Wat is jullie favo jeans!?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dniekje

Re: Wat is jullie favo jeans!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 14:41

Ik vind de fijnste de G-star! alleen hij geeft heel erg af (een hele donkerblauwe) als ik mn handen of armen een tijdje op mn broek hou, zeg maar als ik zit, heb ik mn hele handen blauw. en mijn benen worden er ook blauw van. hij is nog nieuw, dus na een paar keer wassen denk ik wel dat het niet meer afgeeft.

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-09 14:56

Dniekje schreef:
Ik vind de fijnste de G-star! alleen hij geeft heel erg af (een hele donkerblauwe) als ik mn handen of armen een tijdje op mn broek hou, zeg maar als ik zit, heb ik mn hele handen blauw. en mijn benen worden er ook blauw van. hij is nog nieuw, dus na een paar keer wassen denk ik wel dat het niet meer afgeeft.

Moet je hem een keertje een uurtje in een bak met koud water en een scheutje azijn leggen voordat je hem gaat wassen.. (eerst laten drogen, daarna wassen) De azijn zorgt ervoor dat het zn kleur vast houdt..

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 15:05

Hermelijn schreef:
Merk maakt me niet zo veel uit. Vind de broeken van de C&A superlekker zitten, maar die gaan heel snel kapot, dat is wel jammer (is ook geen echte spijkerstof). Zolang ze maar wijd uitlopende pijpen hebben en je niet de hele tijd hoeft uit te kijken dat je geen bouwvakkersdecolleté hebt vind ik het best. Gelukkig is die stomme skinny-trend over Haha!

nou ik baal ervan.. alleen bij de h&m kan ik nog echt makkelijk skinny's vinden, die niet belachelijk duur zijn..
iemand die nog een winkel weet waar je nog normale skinny's kan kopen ??

Kikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 15:09

De Diesel Muze is echt fantastisch. Was een tikkie prijzig, maar is z'n geld tot nu toe echt waard geweest. Heel mooi donkerblauw, mooi model en hele mooie klepzakjes aan de achterkant. Ik heb lengtemaat 36 en een beetje, maar deze pas ik in maat 34. Heb nu een oude Miss Sixty Perkins aan die ooit ook geweldig zat, maar inmiddels een beetje trekt aan de bovenkant Schijnheilig

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 15:10

Mijn broek van G-Star, die zit echt lekker.
Maar ik heb ook heel veel skinny jeans in mijn kast van de H&M! Die heb ik in het licht, donker en ga zo nog maar door. Die zitten echt lekker!
Dus eigenlijk is dat me favo broek, ze kosten maar 50 euro.