Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
staat op van die statafels op iedere tafel 1 bakje celebrations, om er 1tje te snoepen zodra je aan de praatwas met 1 van de medewerkers..
dat was echt mooi, die kop van die vrouw echt zo van
Ik lag echt bijna languit daar.
Lynn_x schreef:Vorig jaar was ik op de huisoudbeurs, en toen was er ook een stand van centraal beheer achmea, daar kon je info opvragen over verzekeringen enzo..staat op van die statafels op iedere tafel 1 bakje celebrations, om er 1tje te snoepen zodra je aan de praatwas met 1 van de medewerkers..
komt er zo'n vrouw met een trolly (ggrrr) Pakt tijdens een gesprek van andere mensen, een hand uit dat bakje en gooit m in dr trolly, en mijn moeder was toen medewerker (heeft ook een schijthekel aan trolly'smensen) zegt: ,,zou ik u even helpen? '' en ze maakt die trolly los en gooit zo dat hele bakje erin..dat was echt mooi, die kop van die vrouw echt zo van
) en de medewerkster vertelde dat er een vrouw was die een kaasje pakte en snel weg stopte. Meerdere mensen hadden het gezien maar helaas zat het kaasje niet in haar jas of tas. Achteraf bleek dat ze hem aan haar man had gegeven die een stukje verderop was gaan staan. Belachelijk. Je komt daar (neem ik aan) voor een gezellig dagje uit, niet voor de gratis dingen en al helemaal niet om te jatten. cp112 schreef:En ze over je voeten rijden is tot daar aan toe, maar als jij daar loopt, een beetje om je heen kijken, dan zie je wel wanneer er iemand voor je langs kruist maar die trolley die erachteraan komt dus mooi nietIk lag echt bijna languit daar.

)