Isabonny schreef:LuckySil schreef:Die auto mag hij in zn r**t steken, en ik wens hem veel plezier met zichzelf vanavond..
Als hij zijn vrienden belangrijker vind, dat het uitpraten met mij..
Vind het echt heel raar......
Tjonge...dat zet je aan het denken.
xdramaqueen: Mag wel zo zijn dat je er samen aan moet werken, maar dan moet de ander daar ook volledig voor open staan en niet de opmerkingen maken die ik inmiddels al over hem gelezen heb. Wij kennen nu in principe maar een klein gedeelte van het hele verhaal, maar die opmerkingen van die vriend zijn oftewel lomp maar niet kwaad bedoeld oftewel heel egoistisch. En als ik zijn gedrag bekijk dat hij zijn vriendin even niet meer wil zien en zijn vervolgopmerkingen in de SMS jes lees, dan is het gewoon een gigantische l*l. Precies zoals TS als eens over hem schreef: het moet zo gaan als hij dat wil, zo voel ik dat ook, dat hij zo is. Sorry hoor, zo iemand kon mij wat.
Als je echt om iemand geeft, dan laat je haar niet zitten alleen maar om de sex. Dat kan er bij mij gewoonweg niet in. Die jongen is al 25 jaar! Tis niet een gozertje van 18 die nog met zijn dinkytoy denkt!
Op die leeftijd zou je je toch al wat volwassener moeten kunnen gedragen en open moeten kunnen staan voor andermans 'problemen".
Dat is precies de reden waarom ik graag een oudere vriend wou..
Die zijn wat volwassener en geven niet meer zoveel om seks.. (helaas verkeerd gedacht)
Ik snap ook echt niet waar hij mee bezig is, want dit gaat echt nergens over..
Hij wil dat ik hem met rust laat, hij wil niet meer smsen bla bla, nou ja prima!
Maar dan moet hij niet zelf ineens weer gaan smsen..
En vervolgens bellen en doen alsof er nooit wat gebeurd is..
En dan ook nog eens niet langs willen komen, om te gaan praten :S
AnnebelleVD schreef:Jeetje wat een gedoe zeg helemaal zo voor de kerst. Ik zal je zeggen meid, ik spreek uit ervaring, dat als jij je gedwongen voelt om het maar te "doen" omdat hij het wil dan gaat het na een tijdje echt helemaal de verkeerde kant op, dan gaat het zeer doen omdat je lichaam er letterlijk niet voor open staat. je moet je gewaardeerd kunnen voelen door hem, geliefd en verleid. mijn vriend moest mij ook altijd verleiden omdat ik er niks om gaf, uiteindelijk is onze relatie nu een heel stuk beter en hij laat me in mijn waarde en hij houdt van me om wie ik ben, niet om hoevaak we iets doen. en nu verleid ik hem en wil ik het oprecht omdat ik van hem houd, ik koop weleens een mooi setje omdat ik mezelf dan een stuk mooier vind en de blik in zijn ogen is al voldoende voor me om mezelf zeker te voelen.
ik zeg ook altijd tegen mijn vriend als ik gek van hem word: als ik mee zou moeten gaan met alle keren dat jij "zin" hebt dan kan ik mijn baan wel opzeggen!
dan moet hij altijd lachen, als het aan jongens ligt dan doen ze het de hele dag denk ik weleens, het moet een samenspel zijn, pas als het dat is word het echt fijn en liefdevol heb ik gemerkt, succes meid je bent het waard en als hij dat niet ziet is het een ei!
bedankt 
Ja we moeten gewoon een tussenweg gaan vinden, want dit werkt zo niet..
Ik hoop dat ik hem snel weer zie, zodat we het er eens goed over kunnen hebben.
Vind het wel belangrijk dat het uitgepraat wordt, anders zitten we over een paar weken weer in het zelfde schuitje! En dat zie ik echt niet zitten..