Maar het is gewoon echt de zelfvertrouwen die je uitstraalt die je 'mooier' maken.
Dat jurkje is trouwens wel mooi! Ik zag hem ook staan.
Succes
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
En zoals iedereen hier zegt gewoon beginnen met een klein beetje mascara.
Je hoeft niet meteen geplamuurd te zijn.
Je hoeft nergens voor bang te zijn en weet je wat het is? Meestal krijg je nog leuke reacties ook! Geen kip die je uitlacht. Probeer jezelf erover heen te zetten.
Anders moet je zoveel laten. Probeer de instelling 'ik heb er schijt aan wat ze van mij vinden, ik wil dragen wat ik wil' te gebruiken.
en als er iemand bij is die je gewoon tips kan geven en zo dan voel je je waarschijnlijk al een stuk zekerder!
Maar eigenlijk zou ik zeggen: gewoon doen!
) Ik doe dat soort nieuwe dingen altijd eerst aan in de vakantie, of naar mijn oma ofzo. Dan kan je er zelf even aan wennen voordat iedereen op school het ziet. Oma´s vinden je altijd mooi dus dat is goed voor je zelfvertrouwen

(de bruine)
brigitta1987 schreef:Het is ook moeilijk om te veranderen, ik zit zelf ook in zo`n fase! Ik wil mijn haar en kleding ook veranderen en heb voor het eerst een rokje gekocht (met 21 jaar, jaja) Ik doe dat soort nieuwe dingen altijd eerst aan in de vakantie, of naar mijn oma ofzo. Dan kan je er zelf even aan wennen voordat iedereen op school het ziet. Oma´s vinden je altijd mooi dus dat is goed voor je zelfvertrouwen
De eerste keer is best spannend, maar meestal vinden mensen het hartstikke leuk.
Eigenlijk precies hetzelfde als Mloes hierboven, ook sinds ik naar de universiteit ga.