Maar boeit me niet zoveel haha
Je hebt ze nou eenmaal, ik haal er gewoon de voordelen uit. Je hebt iets om te pronken
ze heeft een ander vast iets anders waarmee ze kunnen pronken! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
heb een tijdje de diane pil gebruik had opeens een hele volle c ik voelde me er zeker niet prettig erbij 

Heerlijk paardrijden zonder dat gehups van je voorgevel die alle kanten teglijk opwil.
.
Maar moet eerlijk zeggen dat ik er niet zo'n last van heb. Ik ben een "one of the guys" meisje (letterlijk, qua gedrag, communicatie, humor en altijd tussen de mannen) en kleed me zo dat het niet nadrukkelijk opvalt (niet eens zozeer bewust hoor). Als ik een keer een strakker topje/shirtje aan heb (zoals zo vele meiden altijd aan hebben, dus niet ordi maar gewoon een stretch topje, of een topje die wat lager uitgesneden is) zie je wel iedereen loeren.
Vrouwen trouwens net zo hard als mannen! Ik heb in een kledingwinkel weleens vrouwen tegen elkaar horen zeggen: "die zijn toch niet echt, wel?!" "Nee, dat kan niet.."
ga dan maar eens een BH kopen. Ik moet ze altijd bestellen van internet, en al die leuke setjes bij Hunkemuller of zelfs bij de speciaalzaken zijn niet te krijgen in die maten
. Daar kan ik echt wel eens hopeloos van worden.
En dan ook nog eens in een leuke kleur en pasvorm

Cinnepin schreef:jah en veel meiden die dus bijna niks hebben worden jaloers op meiden die wel wat hebben, en krijg je rot opmerkingen. Nouja rot, je ego word er alleen maar groter van omdat het ze zo dwars zit dat jij wel borsten hebt en zij niet.
_Esly schreef:ik heb ook liever een D dan een A/B.
Het past gewoon goed bij mij.
Ik ben ook niet heel dun, heb dan ook 80D.
Daarbij weet ik niet beter, bij een vriendin van mij,
zou je er geen D aan moeten plakken, het zou er niet uitzien.
Aangezien zij echt héel erg dun is.
Het staat gewoon bij je lichaam (uitzondering daar gelaten)
Als het niet zou passen, was het wel anders geweest & daarom houd ik het liever bij mijn D.
Dit past namelijk bij mijn lichaam.
..
maar vind wel zielug voor vrouwen die er echt last van hebben