altijd dat gestaar naar mijn borst...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 10:55

ohja met je voorgevel tegen iemand aan botsen ik ken dat ja hahaha
Maar boeit me niet zoveel haha
Je hebt ze nou eenmaal, ik haal er gewoon de voordelen uit. Je hebt iets om te pronken :P ze heeft een ander vast iets anders waarmee ze kunnen pronken!

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 10:55

tja echt bijna niets hebben lijkt me eerlijk gezegt ook geen pretje hoor kan me voorstellen dat je er misschien ongemakkelijk bij voel minder vrouwelijk (al is dit zeker niet nodig!!) ik heb een kleine B en ben er trots op, ik hoop niet dat ze gaan hangen hahaha

Anoniem

Re: altijd dat gestaar naar mijn borst...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 10:58

jah en veel meiden die dus bijna niks hebben worden jaloers op meiden die wel wat hebben, en krijg je rot opmerkingen. Nouja rot, je ego word er alleen maar groter van omdat het ze zo dwars zit dat jij wel borsten hebt en zij niet.

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 11:02

Ja dat hoor je vaak ja jaloerse opmerkingen slaat nergens op vind ik de een heeft nu eenmaal meer geluk gehad dan de ander haha maar moet eerlijk zeggen dat ik die van mij zeker niet groter had hoeven hebben :P heb een tijdje de diane pil gebruik had opeens een hele volle c ik voelde me er zeker niet prettig erbij

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 11:07

Jah Ik kreeg t ook toen ik de pil ging slikken! Ik was 14 en ze begonnen te groeien als gekken, Voor die tijd had ik ook een cup B ( net als de rest in mn familie ) ik ging de pil slikken en binnen een paar maandjes zat ik al aan de D, dat ging rzand snel, al slikte ik toen de microginin 30! ( inmiddels heb ik een andere, de vervanger van de diane ook ).

Vroeger wou ik ook nooit grote borsten hebben, maar nu ach soms is t wel leuK! Aleen met paardrijden goeie bh's aantrekken :P

ik dnek alleen niet dat als ik een kleinere cup zou hebben, andere meiden zou beoordelen op hun grotere maat, het is kinderachtig! Zij kunnen er toch niks aan doen dat ze een grotere maat hebben? En jaloers zijn maakt je alleen maar ongelukkig :P

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-09 11:15

Wat zou het eigenlijk makkelijk zijn als je die dingen gewoon "af" kan doen :D Heerlijk paardrijden zonder dat gehups van je voorgevel die alle kanten teglijk opwil.

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 11:21

ik heb a(schaam)toen ik zwanger was zijn ze gegroeid na c kleine d,en nu zijn zenog kleiner dan ze waren,ik had voor de zwangerschap b.

_Esly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 11:38

Ach van die meiden die jaloers zijn heb je altijd wel...
Ik ben ook blij met mijn voorgevel, ik zou er denk ik niet veel beter/slechter uizien zonder, maar het hoord gewoon een beetje bij mij. :D

Ik ben soms ook wel jaloers op het figuur van een ander meisje :o
al zou ik voor geen goud willen ruilen!

Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 11:54

Och ik ken het ja. Vooral in de zomer. Dan is het "Hallo ik ben Vivian" en dan gelijk whoops zie je de ogen even naar beneden glijden en weer terug.

Ze zitten er nou eenmaal, mannen hebben nou eenmaal een oerinstinct, en ik kan ze moeilijk verstoppen :D.

Daarbij moet ik dan wel zeggen dat liever grotere borsten heb dan bijvoorbeeld een cup a of b.

BibicheB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 12:01

Tja het is ook wel een beetje afhankelijk van je postuur en lengte óf, en in welke mate, je borsten opvallen. Ik heb zelf een E/F 70 en ben slank, maar ik ben wel 1.81m lang. Ik heb wel grote borsten maar vind het zelf niet mega opvallen ofzo. Mannen echter wel geloof ik.. :+

Ik ben gelukkig vlot gebekt en als mensen met mn borsten communiceren ipv met mij kunnen ze daar behoorlijk gevatte opmerkingen over in ontvangst nemen.. :P Maar moet eerlijk zeggen dat ik er niet zo'n last van heb. Ik ben een "one of the guys" meisje (letterlijk, qua gedrag, communicatie, humor en altijd tussen de mannen) en kleed me zo dat het niet nadrukkelijk opvalt (niet eens zozeer bewust hoor). Als ik een keer een strakker topje/shirtje aan heb (zoals zo vele meiden altijd aan hebben, dus niet ordi maar gewoon een stretch topje, of een topje die wat lager uitgesneden is) zie je wel iedereen loeren. :P Vrouwen trouwens net zo hard als mannen! Ik heb in een kledingwinkel weleens vrouwen tegen elkaar horen zeggen: "die zijn toch niet echt, wel?!" "Nee, dat kan niet.." 8)7 :')

Ach mij zitten ze helemaal niet in de weg hoor! Bh's kopen is wat lastiger (de combi 70 en E/F is lastig) en dus ook duurder, maar verder vind ik ze prima! Het past gewoon bij me en zou niet zonder ze willen!

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 13:20

Haha dat paardrijden en joggen met flinke boops lijkt me idd wel pijnlijk! Flink intapen met die zooi!!

Ik heb een vriendin en zij heeft ook behoorlijke borsten, maar dat past gewoon echt bij haar figuur. Ze is klein en heeft echte rondingen, dus flinke heupen, flinke billen en flinke borsten.
Echt een rubensfiguur heeft ze!
Het is erg grappig als we samen naar de sauna gaan, zij met echt een rubensfiguur en ik echt smal (gelukkig wel een lekker kontje en wat taille!).

En ik ben niet jaloers, vond het alleen niet leuk om te horen toen mijn (inmiddels) ex vertelde over zijn ex vriendin. Die had een flinke cup en haar paardrijvriendin ook en de vriend van haar paardrijvriendin had toen T-shirts laten drukken met een tekst over hun paard die net op hun tieten viel...

Tja dan word je dus echt onzeker over jouw gevalletjes...

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 13:25

Uit eigen ervaring kan ik melden dat paardrijden (überhaupt sporten) met een C-cup toch heel wat prettiger is dan met een E-cup, ook met goede sportbeha. Overigens past die C-cup ook een stuk beter bij mijn lichaam, geen spijt van dat ik destijds in mezelf heb laten snijden, nu alweer op de kop af 15 jaar geleden. Het praktisch nut en gemak heeft de doorslag gegeven, alleen voor de ranzige blikken en vervelende opmerkingen zou ik het niet gedaan hebben (hoewel ik het altijd wel primitief gedrag vind en er vaak letterlijk niet goed van werd).

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 13:27

Dat mannen ernaar kijken kan idd vervelend zijn, vooral als ze je behandelen alsof je alleen maar borsten bent...

Maar vrouwen die reageren alsof je het zelf uitlokt, DIE vind ik vervelend! Hebben jullie daar ook weleens last van?

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 13:37

Tja, het is niet altijd makkelijk. Zeker niet als je ook nog een smalle omvang heb.

Ik heb zelf DD, maar dan met omvang 65 :? ga dan maar eens een BH kopen. Ik moet ze altijd bestellen van internet, en al die leuke setjes bij Hunkemuller of zelfs bij de speciaalzaken zijn niet te krijgen in die maten :n . Daar kan ik echt wel eens hopeloos van worden.

Net zoals bikini's.... Probeer daar maar eens wat in te vinden wat voldoende ondersteund en aansluit zodat ze er niet zomaar uithupsen als je de glijbaan afgaat of het water in springt :( En dan ook nog eens in een leuke kleur en pasvorm ;(

Een vriendin opperde toen een keer om ze misschien te laten verkleinen naar een C cup, maar dat is ook geen optie, want daar hebben ze ook praktisch geen 65 omvang voor. (En ik ben echt niet super slank ofzo, 1.65 en ong 53 kilo).

Maar goed zo te lezen hier heeft alles zijn voor en nadelen ;)

Clovertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 13:46

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 14:13

ik moet maat 70 b hebben of nog kleiner vind het moeilijk de juiste bh's te vinden hoor..

Maar dr was net iemand die zei dat ze liever had wat ze nu had dus groot en liever geen a tje of b tje had willen hebben (hihi wat staat het er leuk!)ik ben wel benieuwd waarom :D

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 14:43

ik lig echt dubbel van sommige antwoorden hier :')

Bh's haal ik meestal in de duurdere lingeriezaak. NIet omdat ik perse dure bh's wil, maar die zitten gewoon beter. Wel altijd voorgevormd want ik ben nogal een koukleum :+ ;)

Persoonlijk heb ik ook liever een E dan een B. . Waarom, tjah, past beter bij mijn lichaam. Het is niet altijd even handig nee, maar tegenwoordig ben ik er blij mee. Maar bij een ander lichaam kan absoluut een B mooier zijn :)

En vrouwen, niemand persoonlijk, zijn vaak nou eenmaal goed in elkaar afkraken. Iedereen is over zijn puntjes onzeker, dan maar zorgen dat de ander daar ook onzeker over is :Z

_Esly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 16:57

ik heb ook liever een D dan een A/B.
Het past gewoon goed bij mij.
Ik ben ook niet heel dun, heb dan ook 80D.
Daarbij weet ik niet beter, bij een vriendin van mij,
zou je er geen D aan moeten plakken, het zou er niet uitzien.
Aangezien zij echt héel erg dun is.
Het staat gewoon bij je lichaam (uitzondering daar gelaten)
Als het niet zou passen, was het wel anders geweest & daarom houd ik het liever bij mijn D.

Clovertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 17:09

Ik heb NU een D, waar ik inderdaad heel blij mee ben. Alles beter dan de G die ik eerst had. Ik weet niet wat voor een lichaam ik dan gehad zou moeten hebben waar die bij zouden hebben gepast (ik ben 1.57m)

Genee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 17:09

Cinnepin schreef:
jah en veel meiden die dus bijna niks hebben worden jaloers op meiden die wel wat hebben, en krijg je rot opmerkingen. Nouja rot, je ego word er alleen maar groter van omdat het ze zo dwars zit dat jij wel borsten hebt en zij niet.

Ik vind dit echt zo'n totale onzinopmerking. Niet alle meisjes met kleine borsten vinden dat perse een probleem en zitten daarom meisjes met grote borsten dwars. Ik heb cup B en die hoort gewoon bij me. Ik zou het echt vreselijk vinden als er werkelijk meisjes zouden zijn die naar mij keken en een enorm ego kregen, omdat ik een middelmatige cupmaat heb..

_Esly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 17:10

_Esly schreef:
ik heb ook liever een D dan een A/B.
Het past gewoon goed bij mij.
Ik ben ook niet heel dun, heb dan ook 80D.
Daarbij weet ik niet beter, bij een vriendin van mij,
zou je er geen D aan moeten plakken, het zou er niet uitzien.
Aangezien zij echt héel erg dun is.
Het staat gewoon bij je lichaam (uitzondering daar gelaten)
Als het niet zou passen, was het wel anders geweest & daarom houd ik het liever bij mijn D.

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 18:36

zo klein is een b toch niet???? :P

BibicheB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 18:53

SecretLIN schreef:
zo klein is een b toch niet???? :P

Alles is relatief..... :P
Nee, een B is niet zo klein, alleen als ik (cup E/F) naast iemand met een B ga staan is een B wel klein.. :Y)

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 19:04

Ik heb er geen last van, ben niet gezegend met een enorme boezem, ze zijn niet groot (maar ook niet extreem klein ofzo) Vind ze gewoon goed. Af en toe denk ik wel 'waren ze maar iets groter', maar veel gebeurt dat niet. Ik ben eigenlijk best tevreden. :j Dit past namelijk bij mijn lichaam.

Ik zou zeggen als ze staren, opmerking terugkaatsen en die van door je knieën gaan vind ik ook wel een goede. Iig het je zo min mogelijk proberen aantrekken, wees er maar trots op dat je zulke borsten hebt!

PrinsesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 19:08

zelf ben ik precies het tegenover gestelde..
haha heb zelf cup b ..
En op mijn werk krijg ik juist veel ''grappen'' ''commentaar'' op mijn ''kleine'' borsten ..
Na een tijdje gaat daar de lol van af..
En van de mannen hoor ik (natuurlijk) niks over me borsten maar alleen maar over me kont..
Die is schijnbaar zo ''lekker'' :+ ..
Ach ja het is een kont en kan hem goed gebruiken om zacht te zitten hahaha..
Ik hou me er eigenlijk niet zo mee bezig ..
Merk wel dat vrouwen met grote borsten vaak heel veel last hebben van hun rug enzo..
En dan denk ik alleen maar bij me eigen: Ikkuuhh lekker niieettt :+ maar vind wel zielug voor vrouwen die er echt last van hebben