Sommige mensen kunnen ook bieden....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Boktpony

Re: Sommige mensen kunnen ook bieden....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 18:14

Renske; Daar heb je wel gelijk in hoor! Die 3 euro incl verzenden zou ik ook niet eens op reageren... Maar ik ben toch blijkbaar al een vrij onbeschofte marktplaatser Clown

Claudia__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 18:17

Rianneke schreef:
Chiqa schreef:
Met handelen te maken hebben hoor, ik zet laag in, loper gaat accoord waarom zou
ik mijzelf dan niet serieus nemen

Clown Handel is handel!
Ik ga echt niet iets duur 2de hands kopen want dan heb ik het ook liever nieuw... Tegenwoordig denken ook veel mensen dat als ze iets 2de hands hebben ze het nog voor 90 % van de nieuwwaarde krijtraken ofzo Ach gut

Daar ben ik het wel mee eens, soms (heel vaak eigenlijk) Clown zie ik 2dehands dingen waarvan ik denk; daarvoor raak je het nooit kwijt!

Zo ook met Wintec zadels (de 500 uitvoering), kost (op z'n goedkoopst bij een groothandel) €320 (inclusief verzenden vanuit Duitsland) en soms zie ik zadels op MP die een half jaar gebruikt zijn en waar ze nog €300 voor willen hebben (dit is een voorbeeldje, maar het gebeurt wel)

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 18:21

Die voorbeelden ja Clown
En het stomme is. Bijv het deken in mijn onderschrift is alleen gepast en ik wil er de helft van de nieuwprijs voor, maar geen hond die zowiezo interesse heeft Clown

sbdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 18:23

hier op bokt vind ik het altijd erger dan op marktplaats.

Laatst had ik een shetland deken verkocht hier op bokt, en haar vader zou hem opkomen halen, nou die kwam maar niet ik een pb gestuurd maar krijg gewoon geen reactie meer Verdrietig zelf heeft ze hier dus heel vaak advertentie's staan en wat staat er dan in haar advertentie erbij? alleen serieuze reacties Clown Clown
kheb me nog nett kunnen inhouden om er geen commentaar op te geven.

Claudia__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 18:25

Nou MP kan er ook wat van!
Ik wilde mijn zadel verkopen want hij lag niet goed (is al paar maanden terug), een meisje had wel interesse.
Prima, dacht ik. Soms hoorde ik een paar dagen niets meer en dan stuurde ze weer wat, want ze zat op 'de camping'.
Inmiddels vroeg ik mij af wanneer ze het geld over ging maken en of ik haar adres dan al mocht, dat had ik gekregen en ze zou het geld snel overmaken. Ze heeft me een maand ofzo aan het lijntje gehouden en uiteindelijk nooit meer wat van gehoord. Pennymeisjes die niks beters te doen hebben?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 18:26

Renske_ schreef:
chiqa, als je iets nieuws aanbied, met de kaartjes van 49,95 er nog aan en er een richtprijs bij hebt staan van ong. de helft van de nieuwwaarde, waarom biedt iemand dan 3,- incl verzendkosten (van 1,76 of 2,20)

Ja dat gaat idd dan nergens meer over, althans niet als je genoeg biedingen heb staan Lachen
Kijk bv eens naar dat programma 'kunst en kits' mensen denken een voorwerp in hun bezit te hebben wat miljoenen waard zou moeten zijn.
Blijkt nog niet eens een tientje waard te zijn, zijn ze beledigd.
Sja....Dat zie ik hier dan ook weer terug opmerkingen als

IKbenEllen schreef:
Precies, met zo'n super laag bod breng ik het liever nog zelf naar de stort.

Jammer dat je trots je zo in de weg zit, mij heb je dr niet mee verbaasd me alleen elke keer weer Lachen
Ik kom toch wel aan mn handeltje Lachen

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 18:58

Het zit (of staat) mij niet in de weg hoor Pling, graag of niet.

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 21:16

Ik zou me in ieder geval nooit 'verlagen' tot het gratis weggeven van spullen waar ik 100 euro voor zou kunnen krijgen. Dus zoals Chiqa zegt dat ze dingen na lang doorgaan gratis heeft opgehaald? No way, zo WIL ik mijn handel niet eens kwijt raken...

Elke87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-09 19:53

Ligt eraan.. Als student ben je erg blij als je ergens een gratis koelkast, vriezer, baknstel oid op kunt halen.. Als ik thuis een oude koelkast zou hebben zou ik die ook gratis weggeven..

Maar spullen die niet in de weg liggen inderdaad die kunnen net zo lang blijven liggen tot er wel iemand komt die het graag wil hebben..

yakima

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 20:04

wanneer je laag bied en het uiteindelijk toch krijgt is het toch mooi meegenomen? of betaal je liever meer voor wat je ook voor minder had kunnen krijgen?

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 20:07

Claudia__ schreef:
Zo ook met Wintec zadels (de 500 uitvoering), kost (op z'n goedkoopst bij een groothandel) €320 (inclusief verzenden vanuit Duitsland) en soms zie ik zadels op MP die een half jaar gebruikt zijn en waar ze nog €300 voor willen hebben (dit is een voorbeeldje, maar het gebeurt wel)

Och, je stelt een vraagprijs op en kijkt wat je eruit kunt slepen. Ik heb nog een Wintec in nieuwstaat verkocht voor meer geld dan ik er zelf in de winkel nieuw voor betaalde. Dus het kan wel Bloos

Daarentegen krijg ik een zadel wat WEL voor een hele redelijke prijs te koop staat aan de straatstenen niet kwijt Gestoord Daarvoor krijg ik juist steeds de mensen die voor 100 Euro een A-merkzadel willen hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 20:10

yakima schreef:
wanneer je laag bied en het uiteindelijk toch krijgt is het toch mooi meegenomen? of betaal je liever meer voor wat je ook voor minder had kunnen krijgen?

Denk dat sommige mensen met een bepaalde vorm van trots te maken hebben ofzo als ik dit topic zo lees Verward
Graag of traag hoor, ach heb ook wel eens een koop geweigerd.

juline

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 20:15

laag bieden heeft soms ook wel nut hoor zo heb ik een bed voor slechts 10 euro kunnen ophalen. en een super goede inductie kookplaat voor 25 euro. mensen willen er vanaf en krijgen er wat voor. hun weer gelukkig en ik ook uiteraard

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 20:18

Ik vind onzinbiedingen zonde van de tijd van de verkoper en de koper. Alhoewel ik het gewoon negeer als er heel weinig wordt geboden hoor en ik zit er niet zo mee Lachen

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 20:23

heb ook vaak nieuw spul te koop met kaartjes er nog aan..

zo ook een rokje van gsus van 60 euro nieuw
gaan ze 5 euro bieden.. Huilen van het lachen
ja sorry maar die biedingen worden gewoon verwijderd Tong uitsteken

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 22:54

Daarom zet ik eigenlijk niks meer op marktplaats...Ja
Ik heb een eigen webwinkel en zette voorheen wel eens artikelen op marktplaats, toen ik allemaal biedingen kreeg (waar ik later dus niks meer van hoorde) op de artikelen heb ik het bieden uitgezet. Maar zelfs dan bieden ze gewoon per email... Clown
Sommige mensen willen het ook gewoon niet snappen Haha!

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 23:19

Chiqa schreef:
Denk dat sommige mensen met een bepaalde vorm van trots te maken hebben ofzo als ik dit topic zo lees Verward
Graag of traag hoor, ach heb ook wel eens een koop geweigerd.

Ik hoef geen vreemde mensen in mijn huis die dan ook nog eens een slaatje uit mij willen slaan, heb het geld ook niet perse nodig. Noem dat maar trots, so be it.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 23:36

Hihi, ik had net weer een mailtje van iemand die een paar Derby-laarzen voor 25 euro wel wil die ik in de verkoop heb, nou, ze zijn niet beperkt houdbaar Haha!

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 23:38

Groot gelijk Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 23:42

Nog even ter leering ende vermaeck, de afzender deelde me mee dat ik ze best voor die centen kon wegdoen omdat ik ze blijkbaar toch niet meer wilde, omdat ze te koop zijn Haha!
Het gaat om een laars die nieuw verd...... 260 kost en waar ik zelf ritsen in heb laten zetten, en ze zijn supergoed onderhouden en zien er picobello uit Haha!
Wel komisch dat er dan mensen zijn die boos worden als je er rond de 100 euro voor wilt, zo een had ik aan de telefoon.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 23:45

Geweldig toch? Mensen die op die manier denken aan hun spullen te moeten komen? Briljant. Of die een foto maken van hun smerige dekje, waar duidelijk biesjes van kapot zijn, en waar ze dan nog 40 euro voor durven vragen. Echt geweldig.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 23:46

Snap die trots van jou niet Suleilitha Haha! Clown

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 23:48

Oeh, marktplaats! Verslaving;)

Pas gescheiden, heel nieuwe inrichting nodig. Heb een superleuk huis nu en (bijna) alles van Marktplaats, en je hoort de leukste verhalen, vind ikm een meerwaarde.

Ik had een tv nodig, zag een hele mooie Loewe, dus maar gebeld. Vraagt de man: "Wat is je verhaal??" .......was eerst verbaasd, maar vertelde dat ik ging scheiden. Hij had een bod staan, en zei dat ik hem voor de helft op kon halen. Ik was hoogst verbaasd en stiekum vertrouwde ik het niet, maar toch heengereden, kon altijd nog buiten blijven staan.

Supermensen waren het, spiksplinternieuw designhuis, aan alles was te zien dat ze het heul, maar dan ook heul erg goed hadden. De man vond marktplaats een leuke sport, niet voor de centen, maar voor de leuke verhalen. Heb vreselijk gelachen en voor een paar centen een super tv rijker. Marktplaats is (meestal) gewoon leuk!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 23:49

Hihihi, wat denk je hoe Jan Splinter door de winter komt Haha!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 01:25

Iepsel, dat had mijn moeder onlangs met een zonnebank. Die mensen hadden hem net nieuw, maar gingen verhuizen, kregen een kindje en hadden er geen ruimte meer voor. Mijn moeder belde en kreeg te horen dat ze er zeker wel 200 euro voor terug wilden. Mijn moeder zei dat het dan over ging, maar ze vonden dat ze toch maar even langs moesten komen, wie weet konden ze het wel eens worden. Uiteindelijk heeft ze hem voor 15 euro meegekregen Haha!