huishoudbeurs. 2009

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

happy2014

Re: huishoudbeurs. 2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 10:32

hahaha, wij hadden milka, kinderbueno, chips, rijst en nog meer snaai geloof ik. heerlijk voor mijn lijn :-( De vreethal was inderdaad het drukst..en die trolly,s verschrikkelijk!! ik ga altijd naar de Libelle Zomerdag, vind ik veeeeel leuker

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 10:34

Ik was ook rond 4 uur in die hal (goh, daarom was het dus zo druk, heel bokt was er :+ ) en vond het nog wel meevallen... ik heb nergens lang hoeven wachten voor het proeven (een van mijn favo bezigheden op de HH beurs).

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 10:37

Niet? Welke dag ben jij geweest?
Pfff, wij stonden met de armen langs het lijf vrouwtjes omver te duwen.
"Ja daar kunnen we wat proeven!"
-'kunnen we niet bij, volg de stroom'
Niet normaal meer, echt waar. Ik hoorde nog nét niet vna die catfight geluidjes :))

x_fann

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 10:38

ik ben dinsdag geweest , het was echt een ramp .
we moesten een uur in de rij staan om te lunchen & me moeder moest pinnen daar stonden we een half uur in de rij & toen we eindelijk aan de beurt waren was er een pinstoring .
ook liepen er 10000 vrouwen met van die irritante rijdende koffertjes. om gek van te worden !
het was wel leuk dat sbs 6 er was met die beroemde kok ( ben naam kwijt) .
& de wijnen proeven was leuk :P

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 10:41

Vorig jaar was ik op de huisoudbeurs, en toen was er ook een stand van centraal beheer achmea, daar kon je info opvragen over verzekeringen enzo.. :) staat op van die statafels op iedere tafel 1 bakje celebrations, om er 1tje te snoepen zodra je aan de praatwas met 1 van de medewerkers..
komt er zo'n vrouw met een trolly (ggrrr) Pakt tijdens een gesprek van andere mensen, een hand uit dat bakje en gooit m in dr trolly, en mijn moeder was toen medewerker (heeft ook een schijthekel aan trolly'smensen) zegt: ,,zou ik u even helpen? '' en ze maakt die trolly los en gooit zo dat hele bakje erin.. :') dat was echt mooi, die kop van die vrouw echt zo van :oo

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 10:43

gisteren...

cp112 schreef:
Niet? Welke dag ben jij geweest?
Pfff, wij stonden met de armen langs het lijf vrouwtjes omver te duwen.
"Ja daar kunnen we wat proeven!"
-'kunnen we niet bij, volg de stroom'
Niet normaal meer, echt waar. Ik hoorde nog nét niet vna die catfight geluidjes :))

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 10:44

Wij hebben bij het weg gaan geklaagd over de trollyes, maar we kregen als antwoord dat dat niet verboden kan worden omdat het een openbaar evenement is :? Als je binnen roken kan verbieden kan je imo ook heel simpel die trolleys verbieden.... gewoon zeggen dat die dingen níet naar binnen mogen :Y)

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 10:45

En ze over je voeten rijden is tot daar aan toe, maar als jij daar loopt, een beetje om je heen kijken, dan zie je wel wanneer er iemand voor je langs kruist maar die trolley die erachteraan komt dus mooi niet :( Ik lag echt bijna languit daar.

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 10:47

Ik had afgelopen jaar echt blauwe tenen/voeten van alle mensen die me over/ tegen de voeten reden.. :o

lindatje

Lynn_x schreef:
Vorig jaar was ik op de huisoudbeurs, en toen was er ook een stand van centraal beheer achmea, daar kon je info opvragen over verzekeringen enzo.. :) staat op van die statafels op iedere tafel 1 bakje celebrations, om er 1tje te snoepen zodra je aan de praatwas met 1 van de medewerkers..
komt er zo'n vrouw met een trolly (ggrrr) Pakt tijdens een gesprek van andere mensen, een hand uit dat bakje en gooit m in dr trolly, en mijn moeder was toen medewerker (heeft ook een schijthekel aan trolly'smensen) zegt: ,,zou ik u even helpen? '' en ze maakt die trolly los en gooit zo dat hele bakje erin.. :') dat was echt mooi, die kop van die vrouw echt zo van :oo

Typisch...

Er werd in 1 hal ronde kaasjes verkocht (erg lekker overigens :D) en de medewerkster vertelde dat er een vrouw was die een kaasje pakte en snel weg stopte. Meerdere mensen hadden het gezien maar helaas zat het kaasje niet in haar jas of tas. Achteraf bleek dat ze hem aan haar man had gegeven die een stukje verderop was gaan staan. Belachelijk. Je komt daar (neem ik aan) voor een gezellig dagje uit, niet voor de gratis dingen en al helemaal niet om te jatten.

Angela

De trolley's waren idd lastig, maar niet onoverkomelijk. Ik vond de kinderwagens veel irritanter... men.. die nemen plek in zeg... (ik heb mijn dochter dan zelf ook lekker in een draagzak meegenomen, veel handiger!

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 10:48

Lynn_x schreef:
Ik had afgelopen jaar echt blauwe tenen/voeten van alle mensen die me over/ tegen de voeten reden.. :o

Heb ik dus nu... En laat ik nou een tijdje geleden nog geopereerd zijn aan mijn teen (nagel eraf en die is nog niet helemaal terug *AUW!)

happy2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 10:49

de kinderwagens waren inderdaad ook heel irritant, vooral als ze dan die wielen in je voeten gaan lopen douwen, en maar door duwen. Ik snap niet dat mensen niet snappen dat ik niet door de mensen voor mij heen kan..

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 10:50

cp112 schreef:
En ze over je voeten rijden is tot daar aan toe, maar als jij daar loopt, een beetje om je heen kijken, dan zie je wel wanneer er iemand voor je langs kruist maar die trolley die erachteraan komt dus mooi niet :( Ik lag echt bijna languit daar.

Ik was er met mn moeder en na een kwartier hadden we al laaiende ruzie.
Laatst bijgewerkt door lindatje op 20-02-09 10:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Datjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 10:58

Heeft iemand op de huishoudbeurs dit jurkje ook gezien??

Afbeelding

vind hem zoo leuk namelijk :o
want dit plaatje staat op de site van de hhb..... en nu wil ik wel graag weten, heeft iemand hem ook gespot??

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 11:18

Nou, ik ga morgen naar de hhb, maar heb echt geen zin in kinderwagens en trolley's. Vreselijk!

Ik ben wel benieuwd wat er voor dingen te koop zijn en wat je gratis kan krijgen? Weet iemand dat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 16:46

ja die irri trolley dingen, heb er 1 keer een harde trap tegen gegeven.

maar mensen die vet veel pakten viel best mee.

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 16:49

Alles is te koop, verder veel gratis proeven maar niet veel gratis "monstertjes". Al ben ik wel een pakje gratis pro-actief boter rijker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 16:53

3 jaar gelden was er gratis koffiemelk 1 per peroon.

wij kwamen thuis met een stuk of 15 :=

__Orlando

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-09 09:29

nou wij gingen gister rond half 8 weg en savonds 8 uur thuis:D was echt gezellig..

en teveeeeeeel gekocht:O
helemaal blut.

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 11:28

Was leuk gister! Hadden gratis entree (stonden in de rij van de kassa en vrouw had nog extra kaarten over dus ja die wouden wij wel :D )

Veel gekocht. Ook Kika goed gesponsord dit jaar. Was erg leuk!

MaiNat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 14:26

Ben er ook geweest gister samen met een vriendin! Was er nog nooit eerder geweest, maar wel ontzettend leuk. Heb niet zoveel gekocht, alleen op het laatst echt alle dingen verzameld die we hebben wilden, anders sjou je je suf. Was nog bij Man bijt hond geweest haha, ja was wel voor herhaling vatbaar.

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 00:23

ben vandaag geweest en vond het ook echt superleuk! Ik was met vier vriendinnen en dat maakte het denk ik ook leuk. We hebben echt gelachen. Best wat leuke aanbiedingen, zoals nagellak van herome, van l'oreal wat spullen, een soort drankje wat naar aardbeien smaakte, abonnement op tijdschriften .
Die make-upjes vond ik het leukst en daarna het eten-plein. De kleding vond ik echt niet mooi en de echte huishoudelijke zaken boeiden mij ook niet zoveel.

Nouja, alles bij elkaar wel een aanrader. Alleen die trolley's...

kippiekipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 11:46

Wij zijn donderdag geweest, weer erg leuk :D
We kwamen terug met:
Tandpasta's, chips, kaas, koeken, make-up, wasmiddel,
schoonmaakspul, reisboeken, tas en sjaal. Had zere handen
van het tasjes dragen :+