JustaLive schreef:Dan zal ik meteen maar even vragen of ik wel goed bezig ben..
Ik benbijna 13 en mijn vriendje, is 15...
Hahaha, ja hoor meid

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zoezi schreef:jeeejj wat leuk! ik ben net 14 geworden en mn vriend/scharrel (JustaLive schreef:Dan zal ik meteen maar even vragen of ik wel goed bezig ben..
Hahaha, ja hoor meidJij bent volgens de hokjes goed bezig............als hij nou 19 of 20 was geweest, dan krijg je ze hier op je dak, whahahaha
Zoezi schreef:Zucht..............Zoooooooooooo mooi die liefde................zucht.............
LOVExIT schreef:KiWiKo schreef:OP je 19de kom je net kijkenen uitzonderingen daargelaten natuurlijk.......... zijn 19 jarigen best naief in een hoop dingen........
kijk, ik ben een ouwe doos van 40 op de moeilijke manier groot geworden......... en ik zou iedereen wel willen behoeden voor het mannenleven wat ik heb gehad..........
maargoed dat kan niet![]()
en dat is ook niet erg, iedereen moet zijn eigen fouten makendat mag
Dit neemt niet weg dat wat je net voor reactie gaf klinklare onzin is!
In joun ogen komt een 19 jarige net kijken,Hallo we leven anno 2009!
In deze tijd komt men iets eerder in aanmerking met jongens,liefde als in joun generatie!
En ik kan van mezelf zeker zeggen dat wat tussen mij en mijn vriend is echte liefde is!
Denk niet dat jij dat vanaf joun computertje kan beoordelen,En al helemaal niet afgaan op een leeftijd zoals je zegt moeilijke manier groot geworden!
Ben jeniet de enigste in!
__Nathalie__ schreef:was dat voor mij bedoeld? zo ja; bedanktwat schattig
LOVExIT schreef:Zoezi schreef:Zucht..............Zoooooooooooo mooi die liefde................zucht.............
Ja he!
Schoking news!
Ik ben met mijn 19 jaar verloofd met een man van 31
JustaLive schreef:Jeej
Mijn ouders vinden het té...
Maar het is gewoon super, nee hij is super, Neeee wij zijn super
En hij behandeld mij met meer dan respect... Heel voorzichtig en vraagt ales aan me.. of ik dit of dat wil en als ik niet wl, zecht hij: Oke!
Citaat:misschien wat volwassener worden??????
wees nou eerlijk........... hoeveel 19 jarige zijn er nou die aan hun vriendje blijven hangen? voor de rest van hun leven?
uhmzzzz heeul, heel weinig
uiteindelijk trouwen ze meteen andere man
KiWiKo schreef:wees nou eerlijk........... hoeveel 19 jarige zijn er nou die aan hun vriendje blijven hangen? voor de rest van hun leven?
dunja74 schreef:valt mij op dat menig 40+ met een nieuw grietje van 20 of 20+ aankomt huppelen. wat bezielt die meiden ?????? neem een lekkere knul van 25/30+ als je wat ouders zoekt maar 20 jaar ouder?? kan me niet herinneren dat ik en mijn vriendinnen interesse hadden in die oude kerels
LOVExIT schreef:Citaat:misschien wat volwassener worden??????
wees nou eerlijk........... hoeveel 19 jarige zijn er nou die aan hun vriendje blijven hangen? voor de rest van hun leven?
Ik zou het eigenlijk niet weten hoeveel 19 jarige aan hun vriend blijven hangen,Eerlijk gezegd boeit het me niets!
Maar waar het mij omgaat,Jij reageert op mij op een nogal negatieve manier.
Maar kan je mening niet eens onderbouwen!
En ik moet dan volwassener worden,Denk dat ik met mijn 19 jaar toch al erg stevig in mijn schoenen sta,Ook ik heb de nodige dingen meegemaakt,En ohja,ik ga niet met een ander trouwen zodra mijn mannetje terug is uit afghanistan stappen wij het huwlijks bootje in!
Ik zou het eigenlijk niet weten hoeveel 19 jarige aan hun vriend blijven hangen,Eerlijk gezegd boeit het me niets!
En ik moet dan volwassener worden,Denk dat ik met mijn 19 jaar toch al erg stevig in mijn schoenen sta,Ook ik heb de nodige dingen meegemaakt,En ohja,ik ga niet met een ander trouwen zodra mijn mannetje terug is uit afghanistan stappen wij het huwlijks bootje in!
KiWiKo schreef:komt deze oude doos.............
echte liefde????? man op je 19de kan je net zelf een schone onderbroek aantrekken wat dat betreft![]()
katiavl schreef:Pas als vrouwen zelf genoeg voorzien zijn in het status gedeelte kijken ze naar het uiterlijk.