21 jaar en geen behoefte aan uitgaan...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 10:16

classic_life schreef:
ik ben ook zo hoor, vind het best zo savonds... Lekker thuis op de bank filmpje met mn mannetje kijken. Maar daar komt ook bij dat ik verder iedere dag om 4 uur uit bed moet voor de paarden. Mn hart ligt nou eenmaal bij die beestjes. En als ik feestje heb is dat meestal met vrienden op een zondag middag gezellig met een bbq, en om 9 uur is iedereen weer naar huis, want ook meeste van mijn vrienden moeten er vroeg uit voor de paarden.

4 uur :oo Dat is wel heel erg vroeg. Kun je gelijk door :D
Ik woon in een dorp met best veel boeren, en de meeste moeten als ze thuiskomen van stappen eerst de koeienmelken :+ Daarna gaan ze naar bed, kunnen de ouders ook eens uitslapen ;)

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 10:17

Ik ben 22 en heb ook nogsteeds geen behoefte aan uit gaan, ten eerste drukte, houd ik niet van, ten tweede al die uitslovers, bah.. Ik vind het geen juiste manier mensen te leren kennen, gezien je ze nooit echt leert kennen hoe ze zijn, maar zowizo altijd hoe ze zig voordoen.
En ook ik pak veel liever een bioscoopje of lekker thuis fop de banke en filmpje, of houd ff een lanparty om te WoW en
:D :o

classic_life

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 10:24

en als je dan een keertje uitgaat ben jij net die persoon die wordt gerooft door een buitenlander :(

Siggislief

Re: 21 jaar en geen behoefte aan uitgaan...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 10:27

Ik ben 20 en ben nooit uitgegaan, heb 2 keer in de kroeg gestaan met mn broer en een stel vrienden van hem.
Maar dat was 1 keer..Maar hij mocht het lekker betalen de drankjes! O:)

horseylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 17:18

sam_amore schreef:
Hallo,

ik ben 21 jaar en heb geen zin om uit te gaan..

ik vind:
-zonde van me geld
-zonde van me zondag (brak)
-zonde van me avond

Gr tatjana

Mee eens ik ben 23 en stap echt zelden, ja op koninginnenach in den haag maar verder niet.
Zeker zonde van je geld dik 2 euro voor een biertje,
Ik ga naar de AH en haal euro shopper veel goedkoper :D
Zondag wil ik gewoon lekker van me dag genieten.
En zeker zonde van je avond al als het helemaal verkeerd afloopt :S

ieder zijn eigen mening uiteraard.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 19:24

Ik ging toen ik vrij jong was al veel uit...
Het gevolg is dat ik er nu neit emer zoveel waarde aan hecht. Voor af en toe vindt ik het wel leuk en gezellig.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 19:28

PinkyBubble schreef:
Ik ben 22 en heb ook nogsteeds geen behoefte aan uit gaan, ten eerste drukte, houd ik niet van, ten tweede al die uitslovers, bah.. Ik vind het geen juiste manier mensen te leren kennen, gezien je ze nooit echt leert kennen hoe ze zijn, maar zowizo altijd hoe ze zig voordoen.
En ook ik pak veel liever een bioscoopje of lekker thuis fop de banke en filmpje, of houd ff een lanparty om te WoW en
:D :o

Hier herken ik bijna 100% mezelf in! :P
Ik hou ook niet van die drukte, ook niet die uitsloverige mensen die in die disco's enzo lopen.

Ik ga liever gezellig naar de Bios, filmavondje houden met vriendinnen/vrienden, shoppen, en meestal ben ik in mijn vrije tijd bij de paarden te vinden, of ben aan het creatief wezen :P

Fabienne_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 19:31

Ik heb het ook een hele tijd gehad, voor mijn 19e heeel veel uitgeweest en nadat ik een vriend kree 2 jaar echt 0 behoefte gehad, vond het ineens echt zon suffe bedoeling. Begin het nu wel weer steedss leuker te vinden, heb helaas een vriendengroep die meer van bij elkaar thuis of in een bruine kroeg hangen houdt dan van echt uitgaan dus veel ga ik alsnog niet uit :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 19:33

Ben 18 en ook geen uitgaanstype. Ook door de dag hoef je me niet van hot naar her te sleuren... Hele middagen winkelen of cafe'tjes doen is niet aan mij besteed, eens gezellig wat gaan drinken graag, maar ik heb ook tijd voor mezelf nodig en heb drie paarden. Moeten mensen gewoon respecteren hoor. Heb drukke dagen en 's avonds wil ik thuis rústen. Niet in een of andere stampvolle discotheek een poging doen tot bewegen zonder me te verbranden aan iemands sigaret of aan de andere kant een glas uit iemands handen te stoten.....

Lois28

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 19:33

Ik ga ook niet vaak uit, vroeger ging ik nog wel regelmatig maar was ook niet echt mijn ding. Met Carnaval ga ik denk ik wel weer maar ik ga het ook niet laat maken. Zonde van m'n dag als ik de dag erop helemaal brak ben. Nu heb ik ook een goed excuus, ik heb zondagochtend wedstrijd, haha :P :+
In de kroeg zitten beppen vind ik trouwens wel weer erg gezellig, alhoewel sinds het rookverbod vind ik er ook geen drol meer aan.

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 19:43

Ik meld me ook,
ik ben bijna 16, en iedereen om me heen gaat uit,
ik vind het gewoon:
-zonde van mn avond
-zonde van mn geld
-je bent de volgende dag vét brak
-en ik snap het nut niet van: tegen elkaar aan staan te in een klein hok met veel te harde muziek, waardoor je niet eens normaal kan praten.
-drukte
-uitslovers
-iedereen zoent 4985 mensen op een avond die ze niet ééns kennen. nou ik houd het wel bij mn vriend.

doe mij maar een avondje naar de bios, ergens rustig wat drinken, of gewoon gezellig thuis met vrienden.

alleen iedereen vind mij raar nu ;(

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 00:25

Hier nog een hoor..

Inmiddels 22 en weinig behoefte..

Kijk, ik ga écht wel eens stappen, en er vorig jaar een periode geweest dat ik elke vrijdagavond even met wat vriendinnen iets ging drinken in de plaatselijke kroeg, maar ik zorgde dan eigenlijk altijd dat ik goed op tijd thuis was. Vind het zooo zonde van m'n zondag!

Tegenwoordig ga ik op zaterdagavond nog wel eens wat drinken met een vriendin, maar echt stappen, nee das mijn ding niet.

Ilsje_007

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 00:33

Ik ben 21 jaar en heb ook weinig behoefte om te gaan stappen. Verschillende redenen; ik vind het zonde van mijn geld en sinds ik Pfeiffer heb gehad kan ik gewoon niet meer stappen zonder daarna nog eens 2 dagen hartstikke brak van te zijn. 2 dagen is mijn hele weekend, dus dat vind ik het echt niet waard. Nu zit ik echt niet heel het weekend op de bank ofzo, maar ik ga ipv stappen met mijn vriendinnen gewoon liever 's avonds wat drinken in de stad, uit eten of lekker lunchen.
Met carnaval ben ik wel id stad te vinden *\o/*, alleen dan pas ik gewoon een beetje het tempo aan (dus geen 5 dagen, maar 3 ofzo).

Romy18

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 01:01

Hier nog 1 al pas ik niet helemaal in het plaatje. Ben 21 ga graag stappen, ga ook al sinds mijn 12e stappen maar mijn ´vriendengroep´hangt nog steeds in de zelfde kroegen/discotheken als toen en daar heb ik het wel een beetje gezien. Tevens ook allemaal 'boeren' en die muziek is aan mij helemaal niet besteed.
Sinds een half jaar woon ik nu ook op mezelf een uur van 'thuis' vandaan dus elke weekend naar huis gaan is niet te doen en hier in de buurt ken ik nog steeds geen hond... ben ook niet het type dat in m'n eentje de kroeg binnen stapt dus als mensen nog tips hebben om nieuwe mensen te leren kennen zonder in je eentje de kroeg in te moeten duiken of als er iemand hier uit de buurt komt die graag een keertje mee gaat stappen? graag!