Hoe had het zover kunnen komen..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Unsure

Re: Hoe had het zover kunnen komen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 12:44

Marchador schreef:
Één ding weet ik wel, zo kun je tcoh geen leven opbouwen met iemand? Is dit de vent waar je je leven mee wilt delen. Blijkbaar heb je toch twijfels, zou jij ja zeggen als hij je een aanzoek doet? Zouden alle problemen die jullie hebben dan voorbij zijn. Uiteindelijk is het je eigen beslissing, doe wat jij denkt dat het beste is.
Wel wil ik je veel sterkte wensen Ach gut

Ik zou geen ja zeggen, al zou het wel goed gaan.. (Ik wil niet trouwen, dus maakt niet uit wie het me vraagt Koe )

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 12:45

Unsure schreef:
Ach ik hou gewoon niet van oordelen.

Maargoed, sja ik heb dit gesprek van vrijdag gewoon nodig, is het om dit hoofdstuk verder af te sluiten of niet, dat zie ik vrijdag wel.. Maar op dit moment, weet ik gewoon nog ff niets zeker, en dan kan er wel vanalles geroepen word, en dan kan er wel voor andere gepraat worden, en dat soort dingen, ik weet het gewoon nog niet!! en ja ik hou zielsveel van hem, daar hoef ik niet de gevangenis voor in toch? Ik geef mensen altijd een kans, ik laat me zelfs op me bord schijten en de kaas van me brood vreten, dat is gewoon wie IK ben, en dat valt gewoon niet te veranderen, of wel door middel van profesionele hulp mnaar dat is gewoon een ander verhaal.
Ik heb de keuze gemaakt om vrijdag nogmaals met hem te gaan praten.. probeer alsjeblieft mijn keuze te respecteren, en geen vooroordelen te gebruiken met zoals je gaat naar hem terug, want er is nog niets zeker, tenzij je in de toekomst kan kijken en dat betwijfel ik Tong uitsteken

Ik respecteer zeker je keuze, maar als ik een klein gokje mag wagen in het kijken van de toekomst.

Ik denk dat je teruggaat naar hem, of teminste een poging gaat doen om terug goed te maken.
Al je posts stralen dat uit, ondanks dat je zegt dat je het nog niks zeker weet, tussen de lijnen staat er bij wijze van spreken met grote letters wat je denkt en voelt. En ik ben niet de enige die dat zo aanvoelt als ik de reacties lees.

Nogmaals, als je terug gaat moet dat niet percé een slechte keuze zijn, dat oordeel laat ik aan jou over Lachen.

Unsure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 12:48

BraveSpots schreef:
Unsure schreef:
Ach ik hou gewoon niet van oordelen.

Maargoed, sja ik heb dit gesprek van vrijdag gewoon nodig, is het om dit hoofdstuk verder af te sluiten of niet, dat zie ik vrijdag wel.. Maar op dit moment, weet ik gewoon nog ff niets zeker, en dan kan er wel vanalles geroepen word, en dan kan er wel voor andere gepraat worden, en dat soort dingen, ik weet het gewoon nog niet!! en ja ik hou zielsveel van hem, daar hoef ik niet de gevangenis voor in toch? Ik geef mensen altijd een kans, ik laat me zelfs op me bord schijten en de kaas van me brood vreten, dat is gewoon wie IK ben, en dat valt gewoon niet te veranderen, of wel door middel van profesionele hulp mnaar dat is gewoon een ander verhaal.
Ik heb de keuze gemaakt om vrijdag nogmaals met hem te gaan praten.. probeer alsjeblieft mijn keuze te respecteren, en geen vooroordelen te gebruiken met zoals je gaat naar hem terug, want er is nog niets zeker, tenzij je in de toekomst kan kijken en dat betwijfel ik Tong uitsteken

Ik respecteer zeker je keuze, maar als ik een klein gokje mag wagen in het kijken van de toekomst.

Ik denk dat je teruggaat naar hem, of teminste een poging gaat doen om terug goed te maken.
Al je posts stralen dat uit, ondanks dat je zegt dat je het nog niks zeker weet, tussen de lijnen staat er bij wijze van spreken met grote letters wat je denkt en voelt. En ik ben niet de enige die dat zo aanvoelt als ik de reacties lees.

Nogmaals, als je terug gaat moet dat niet percé een slechte keuze zijn, dat oordeel laat ik aan jou over Lachen.

Bedankt, dat vind ik fijn.. Ik zit gewoon te twijfelen.. ik weet gewoon ook zelf niet zeker of ik zelf nou opblaas of niet, sommige dingen dan, dat weet ik gewoon ff niet meer.. Misschien heb ik zowiezo ook wel professionele hulp nodig, al is het alleen voor t feit dat veranderingen in mijn leven mij helemaal van mijn wijs brengen, en het geval dat ik andere mensen van me bord laat eten en alles maar over me heen laat lope.. Maargoed.. bedankt dat je alsnog mijn keuze respekteert, en bedankt dat jij denkt dat ik denk dat het goed komt, want ik weet het zelf echt niet.. ik hoop het gewoon ergens wel, maar aan de andere kand houd ook iets me gewoon tegen, ik word gewoon gek van mij.. bah ik ben stom

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 12:48

Oh oh, stom voorbeeld Haha!
Sorry!

Alsnog heel veel sterkte en succes, ik ben heel benieuwd hoe het gesprek zal aflopen.

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 12:52

Ik lees dit net even allemaal.. en net zoals mijn mede-bokkers zou ik mijn biezen al gepakt hebben. Maar gelukkig zijn we allemaal anders en als het goed voelt om te praten moet je dat doen. Maar laat je niet verleiden door mooie praatjes en lieve woordjes.. wees sterk en kies voor jezelf en wat goed voor jou is.
Maar heel veel sterkte en als je besluit om bij 'm te blijven zorg dan dat alles goed geregeld is qua spullen en mocht hij weer slaan... pak je spullen en doe aangifte.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 13:10

Unsure schreef:
Bedankt, dat vind ik fijn.. Ik zit gewoon te twijfelen.. ik weet gewoon ook zelf niet zeker of ik zelf nou opblaas of niet, sommige dingen dan, dat weet ik gewoon ff niet meer..

Ik wil even reageren over deze zin van jou. En dan het dikgedrukte: Je hebt een klap gehad. je bent in hulpeloze toestand gemept door je vent. Op welke manier kun je dat nou opblazen. Al het andere wat je meemaakt valt hierbij in het niet. Jij was hulpeloos, was niet in staat om ook maar iets te doen en JOUW vriend geeft jou een mep...... Ik vind dit zo erg voor je...

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 13:54

Unsure schreef:
Ik zit gewoon te twijfelen.. ik weet gewoon ook zelf niet zeker of ik zelf nou opblaas of niet, sommige dingen dan, dat weet ik gewoon ff niet meer..

Nee hoor, je blaast het niet op. Je bagatelliseert het juist.
Hij geeft je niet het gevoel dat je het belangrijkste op de wereld bent voor hem, dat je mooi bent, dat je alles kan wat je wil. Met hem worden alleen maar je onzekerheid, angsten, minderwaardigheidsgevoelens aangewakkerd. En dat al lange tijd. En jij accepteert dat, begrijpt hem, denkt dat het nog kan veranderen.

De vraag is niet eens wat je nu met hem moet doen, de vraag is waarom je jezelf niet beter gunt!

Citaat:
Misschien heb ik zowiezo ook wel professionele hulp nodig..

Lijkt me heel, heel verstandig. Ja Heb het zelf ook gedaan. Kan een hoop duidelijk maken voor je.

Citaat:
bah ik ben stom

Nee, hoor. Je bent gewoon menselijk Knipoog

Unsure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 15:51

lautje76 schreef:
Citaat:
Misschien heb ik zowiezo ook wel professionele hulp nodig..

Lijkt me heel, heel verstandig. Ja Heb het zelf ook gedaan. Kan een hoop duidelijk maken voor je.

Citaat:
bah ik ben stom

Nee, hoor. Je bent gewoon menselijk Knipoog

Dankjewel...
Ik ga ook zeker kijken voor hulp zowiezo al.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 23:09

Nou klinkt toch als een constructieve ontmoeting gisteren Ja

Voor mij hoeft een klap niet zo dramatisch opgevat te worden, ik zeg wel eens gemene dingen die 1000 keer meer en langer zeer doen Knipoog
En daarmee sla je iemand net zo goed KO.

Niet dat dat het rechtvaardigt hoor, maar TS mag helemaal zelf beslissen hoe ze zich voelt rond die klap. Eenmalig krijgt voor mij nog het voordeel van de twijfel.

Grote vraag blijft of er wel voldoende is tussen deze twee mensen en of het de moeite is om er tijd en energie in te steken. Na zo'n lange relatie is het meer dan normaal dat je op zijn minst probeert en echt zeker wilt zijn dat het niet kan. Je hebt er immers al zoveel in geïnvesteerd, dan wil je toch echt dat het nog gaat opbrengen Lachen

TS: volg je gevoel, wees eerlijk naar hem, jezelf en je relatie Ja

Unsure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-09 07:45

poes schreef:
Nou klinkt toch als een constructieve ontmoeting gisteren Ja

Voor mij hoeft een klap niet zo dramatisch opgevat te worden, ik zeg wel eens gemene dingen die 1000 keer meer en langer zeer doen Knipoog
En daarmee sla je iemand net zo goed KO.

Niet dat dat het rechtvaardigt hoor, maar TS mag helemaal zelf beslissen hoe ze zich voelt rond die klap. Eenmalig krijgt voor mij nog het voordeel van de twijfel.

Grote vraag blijft of er wel voldoende is tussen deze twee mensen en of het de moeite is om er tijd en energie in te steken. Na zo'n lange relatie is het meer dan normaal dat je op zijn minst probeert en echt zeker wilt zijn dat het niet kan. Je hebt er immers al zoveel in geïnvesteerd, dan wil je toch echt dat het nog gaat opbrengen Lachen

TS: volg je gevoel, wees eerlijk naar hem, jezelf en je relatie Ja

Onwijs bedankt voro je reaktie. Ik vind het fijn dat er ook nog iemand de ANDERE kant kan zien.
Wat ik jammer vind is dat in voorgaande posts gezegd is dat ik ook mijn gevoel moet volgen, en niet naar andere moet luisteren, Vervolgens doe ik dat niet, post ik hier mijn gevoel en word dat naar mijn gevoel hoor, als dat niet zo is mag het gecorrigeerd worden (wel op een normale manier) De grond in geboort.

Overigens, voorals er WEER voor-oordelen getrokken worden gemaakt, NOGSTEEDS weet ik niet of ik er energie in ga steken of niet.. Het moet van beide kanten komen.

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 11:45

@poes... ok één klap hoeft niet het einde van een relatie te zijn dat ligt aan de situatie. En deze situatie was niet in het heetst van de strijd of als zij hysterisch aan het gillen was. Dat zijn situaties waarvan ik denk, nou ja ok, misschien als het voor de rest een goede jongen is.
Nee de situatie was: ze lag in bed met een gebroken been en wou een glaasje water. Ze was kwetsbaar, kon niet weg, kan zichzelf nauwelijks verdedigen. Dit is niet zo'n situatie dat één klap wel moet kunnen. Als je je geliefde op dat moment een klap verkoopt, dan is er geen liefde meer. Dit zo ontzettend laag. Zo ontzettend vernederend. Ik kan hier helemaal geen enkele excuses voor verzinnen die zo iets dergelijks goed zou kunnen praten.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 17:36

Nou, we weten nog altijd niet hoe het daar gaat toch?

STEL (even echt gewoon nadneken hoe het KAN zijn): TS is uitgeblust in de relatie, zoekt nog weinig toenadering tot haar vriend, hij voelt zich eenzaam en snapt het net zo min. Zij breekt haar been en plots lijkt alles op hem af te komen: het huishouden, het werk, en dan nog eens samenwonen met iemand die momenteel zelf niks kan, maar waar hij zich ook ontzettend ver van verwijderd voelt. Als hij dan nog eens zijn gevoelens gaat opkroppen, kan ik me ergens inbeelden dat het plots genoeg is.

Dat rechtvaardigt nog altijd helemaal niks hoor, daar niet van. Maar iedereen maakt fouten...
Niemand laat zomaar 5 jaar liggen.

TS klinkt als een hele redelijke madam die momenteel goed van de gelegenheid gebruik maakt om eens te kijken hoe het staat. Als ze besluit om het nog te proberen en het gaat alsnog fout, dan is dat daarom geen slechte beslissing geweest, iedereen probeert de best mogelijke keuzes te maken, we kunnen gewoon niet altijd de gevolgen overzien...

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 21:53

Ik ken de TS en haar vriend natuurlijk helemaal niet, maar als ik dit topic lees, lees ik zo al 2 dingen die ik niet in een gezonde relatie vind passen:
1. Hij heeft haar geslagen
2. Hij schrijft zich in op een datingsite

Wat hij ook zegt in allerlei gesprekken, dit zijn gewoon geen tekenen dat hij zielsveel van je houdt. Als hij van je hield, dan deed hij dat soort dingen niet.

Misschien omdat ik de TS niet ken, stel ik het wat meer zwart wit, maar soms zijn er ook maar 2 mogelijkheden, of hij houdt wel van je, of niet.

Unsure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-09 12:13

poes schreef:
Nou, we weten nog altijd niet hoe het daar gaat toch?

STEL (even echt gewoon nadneken hoe het KAN zijn): TS is uitgeblust in de relatie, zoekt nog weinig toenadering tot haar vriend, hij voelt zich eenzaam en snapt het net zo min. Zij breekt haar been en plots lijkt alles op hem af te komen: het huishouden, het werk, en dan nog eens samenwonen met iemand die momenteel zelf niks kan, maar waar hij zich ook ontzettend ver van verwijderd voelt. Als hij dan nog eens zijn gevoelens gaat opkroppen, kan ik me ergens inbeelden dat het plots genoeg is.

Dat rechtvaardigt nog altijd helemaal niks hoor, daar niet van. Maar iedereen maakt fouten...
Niemand laat zomaar 5 jaar liggen.

TS klinkt als een hele redelijke madam die momenteel goed van de gelegenheid gebruik maakt om eens te kijken hoe het staat. Als ze besluit om het nog te proberen en het gaat alsnog fout, dan is dat daarom geen slechte beslissing geweest, iedereen probeert de best mogelijke keuzes te maken, we kunnen gewoon niet altijd de gevolgen overzien...

Dit zijn dingen die idd ook in mijn hoofd rondspoken, wat je in je eerste alinea zet.. Ik snap zijn punt dan ook best goed, en zoals ik al zei we zijn met zn2en , er treffen in zon geval altijd 2 mensen schuld, Ik zeg niet dat ik een lieverdje ben, god nee, ik ben verre van dat een lieverdje lol...
Naar mate ik dichterbij bij vrijdag komt, hoe zenuwachtiger ik word.. Ik mis hem toch ben ik achter gekomen.. En dan kunne we allemaal lekker gaan zeuren tegen mij maar ik spreek nu vanuit mijn gevoel, wat jullie eerdere posts tege mij hebbe gezegd, dat ik naar mijng evoel moet luisteren en doe ik dat, en vertel ik dat hier, wens ik dus nie de grond in geboort te worden.

OF het daadwerkelijk scheelt dat ik hem mis, in het feit dat ik terug naar hem ga of niet, is niet zo.. Ik laat in dit geval vrijdag, niet mijn gevoel spreken want dan gaat het mis.. Ik probeer zo neutraal mogelijk in te stellen, en dan bedoel ik dat het beide kanten op kan gaan, zowel goed als slecht.. Dat zien we dan wel.. Daar kunnen en mogen we nu niet over oordelen.
Nogmaals, zeg ik hiermee niet dat ik beslist heb om terug te gaan, en ik heb OOK NIET beslist om niet terug te gaan..

Op t moment zit ik bij mijn ouders sinds gister, en heb ik voor het eerst deze week ECHT mijn rust gevonden, ik heb de hele nacht heerlijk geslapen, en werd fris wakker.. Gewoon de oude vertrouwde geluiden, de oude vertrouwde geur, het beneden komen en een kopje thee met men moeder drinken, en de vrolijke beagle karel die tegen me op springt als ik binnen kom.
Maar ook dit, heeft geen invloed op mijn keuze, dit is gewoon eindelijk wat ik al de hele week zoek.. rust in me lichaam EN in me hoofd..

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 12:18

Het klinkt in mijn oren alsof je prima zelf een beslissing kan nemen. Je kijkt er helder en eerlijk tegenaan.
Let niet teveel op de blauwe reacties hier denk ik dan maar. Jij zit toch in dat schuitje?

Unsure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-09 12:20

Elaine schreef:
Het klinkt in mijn oren alsof je prima zelf een beslissing kan nemen. Je kijkt er helder en eerlijk tegenaan.
Let niet teveel op de blauwe reacties hier denk ik dan maar. Jij zit toch in dat schuitje?

Dat is een ding wat zeker is..

Ik ben blij dat ik nu men rust ff heb gevonden, Zo kan ik teminste weer wat "helderder"denken, ook over de situatie en nog andere dingen (me werk heeft er ook onder geleden)

cheyentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 12:22

krijg na je laatste bericht het idee dat je idd echt even rust hebt gevonden, dit is ook belangrijk te hebben om een goede afgewogen beslissing te kunnen nemen.. pas nu kun je afstand nemen van de situatie en het goed relativeren voor jezelf. Ik hoop dat je vriend dat nu ook doet en dat jullie ongeacht de uitkomst iig een goed gesprek hebben..

Unsure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-09 12:30

cheyentic schreef:
krijg na je laatste bericht het idee dat je idd echt even rust hebt gevonden, dit is ook belangrijk te hebben om een goede afgewogen beslissing te kunnen nemen.. pas nu kun je afstand nemen van de situatie en het goed relativeren voor jezelf. Ik hoop dat je vriend dat nu ook doet en dat jullie ongeacht de uitkomst iig een goed gesprek hebben..

Dankje Lachen
Inderdaad, ik voel mezelf veel rustiger, hetis gewoon niet zon rotzooi meer in me hoofd, nu kan ik het teminste opruimen, me spieren zijn weer meer ontspannen, en ik kan me ook weer beter concentreren op mijn werk.

Gister avond belde mijn vriend nog uit zigzelf op (doet hij anders echt nooit) om te vragen of ik mijn kussen en deken nodig had bij mijn ouders (mijn moeder had het erover toen ze de hond uit kwam laten) , en of hij het even langs moest komen brengen (ik was er gister zelf niet, moest tot laat werken).
Normaal als mijn telefoon ga en zie dat hij het is raak ik in paniek, dan ben ik bang dat hij belt laat maar hahah, erg dom..
Maar dit keer voelde ik totaal geen paniek, en nam gewoon normaal op.. Hij praatte ook gewoon heel normaal, hoe het met mij ging, en dat het met de hond en kat super ging, al mist de hond mij heel erg en ligt heel de dag piepend voor de deur (logish). En dat hij spagetti had gekookt (Ik had hem een spagetti maak verbod gegeven, is een lang verhaal, en om een lang verhaal kort te maken: Hij had toen hij spagetti had gemaakt de hele keuken onder gesmeerd perongeluk, overal zat saus, vandaar dat hij een verbod had gekregen wat ik uitgeprint heb en op de koelkast gehangen heb).
Het was gewoon een vrij normaal "telefoon gesprek " en dat deed me eigenlijk wel heel goed..
Vooral ook om het feit dat hij aanbood mijn deken en kussen te komen brengen, en dat hij er toch aan heeft gedacht, aan mij..

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 12:37

Dat klinkt positief. Soms is het zo gek nog niet om even afstand te nemen.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 12:43

Toch vind ik het klinken alsof je eigenlijk al een beetje besloten hebt wat er gaat gebeuren. Ik denk dat je teruggaat naar hem. Je mist hem, je houdt van hem, je hoopt dat hij verandert en ik denk dat je best bereid bent om het te proberen.

Dat hij je belt en een normaal fijn gesprek met je heeft is wel fijn. Heeft hij nog wat gezegd over het feit dat je weg bent, hoe hij er onder is?
Weten je ouders trouwens wat hij gedaan heeft?

Misschien dat jullie wat langer afstand van elkaar kunnen nemen?

Unsure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-09 12:45

Elaine schreef:
Dat klinkt positief. Soms is het zo gek nog niet om even afstand te nemen.

Dat zeker , ik zeg niet dat het alles goed maakt wat er gebeurd en gezegd is..
Wat mijn moeder altijd zegt; Vergeven kan, maar vergeten niet.
Maar het is wel fijn dat hij toch enigszins aan mij denkt...

Unsure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-09 12:51

Diablo schreef:
Toch vind ik het klinken alsof je eigenlijk al een beetje besloten hebt wat er gaat gebeuren. Ik denk dat je teruggaat naar hem. Je mist hem, je houdt van hem, je hoopt dat hij verandert en ik denk dat je best bereid bent om het te proberen.

Dat hij je belt en een normaal fijn gesprek met je heeft is wel fijn. Heeft hij nog wat gezegd over het feit dat je weg bent, hoe hij er onder is?
Weten je ouders trouwens wat hij gedaan heeft?

Misschien dat jullie wat langer afstand van elkaar kunnen nemen?

Hij heeft wel gezegd dat t vrij goed ging, al is hij in de war wat logish is, maar ik heb niet téveel doorgevraagt omdat ik weet dat hij dat niet fijn vind.

Ik vind het juist niet klinken alsof ik al beslist heb, want ik heb nog niet beslist..
Beide kanten zitten in me hoofd, ik wil er mee door, en ook ik wil er niet mee door.

Bramblerose

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 13:07

Lieve TS,

Ook ik begrijp je moeilijke situatie. En je twijfel en onzekerheid. Wat is wijsheid vraag je je af? Fijn dat je nu even rust hebt gevonden, lekker bij je ouders thuis. Wat vinden zij ervan? Zij kennen hem toch ook wel goed als jullie een tijd bij hen in huis hebt gewoond.

Het syndroom van Asperger is een moeilijk syndroom, ook al heeft iemand het in lichte mate. Praten over gevoelens, of zelfs je inleven in een ander is heel moeilijk voor iemand met dat syndroom. Ik heb er ervaring mee door een ex-vriend. Je moet je goed beseffen dat hij daarin niet kan veranderen. Dan bedoel ik niet dat hij je per sé nog eens zal slaan of zo. Maar een moeilijke prater zal hij altijd blijven en hij zal zich nooit goed in een ander (in jou) kunnen inleven, hoe goed je het ook uitlegt en ook al zegt hij van wel. Daarnaast draait vaak alles in het leven om de persoon met dit syndroom. Wat hij doet of zegt is het allerbelangrijkst (zo voelt hij dat dan) en daar kan hij in feite niks aan doen, maar het mag ook geen excuus zijn om jou zo te behandelen.

Je zit in een heel moeilijke fase in je leven. En niemand kan je zeggen wat je moet doen. Daar moet je zelf achter zien te komen. Als jullie na vrijdag tóch samen verder gaan, wil dat niet zeggen dat je voor altijd bij hem moet blijven. Als je na een aantal maanden merkt dat er niks veranderd is en je toch ongelukkig bent, kun je altijd alsnog dat besluit nemen er mee te stoppen uiteraard!

Voor iemand met dit syndroom is het heel moeilijk écht van iemand anders te houden. Zie het als een narcistische persoonlijkheid (ze houden alleen van zichzelf). Jij moet je afvragen of dat voldoende voor jou is, zeker gezien het feit dat je eigenlijk al lang ongelukkig bent in de relatie.

Ik wens je heel veel sterkte en wijsheid toe en vergeet niet, hoe oubollig het ook klinkt: uiteindelijk heelt tijd alle wonden!

Ach gut

cheyentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 15:23

@unsure heel veel succes vanavond, ik hoop dat jullie eruit komen of dat nou is dat jullie nog een poging doen of dat dat is dat jullie beide je eigen weg gaan..

Biebabeloeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 15:37

Heel veel succes voor deze avond!!
Hoop dat je zelf merkt wat het beste voor je is, en laat je niet inpakken door smoesjes! Lachen
Je kunt het allemaal heel goed! Met hem ben je misschien iets sterker, maar zonder hem ben je nog steeds sterk Lachen