Ik ben officieel een kluns!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

roxiie

Re: Ik ben officieel een kluns!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 13:55

Ik had een aantal jaar terug m'n been op meerdere plaatsen gebroken, was een behoorlijke tijd niet naar school geweest, en toen ik weer ging zat m'n been nog in t gips, dus liep ik op krukken. Het was net pauze geweest en we waren wat aan de late kant voor de volgende les, dus mijn vriendinnen begonnen te rennen. Ik er heel hard achter aan krukken, plaats ik m'n kruk op een plastic zakje, BOEM daar lag ik languit in de gang. Nagelbijten / Gniffelen

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 13:58

Ik had gister ruzie met een leerkracht Schijnheilig
Dus ik wil heel indrukwekkend weglopen.. flikker ik van de trap af Huilen van het lachen Huilen van het lachen Sommige trappen zijn gewoon.. ingewikkeld..

Biebabeloeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 14:02

x_Rebecca schreef:
Dus ik wil heel indrukwekkend weglopen.. flikker ik van de trap af Huilen van het lachen Huilen van het lachen Sommige trappen zijn gewoon.. ingewikkeld..

Oh man, zwijg me van trappen Gaaaap
Ik heb echt een trappenfobie ontwikkeld Clown
Ben al van elk mogelijke trap gevallen....enja op school vroeger te vaak gewoon Ach gut
Het is zelfs zo erg dat ik in het nieuwe kot van mijn beste vriendin echt een kwartier nodig heb om beneden te geraken Clown mja zij zit opt 2de en heeft echt een steeeeile trap hoor Ach gut

ilsse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 14:05

(helemaal hopeloos verliefd bellen naar een jongen)

-tuuut tuut hij gaat over
-Ik: Hoi met Chris
-Hij: Zo heet ik ja, jij niet.

stamel stamel, wist niet meer wat ik moest zeggen, is trouwens ook nooit wat geworden Bloos Clown

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 14:17

Biebabeloeba schreef:
x_Rebecca schreef:

Oh man, zwijg me van trappen Gaaaap
Ik heb echt een trappenfobie ontwikkeld Clown
Ben al van elk mogelijke trap gevallen....enja op school vroeger te vaak gewoon Ach gut
Het is zelfs zo erg dat ik in het nieuwe kot van mijn beste vriendin echt een kwartier nodig heb om beneden te geraken Clown mja zij zit opt 2de en heeft echt een steeeeile trap hoor Ach gut

Haha, mij wil je ook niet zien op een steile trap! Of de trap op willen rennen en je precies verstappen BOEM, lig je daar lang uit..
Of bijna boven zijn, denken "ooh, nu gaatet allemaal goed" en dan nog omvallen..

Zucht.. waarom ze ooit trappen hebben uitgevonden.. Koe

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 14:18

xx_ladyilse schreef:
(helemaal hopeloos verliefd bellen naar een jongen)

-tuuut tuut hij gaat over
-Ik: Hoi met Chris
-Hij: Zo heet ik ja, jij niet.

stamel stamel, wist niet meer wat ik moest zeggen, is trouwens ook nooit wat geworden Bloos Clown

Net als aanbellen bij een vriendin "Hoi, is Rebecca er ook"
Eehm.. jij bent Rebecca.
OHJA, neee ik bedoelde, is Enya er ook.. Huilen van het lachen

Biebabeloeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 14:23

x_Rebecca schreef:
Zucht.. waarom ze ooit trappen hebben uitgevonden.. Koe

Dat vraag ik mij nu ook altijd af!!
Maar echt, ik hang dan zo als een hulpeloos meisje (ben 20 Bloos ) aan de leuning en ga heeeeel traagjes trede per trede, eerst beide voeten op 1 trede en dan pas verder, naar beneden Bloos

Enja dat ken ik ook, dan denk ik, oh nu ben ik bijna beneden, dus weg concentratie, en bam ik slip en val op men kont Ach gut

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 14:45

Een vriendin van mij viel de eerste schooldag van de trap af ROFL

Ik ging gister trouwens ook onderuit waar iedereen bij stond te kijken ook altijd erg genant Huilen van het lachen

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 15:04

Leuk topic!

Ik moest een leverancier 's ochtends heel vroeg ontvangen (lang geleden). Hij was op tijd, en ik gebaarde dat ik de deur open zou doen (overal ramen). Kon ik de sleutels niet meer vinden, ik zoeken. De leverancier werd al wat ongeduldig. Ik gillen 'ik bel mn baas komt ie zo' Maarja baas had telefoon uit staan. Uiteindelijk is de leverancier pissig weggelopen. Ik schaamde me dood helemaal toen ik een vijf minuten nadat die man weg was de sleutels in het keukenslot zag hangen. Bloos

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-09 17:40

x_Rebecca schreef:

Ik zie het al voor me Huilen van het lachen

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 21:50

haha, loop ik gister lekker mottig rond op het werk, ga ik effe naar de wc in de keuken, wil ik terug naar buiten gaan
trek de deur open, maar mijn voet stond in de weg, dus gaat die in plaats van helemaal maar half open, knal ik zo met men hoofd tegen die deur
dan had ik pas een reden om mottig te zijn Tong uitsteken

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 22:01

Dat heb ik 's ochtends met de poort.. ik loop de ochtendkrant en pas als ik daarmee klaar ben mogen er dingen verkeerd gaan..
Anders word ik zo chagerijnig Huilen van het lachen

Alleen als het vriest komen bij ons de tegels omhoog.. dus kan de poort niet helemaal open.. laat ik dat nou 9 van de 10 keer vergeten..
BOEM.. ROFL

_Esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 13:23

Mijn grootste blunder tot nu toe: bij de kluisjes in school, demijne staat bij een andere klas die ik dus totaal niet ken.
Staat er een meisje te wachten tot ik klaar ben zodat zij ook aan haar kluisje kan, ik snel sleuteltje uithalen.
Snel sleuteltje erin, past niet Verward . Snel naar het secretariaat, mijn sleuteltje past niet meer... Bloos!
was een rij te ver, ik probeerde het kluisje open te maken van degene die bij stond te wachten, kon wel door de grond zakken Bloos .

Ook is het school nu heel glad buiten, er lag deze week ijs, zie ik daar een paar meter verder niet iemand staan die ik nodig moet spreken, sprintje, tja je raad het al, daar lig je dan Huilen van het lachen .

_Esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 13:26

x_Rebecca schreef:

ROFL ROFL ROFL

_Esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 13:53

was helemaal vergeten dat ik naar een verjaardagsfeest moet.
dacht even lekker lui te zijn , komt daar plots dolenthousiast vriendin binnen, ''jaaaa hier is esther waar ik al zo lang over vertel', héhé, haar niet gekamt, pyjama aan, ... verkeerde eerste indruk Clown

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 13:58

Haha die's goed.
Ik heb er ook zoveel!

Een tijdje terug, vergeet ik ook nooit.
Ik was 7 denk ik en ik at bij mijn vriendinnetje. Ze hadden alleen niet op mij gerekent dus het eten was een beetje krapjes. Haar moeder geeft ons allemaal 2 aardappels. Ik zo: het lijkt kruimeltje wel in het weeshuis! Die moeder moest vet hard lachen en die vader had het ook niet meer. Achteraf denk ik jemig wat onbeschoft! Haha!

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 14:06

_Esther schreef:
Ook is het school nu heel glad buiten, er lag deze week ijs, zie ik daar een paar meter verder niet iemand staan die ik nodig moet spreken, sprintje, tja je raad het al, daar lig je dan Huilen van het lachen .

da's nog niet zo erg hoor Huilen van het lachen
dat heb ik van de week 3 keer gedaan in zo'n 10 minuten..
languit op t schoolplein, met de spullen uit een plastic zak die ik vast had over de hele vloer verspreid Clown

marielle231

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 14:09

Is al weer een hele tijd geleden, maar goed.

Was aan het afrekeningen bij de supermarkt samen met vriendin.
Achter de kassa zat een jongen van onze leeftijd.
Vriendin wil betalen en ik denk ga ff leunen dus leun tegen het "muurtje" van de andere kassa achter me.
Bleek het geen muurtje te zijn maar een deurtje die naar binnen open klapt.
Lag dus languit Bloos
Ik knalrood, die jongen had het niet meer en kwam amper uit zijn woorden.
En ik ben na het betalen gauw weg gelopen,en achteraf ontzettend gelachen.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-09 14:13

@marielleaartsen

Dat is inderdaad erg genant Clown
Wel knappe jongen dan?xD

bakstertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 14:55

We gingen met vrienden naar Walibi-wordl (tijdje geleden al) En het was een regenachtige dag. Dus zegt een vriendin van mij: Als het nog harder gaat regenen, kunnen we ook wel naar Dolfinarium gaan.. stilte.. Ag nee, dat kan ook niet. Want als het regent dan gaan de dolfijnen naar binnen, anders worden ze nat. Koe

Dus wij schieten met zijn allen in de slappe lach en kijkt ze ons aan van: jah is toch zo!!

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 15:24

Ik was daarnet de auto gordel aan het losmaken, terwijl ik die al eerder had losgemaakt Haha! En ik had laatst nog iets heel grappigs, maar ben het vergeten, gelukkig Clown

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 15:33

Ik liet de hond uit samen met mijn dochter en haar vriendin,we liepen in het park en mijn dochter die ging fluiten.Ik kan het niet zegt ze,dus die vriendin probeert het nee ik kan het ook niet hard.Dus ik floot heel hard,we kwamen op een open stuk en daar liepen 2 jongen die zich omdraaiden.Ik liep dus met 2 tomaten, waha ik had me daar een lachbui.

Annemiek80

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 16:20

Nog een overgekwalificeerde kluns meldt zich:

- Van de week nog, zo verdiept in mijn suduko zitten dat ik mijn eigen treinstation voorbij rijd, volgende station lag helaas op 20 min. afstand, een omweggetje van 40 min. dus. Op zich nog niet zo erg, waar het niet dat ik op Schiphol al in de verkeerde trein was gestapt en op Amsterdam Centraal stond ipv Sloterdijk.

- Samen met een vriendin (haar auto) naar de Efteling gaan, terwijl we van de parkeerplaats weggaan zeggen we tegen elkaar dat we wel moeten onthouden waar de auto staat. Op de terugweg liepen we dus direct naar de goede rij. Komen we aanlopen zien we een enorme deuk zitten, vriendin vloeken en tieren, ik verwonderd over het feit dat het onbeschoft is geen briefje onder de ruitenwisser te stoppen etc... Willen we de auto instappen, past de sleutel niet. Auto stond 2 vakjes verder, er stond een bestelbusje tussen dus konden we het niet zien... Zelfde merk, zelfde kleur.

- Ik had een keer in de feestdagenperiode een lekke band. De auto van mijn zus stond op mijn parkeerterrein omdat ik haar naar Schiphol had gebracht voor vakantie. Dus dat kwam goed uit en ik neem haar auto, toen ik klaar was met mijn werk weet ik dus niet meer waar ik haar auto neergezet heb. Ik werk dus ook op Schiphol en dat zijn enorme parkeerplaatsen. Ook het merk en het kenteken wist ik niet (ze had recent een andere auto gekocht), alleen nog dat hij zwart was. Je wilt niet weten hoeveel donkere en zwarte auto's er staan op de parkeerplaats 's avonds. Na 20 min. dwalen eindelijk teruggevonden... Had ik de lichten aan laten staan, accu dus leeg (mijn auto geeft een alarm als ik de lichten aan heb staan en de deuren open doe terwijl het contact uit is..)

- Nog meer autoperikelen, ik zat mijn mijn moeder aan de telefoon, en zie in mijn spiegel 'stop marachaussee' (was nog op schipholterrein), dus ik stop netjes en agent vraagt: U weet zeker wel waarvoor ik u aanhoudt. Ik besluit er niet omheen te draaien en zei: Ja ik zat te bellen, eigen schuld. Agent: Nee u reed door rood Bloos! oops... Kreeg mooi dus wel twee bonnen. Sindsdien heb ik besloten op dezelfde vraag te antwoorden: Nee, vertelt u me het maar.... (niet dat ik vaak aangehouden wordt)

- Twee of drie jaar geleden was er ook zo'n vriesperiode, ik op advies van anderen slotspray gekocht voor het geval het slot zou bevriezen. En ja hoor, slot bevroren en ik had hem dus nodig, alleen lag hij helaas IN de auto...

- Ik werk dus op Schiphol achter de douane, daarvoor heb je een pasje met een irisscan, zeer persoonsgebonden dus. Ik voor het irisscanapparaat. *mechanische stem* U bent niet herkend, nog een keer proberen, soms sta je er net een beetje verkeerd voor, *mechanische stem weer* U bent niet herkend. En ja hoor ik doe mijn haarkleur weer eer aan, ik stond dus met mijn verkeerde oog in het ding te loeren terwijl ik er toch al gauw zo'n 20 keer per dag doorheen ga en fulltime werk.

- Mijn telefoon als deze overgaat opnemen met: ...(naam bedrijf) Schiphol kantoor, met Annemiek, waar het niet dat het dan mijn eigen telefoon is en ik deze thuis opneem.

- In de slaapkamer het behang aan het afhalen, dit zat behoorlijk vast en geen stoomapparaat dus veel snippers, ik neem even pauze en wil beneden wat koffie halen. Ik glijdt uit over het behang (behangsnippers op zeil werkt niet handig) en stuiter op mijn kont en hoofd, als in een tekenfilm, dus geen treetje overslaan van de trap af... Kon gelijk stoppen met mijn werk in de slaapkamer, ziekenhuisopname (hersenschudding in evenwichtscentrum/orgaan) strooide roet in het eten.

- En ja, ook ik heb in zo'n centerparkhuisje geprobeerd mijn haar te wassen met bodylotion. Flesjes leken allemaal erg op elkaar, en spoot het direct op haar ipv eerst op hand en dan op haar. Insmeren met douchegel ipv bodylotion na het douchen is me ook al wel eens gebeurd, leer er dus niet veel van.

marielle231

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 16:24

Ess_Ramona schreef:
@marielleaartsen

Dat is inderdaad erg genant Clown
Wel knappe jongen dan?xD

ja dat ook nog Nagelbijten / Gniffelen

Starr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 17:05

te dicht langs een auto fietsen en tegen de spiegel aanfietsen! Bloos