Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Rianneke schreef:Chiqa schreef:Met handelen te maken hebben hoor, ik zet laag in, loper gaat accoord waarom zou
ik mijzelf dan niet serieus nemen
Handel is handel!
Ik ga echt niet iets duur 2de hands kopen want dan heb ik het ook liever nieuw... Tegenwoordig denken ook veel mensen dat als ze iets 2de hands hebben ze het nog voor 90 % van de nieuwwaarde krijtraken ofzo
zie ik 2dehands dingen waarvan ik denk; daarvoor raak je het nooit kwijt!
zelf heeft ze hier dus heel vaak advertentie's staan en wat staat er dan in haar advertentie erbij? alleen serieuze reacties
Renske_ schreef:chiqa, als je iets nieuws aanbied, met de kaartjes van 49,95 er nog aan en er een richtprijs bij hebt staan van ong. de helft van de nieuwwaarde, waarom biedt iemand dan 3,- incl verzendkosten (van 1,76 of 2,20)

IKbenEllen schreef:Precies, met zo'n super laag bod breng ik het liever nog zelf naar de stort.

, graag of niet. Claudia__ schreef:Zo ook met Wintec zadels (de 500 uitvoering), kost (op z'n goedkoopst bij een groothandel) €320 (inclusief verzenden vanuit Duitsland) en soms zie ik zadels op MP die een half jaar gebruikt zijn en waar ze nog €300 voor willen hebben (dit is een voorbeeldje, maar het gebeurt wel)
Daarvoor krijg ik juist steeds de mensen die voor 100 Euro een A-merkzadel willen hebben. yakima schreef:wanneer je laag bied en het uiteindelijk toch krijgt is het toch mooi meegenomen? of betaal je liever meer voor wat je ook voor minder had kunnen krijgen?

Chiqa schreef:Denk dat sommige mensen met een bepaalde vorm van trots te maken hebben ofzo als ik dit topic zo lees![]()
Graag of traag hoor, ach heb ook wel eens een koop geweigerd.