoelens, maar als je besluit dat wel te doen, dan moet je denk ik niet dit soort fratsen uithalen. Dan ben je trouw aan je eigen besluit he...
Ik vind het sneu voor hem. Vind het netjes dat hij nog een sms gestuurd heeft.

levine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 14:12

Tsja, dat je vriend boos was is een consecuentie van datgene wat jij die avond hebt gedaan ;) Het is heel erg vervelend om te aanvaarden, dat snap ik heel erg goed. Ik geef jou vriend groot gelijk en ik heb echt respect voor dat hij je nog gesmst heeft en nog een aardig smsje ook ;) Naja, je hebt je lesje wel geleerd na al die reacties hier :+ (hoop ik dan voor jou)

Biebabeloeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 14:14

Kyle schreef:

Euhm, weetje, het is niet van uitschelden ofzo, het is gewoon nu eenmaal zo dat ze een naam zal krijgen.
Enja, als ze zo doorgaat, zal dat echt geen positieve naam zijn hoor, dus ik vind niet dat wij haar uitschelden, ik wil haar gewoon behoeden voor het feit dat ze straks gaat afgeschilderd worden als een makkelijke of slet of....en niet door ons, maar door haar vrienden en omgeving.
Veel van mijn vroeger klasgenoten vonden zichzelf zooo fantastisch omdat ze met zoveel jongens kusten, maar ze werden wel dor de hele klas als slet bekeken en denk maar niet dat de jongens kwamen om te blijven, ze kwamen gewoom om te proberen en omdat ze wel zin hadden enja, naar wie ga je dan? naar degene met de reputatie dat ze zeker geen nee zegt ;)
en ik hoop echt dat TS niet zo gaat worden.

levine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 14:14

Melanie_B schreef:
Er is er maar 1 in de steek gelaten, en dat is naar mijn mening B.

Maar met 2 jongens zoenen op 1 avond, is in mijn ogen echt not done.
Kijk maar uit, straks krijg je nog een naam. ;)

Die vriend zo in de steek laten vind ik nog veel erger "not-done" ! ;)

Ilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 14:20

ik snap zijn reactie wel.
Je bent gek op een meisje. en dat meisje gaat vervolgens met 2 of 3 van je vrienden. Ik zou me dan behoorlijk genaait voelen. En heel, heel erg k*t.
Ik zou het dan geen vrienden meer kunnen noemen. Maarja, zo denk ik over deze situatie. Vind het nog aardig dat hij de moeite heeft genomen om je te smsen.

Blondie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 14:21

Ach joh zo erg is dat toch niet dat ze met 3 jongens heeft gezoend... als ze met 3 geneukt had dan kan ik me wat bij jullie reacties voorstellen maar dan nog als ze daar plezier van heeft moet ze dat gewoon doen. Pfff zal maar niet vertellen met hoeveel jongens ik vroeger heb gezoend enzo op 1 avond dan krijgen jullie vast een hartaanval :+
Ik vind het niet netjes van hem dat hij gewoon naar huis is gegaan zonder wat te laten weten, wat een poedersuiker actie.
Ik snap ook dat hij het niet leuk vind om jou met een ander te zien zoenen maar jullie hebben toch geen relatie? en hij wist vantevoren al dat je niks voor hem voelt.
Dus hij heeft geen reden om jouw vrijheid te kunnen beperken imo!

Kyle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 14:22

Biebabeloeba schreef:
Kyle schreef:

Euhm, weetje, het is niet van uitschelden ofzo, het is gewoon nu eenmaal zo dat ze een naam zal krijgen.
Enja, als ze zo doorgaat, zal dat echt geen positieve naam zijn hoor, dus ik vind niet dat wij haar uitschelden, ik wil haar gewoon behoeden voor het feit dat ze straks gaat afgeschilderd worden als een makkelijke of slet of....en niet door ons, maar door haar vrienden en omgeving.
Veel van mijn vroeger klasgenoten vonden zichzelf zooo fantastisch omdat ze met zoveel jongens kusten, maar ze werden wel dor de hele klas als slet bekeken en denk maar niet dat de jongens kwamen om te blijven, ze kwamen gewoom om te proberen en omdat ze wel zin hadden enja, naar wie ga je dan? naar degene met de reputatie dat ze zeker geen nee zegt ;)

Euhm... sorry, maar mijn reputatie dat is echt het laatste wat mij intereseert! En dat zou zo moeten zijn bij elke zelfzekere mens. Je moet er gewoon zelf achter staan, en het moet dus een bewuste keuze zijn. En er is niemand die mij er ooit op zou moeten wijzen dat mijn 'reputatie' aangetast zou worden!

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 14:24

Blondie_ schreef:
Ach joh zo erg is dat toch niet dat ze met 3 jongens heeft gezoend... als ze met 3 gefietst had dan kan ik me wat bij jullie reacties voorstellen maar dan nog als ze daar plezier van heeft moet ze dat gewoon doen. Pfff zal maar niet vertellen met hoeveel jongens ik vroeger heb gezoend enzo op 1 avond dan krijgen jullie vast een hartaanval :+
Ik vind het niet netjes van hem dat hij gewoon naar huis is gegaan zonder wat te laten weten, wat een poedersuiker actie.
Ik snap ook dat hij het niet leuk vind om jou met een ander te zien zoenen maar jullie hebben toch geen relatie? en hij wist vantevoren al dat je niks voor hem voelt.

Achja, ieder moet natuurlijk zijn eigen keuze maken qua zoenen met een jongen/meisje op 1 avond. Maar ík vind het echt 'not-done'. En dan vooral: Je krijgt zooo gauw een naam. "Oh, die kunnen we wel
mooi even op de bek pakken, dat grietje is makkelijk te krijgen''. En dat is toch niet leuk, als er zó
over je gedacht wordt? Althans, dat vind ik. :)

Biebabeloeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 14:27

Biebabeloeba schreef:
Kyle schreef:

Euhm... sorry, maar mijn reputatie dat is echt het laatste wat mij intereseert! En dat zou zo moeten zijn bij elke zelfzekere mens. Je moet er gewoon zelf achter staan, en het moet dus een bewuste keuze zijn. En er is niemand die mij er ooit op zou moeten wijzen dat mijn 'reputatie' aangetast zou worden!

hummmmmm, mja maar als je zo'n reputatie krijgt, dan zul je na een tijdje zien dat het je wel wat kan schelen hoor, want nu, na 4jaar worden die meisjes van vroeger nog steeds als slet bezien en nog steeds door niemand niet serieus genomen.
Nuja, als jij het ok vindt om de reputatie van 'matras van apen' te krijgen, leuk vindt, mij niet gelaten, maar ik zou toch liever door iets anders bekend worden hoor.

Biebabeloeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 14:28

Melanie_B schreef:
Blondie_ schreef:
Ach joh zo erg is dat toch niet dat ze met 3 jongens heeft gezoend... als ze met 3 gefietst had dan kan ik me wat bij jullie reacties voorstellen maar dan nog als ze daar plezier van heeft moet ze dat gewoon doen. Pfff zal maar niet vertellen met hoeveel jongens ik vroeger heb gezoend enzo op 1 avond dan krijgen jullie vast een hartaanval :+

Achja, ieder moet natuurlijk zijn eigen keuze maken qua zoenen met een jongen/meisje op 1 avond. Maar ík vind het echt 'not-done'. En dan vooral: Je krijgt zooo gauw een naam. "Oh, die kunnen we wel
mooi even op de bek pakken, dat grietje is makkelijk te krijgen''. En dat is toch niet leuk, als er zó
over je gedacht wordt? Althans, dat vind ik. :)

inderdaad, want een foute reputatie is snel gemaakt, maar het duurt jaaaaaaaaaaren voor je er weer vanaf geraakt.

Blondie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 14:29

Ben het met Kyle eens. Wat interesseert het nou wat anderen over je zeggen. Als je zelfverzekerd genoeg bent niks.
Lachen juist, als ze denken je even te kunnen 'pakken' kun je ze lekker een blauwtje laten lopen. Wie is er nu de sukkel.

Britty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 14:30

Ik had niet eens meer de moeite genomen om je en sms te sturen, ik was gewoon vertrokken. Samen uit samen thuis kan dan wel een goede regel zijn, maar zoals ik het verhaal lees heb je ten eerste al de hele avond bij andere mensen gezeten (samen uit...??) en als je dan ook nog eens de halve disco gaat lopen aflebberen dan zou ik er ook aardig genoeg van hebben. Goed, hij wist dan wel dat je geen gevoelens voor hem had en dat zoenen voor hem er niet in zat (maar wel anderen loopt af te lebberen "voor de lol"??) maar je had wel rekening kunnen houden met zijn gevoelens. Als het een echte vriend voor jou zou zijn, had je daar ook geen moeite mee gehad. Dus dat jij dan ook nog denkt dat je het recht hebt om boos op hem te zijn....? Laten we even realistisch blijven zeg. Ik hoop niet dat je met al je vrienden zo om gaat, anders blijven er snel weinig over denk ik.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 14:30

Blondie_ schreef:

Phoe, het lijkt haast alsof je er trots op bent....Dat jouw verslapping van normen en waarden er toe leiden dat jij dit gedrag goed keurt, moet je helemaal zelf weten, maar laat de anderen het dan goekeuren dat er een gepaste reactie op volgt, gedaan door B.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 14:31

Blondie_ schreef:

Hij beperkt haar ook niet in dr vrijheid, er staat nergens dat ie de hele avond achter dr kont aan liep oid, maar ik geef hem groot gelijk dat ie haar ook vrij heeft gelaten op het moment dat hij wegging ;)
En ja, hoeveel jongens ze zoent kan ik me ook niet zo druk om maken, vriendin van me had er ook wel is 5 per avond, maar die had dan ook wel al een lekkere stempel.. Nou ja, moest ze idd zelf weten, ze was oud (en soms wijs) genoeg ;)
Maar dan nog.. ze kon wel rekening met hem houden, dat heeft ze niet gedaan en dus groot gelijk van hem dat ie zonder haar weg is gegaan..

Britty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 14:31

Blondie_ schreef:
Ben het met Kyle eens. Wat interesseert het nou wat anderen over je zeggen. Als je zelfverzekerd genoeg bent niks.
Lachen juist, als ze denken je even te kunnen 'pakken' kun je ze lekker een blauwtje laten lopen. Wie is er nu de sukkel.

Nou, TS in dit geval, want ze laat zich ook "pakken". Er heeft niemand een blauwtje gelopen bij haar hoor....hooguit haar zogenaamde vriend B. En die heeft (zo te lezen) niet eens een echte poging gedaan, want het was hem waarschijnlijk gewoon gelukt.

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 14:32

Blondie_ schreef:

Ik ben het ook wel met jullie eens; je moet zelf weten wat je doet en je moet er zelf achter
staan.. maar denk je dan niet na over de naam die je erdoor kan krijgen?? Dat is bij mij moeder
les 1 geweest die ze mij heeft bijgebracht. Uiteraard, moet het allemaal zelf weten, maar werd
wel gewaarschuwd.

En later als je dé man vindt, en hij hoort over jou verleden?
Een goede man zal dat kunnen vergeten maar het lijkt me toch niet iets wat je met trots
kan vertellen? (en nu neem ik dit puur als voorbeeld, en dan gaat het ook wel over
iets meer dan alleen maar zoenen met een jongen/meisje....)