houd jou vriend ook rekening met qua zijn baan??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KiWiKo

Re: houd jou vriend ook rekening met qua zijn baan??

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 09:50

Volgens mij zijn die opleidingen bij de Luchtmacht gratis............

En daarnaast ben ik ook van mening dat er niemand in de hele wereld is die bepaald welke opleiding ik wel of niet volg :) :)

@ TS als vliegenier kan je heel leuk je centjes verdienen......... ik neem aan dat als jullie bij elkaar blijven, hij de opleiding doet, slaagt en afbetaald heeft....... dat jij dan niet gaat profiteren van zijn nieuwvonden inkomen?

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 18:55

Maar iemand een beetje realistische kijk op de wereld bijbrengen is niet verkeerd denk ik.

Ik denk dat als TS vertrouwen in de motivatie van haar vriend had gehad dat ze de vraag helemaal niet gesteld had?

plagom

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 21:17

Ik krijg de indruk dat het haar er meer om gaat hoe dit haar leventje en haar toekomst in de war gaat schoppen dan dat dit topic een etisch vraagstuk is over jongeren en hun besef van geld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 22:13

Wat ik weet van de pilotenopleiding is dat je door onwijs strenge tests heen moet om uberhaupt te mogen beginnen. De mensen die door die test heen komen moeten echt wel 300% gemotiveerd zijn, anders kom je er gewoon niet door. Vervolgens slaagt geloof ik ook 99% van die mensen voor die opleiding. Als je hem haalt worden de schulden je kwijt gescholden. De broer van een vriendin is piloot bij de KLM en bij hem ging het zo als ik het goed heb.. Nu verdient ie bakken met geld! Nadeel is alleen wel dat ie dus ook veel weg is en ik denk dat ts daar misschien wel tegenop ziet :)