Lovely schreef:kazary schreef:Maar mensen praten elkaar nu angst aan. Dus nu kan het anders gaan dan andere jaren. Ik ken iemand die heeft zijn huis te koop staan want misschien komt haar man zonder werk. Maar ze weten nog helemaal niets zeker. Dan denk ik, waar gaat dat heen?
Helemaal niets zeker weten is ook erg, ik denk dat daar ook de angst vandaan komt.
Kim_89, ik denk dat het juist goed is dat men wat bewuster mee omgaat, het liep ook de spuigaten uit met de bestedingen aan met name electronica. Misschien toch wat minder lenen.nl?
Dat niets zeker bedoel ik anders. Dat bedoel ik als, er is daar nog niet gesproken over ontslagen. Er is gezegd er is minder werk, maar ze hebben wel gewoon elke dag te werken. Dus er zijn geen uren minder. Er is niets zeker in de zin van zeker dat er minder werk gaat komen. Niet in de zin van er is onzekerheid.

*
. Loon is wel omhoog gegaan, maar het aantal uren is alleen maar gehalveerd.........(en daarmee bedoel ik niet dat ik nu meer verdien met minder uur, maar ongeveer de helft verdien als anders
)
, heb me altijd beschikbaar gesteld en heb altijd veel gewerkt...maar schijn nu niet meer nodig te zijn. Het is dat ze me toe hebben gezegd veel te kunnen werken (met extra verantwoordelijkheden) in mijn vakantie met het uitzicht op evt stage in het buitenland maar anders weet ik niet hoe lang ik hier nog was..... ik heb ook gewoon mijn kosten en wil ook graag sparen en met het loontje dat ik de komende maanden ga verdienen gaat dat dus echt niet lukken