Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
pinuts schreef:sok: ik vind birgit helemaal niets uistralen.. dat katja ouder is boeit mij niets.. ik hou zowiso niet zo van blond, maar vind katja veeel meer karakter hebben, en natuurlijk een geweldig lijf, van birgit zijn er 10000 anderen, van katja niet.. zon gevoel:)
We hebben het wel over het zusje van Katja toch?
vond haar anno 1999 het mooist. Heb een unplugged dvd van haar die geweldig is, maar dat mens heeft naast een dijk van een stem een geweldige uitstraling, ben naar haar concert geweest paar jaar terug en echt, dat is gewoon een roofdier op t podium

Ragdollcat schreef:Angelina Jolie, vind ik lelijk, rare tanden heeft ze als ze lacht, en dan die overdreven kabels op dr graatmagere armen, en een vissenlippen, nee echt mooi vind ik haar niet.

Ikzelf vind wat meer mannelijke types altijd het leukst. Nouja, uitzonderingen daargelaten.

Sok schreef:Intelligent is ook wel fijn ja!
Een gesprek voeren wil ook nog wel eens leuk zijn!
Gaat helaas schrikbarend slecht samen.. Én mooi én intelligent!
Wat een lekkerding is dat!! 
Eigenlijk zijn wij vrouwen stuk voor stuk prachtwezens, hoe oud, lang, kort, dik, dun we ook zijn en hoe graag we soms veranderingen aan ons lichaam zouden willen zien, we hebben allemaal iets moois vind ik
Maethoriel schreef:Ik heb Alyssa Milano altijd een prachtvrouw gevonden: kort haar, lang haar, het staat haar allemaal en ze heeft een mooi gezicht
Verder kan ik vrouwen, en dan doel ik gewoon op vrouwen die je overal tegen komt, soms uitgesproken mooi vinden zonder dat ik kan benoemen waarom. De vrouwen die hierboven genoemd zijn voldoen toch vaak aan een perfectionistisch beeld: slank, perfect neusje, volle lippen, rechte tanden. Vrouwen in het dagelijks leven om mee heen kunnen ook heel mooi zijn, zij hebben een bepaalde uitstraling die ik enorm mooi kan vinden, zonder dat het allemaal modellen zijn. Ik kan het al hebben bij een warme glimlach, een stevige vrouw die zich stijlvol kleedt en haar vrouwelijke vormen accentueert, een prachtige bos met krullen, grappige kuiltjes in de wangen, vrouwen die zekerheid en trots uitstralen zonder arrogant te zijnEigenlijk zijn wij vrouwen stuk voor stuk prachtwezens, hoe oud, lang, kort, dik, dun we ook zijn en hoe graag we soms veranderingen aan ons lichaam zouden willen zien, we hebben allemaal iets moois vind ik
RedPassion schreef:Zwerte schreef:In ieder geval vrouwen met vormen, alhoewel ik keira knightley ook wel wat vind hebben, jammer dat ze zo dun is...
Dat -het ontbreken van vormen- is vaak een reden waardoor ik beroemde vrouwen minder mooi vind. Dan kunnen ze nog zo'n mooi gezicht hebben, de meesten vind ik veel te dun.
. Dus niet de 'gemaakte' opgesmutste porseleinen poppetjes, die eruit zien alsof ze elke moment kunnen breken.