Tot hoelaat mogen jullie uit?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Britt90

Re: Tot hoelaat mogen jullie uit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 15:00

In principe geen tijd. Zolang ik maar veilig thuiskom , met meerdere en altijd het meldt wanneer ik thuis ben.

('s Nachts aan de slaapkamerdeur: 'Mam, pap.. ik ben thuis!'' ) Huilen van het lachen

Christel3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 15:32

Toen ik 16 was had ik niet echt een tijd. Wel wilde me ouders dat ik me altijd melde als ik thuis was!
Niet om me te controleren hoelaat het was, maar gewoon dat ik veilig thuis was.
Misschien is dat een idee om dat tegen je ouders te zeggen? Dat je je altijd controleerd en dat het max. dat je thuis komt half 4 is en dat ze zich daarna pas zorgen hoeven te gaan maken??

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 15:33

Britt90 schreef:
In principe geen tijd. Zolang ik maar veilig thuiskom , met meerdere en altijd het meldt wanneer ik thuis ben.

('s Nachts aan de slaapkamerdeur: 'Mam, pap.. ik ben thuis!'' ) Huilen van het lachen

Hier hetzelfde Ja Op dat laatste na dan.
Dit gold al toen ik voor 't eerst uitging, om m'n 15e al.

xxtesssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 16:51

Mik_ schreef:
Britt90 schreef:

Hier hetzelfde Ja Op dat laatste na dan.
Dit gold al toen ik voor 't eerst uitging, om m'n 15e al.

Haha voor mij ook zo Haha!
En als ik thuis kom en dan zeg 'ik ben thuis..' dan is het volgende ochtend, 'hoelaat was je thuis?'
en dan komt het er altijd weer opneer dat als ik niks gezegt had ze het ook niet uitgemaakt hadden Tong uitsteken

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 17:02

Ik heb ook nooit een tijd gehad, maar ben dan ook niet de eerste keer gelijk 5 uur thuis gekomen heb het altijd netjes gehouden.
Ik moet ook altijd even roepen als ik thuis ben, mn vader hoort dat altijd wel Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 17:36

Geen tijd, ga ook wel is gewoon vanuit stappen meteen door naar voetbal.
Enige voorwaarde is dat ik niet alleen 's nachts door het donker naar huis hoef te fietsen.

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 20:46

Geen tijd.

Zie wel hoe laat ik thuis kom.

Eerder was het bij mn ouders altijd even zeggen als ik thuiskwam, maar ze wisten 'sochtends nooit meer dat ik dat het gezegt, dus daar ben ik maar mee gestopt.Clown

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 20:50

17 jaar, maakt niet uit als ik me ouders maar niet wakker maak Tong uitsteken

CaroR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 22:33

Ik mag tot 3 uur blijven, maar meestal sluit de bar rond 3/4 uur dusja ( maar hier in de omgeving zijn het vooral chirofuifjes .. ) Ook omdat vriendinnen nog niet zolang mogen blijven .

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 22:36

ik ga naar huis met een groep mensen, dus het maakt niet uit.

bovendien ik ben 23 dus ook oud en wijs genoeg om zelf zo'n beslissing te kunnen nemen.

Mango_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 22:38

Van mn moeder maakt het niets uit, al ben ik tot half 7 van huis af. 'Als je maar veilig thuiskomt!', zegt ze altijd. Lachen
Mn vader is er strenger in, maar als ik uitga in een weekend dat ik bij hem ben, slaap ik daar nooit. Omdat ik dan alleen een kwartier zou moeten fietsen en dat zie ik absoluut niet zitten. Zeker niet nadat 2 vriendinnen achtervolgd zijn tot haast IN hun huis..

Ik ben trouwens 16!

DeniiSee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 00:17

Ik krijg opzich best wel heeel veel voor elkaar. Ben nu 15 en mag wel tot 3 uur, wel wilt me pa me dan ophalen of moet thuisgebracht worden en als eenvriendin meegaat moge ze altijd bij me slape van me ouderszodat die niet alleen naar huis hoeven. Mocht ook wel x tot half 4/ 4 uur, en toen sliep ik bij vriendin en werden we ook thuis gebracht vonden ze ook goed.
Dat ik 'voordrink' vinden ze ook wel goed, maar moet er oppassen wat ikdrink, en waar me grens is want ze halen me dus niet op als ik ergens in de bosjes helemaal lamlazeres leg haha!

Ik vind opzich dat me ouders wel flex zijn, ookal kan ik ze soms wel wurgen.. Als ik 16 ben mag ik wel meer uitgaan, meer drinken en later thuiskomen. Duurt nog 4 maandjes, maarja nu boeit het me niet zo het uitgaan want wil gewoon me examen halen, vind ik toch net iets belangrijker daarna kennewe genoeg feeste vind ik. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 10:16

Ik ben 17 jaar geworden. Vanaf de dag dat ik 16 jaar ben geworden heb ik nooit een tijd mee gekregen voor hoelaat ik thuis moest zijn.
Mijn ouders weten dat ik met dat soort dingen verstandig genoeg ben en geen gekke dingen doe.
Zolang ik maar zorg dat ik niet alleen naar huis ga Lachen (en gewoon veilig naar huis toe ga).
Daarbij ga ik ook met meerdere vriendinnen uit, dan is het vervelend als de een bij wijze van spreke om 1 uur thuis moet zijn en de ander om 3 uur. Ik pas me gewoon aan en houd rekening met anderen Lachen

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 10:16

ik ben 16 en heb geen tijd, al heel lang niet meer.

Philadelphia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 11:29

moet ook 1 uur thuis/naar huis alleen soms dan heb uitzondering;-)
maar ben al 17, en het verschilt omdat bij ons in het dorp gaat alles 2 uur al dicht.
moet ook alleen terug fietsen woon achterin het dorp

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 12:25

Geen tijd. Zolang ik maar goed thuiskom of ergens anders een slaapplaats heb. Lachen

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 15:27

Daar is bij mij niet echt een afspraak over. Gewoon tot hoelang het gezellig is..maakt niet uit hoelaat.en als ik maar veilig thuis kom of ergens anders waar ik slaap. En hoe vaak ik uit ga mag ik ook zelf weten, maar in het weekend heb ik ook nog wel is wedstrijd of ik moet werken dus ga uitmezelf niet zo heel vaak uit.

sologirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 23:26

Ik ben 18 en heb ook geen tijd.. Alleen ik word 's ochtends wel op tijd m'n bed uitgehaald. Ik mag zeker niet tot uurtje of 1 in mn bed blijven! :+