We hadden bij de schoonouders helaas geen internet, maar daardoor was ik ook aangewezen op mezelf. Hij viel me niet mee trouwens, ik moest me er echt in vastbijten.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Woensdagochtend meteen krantje gekocht toen we nog in het noorden waren. Veel tijd hebben we nog niet gehad, maar inmiddels hebben we toch ongeveer de helft van de antwoorden. De makkelijke helft.
Neem m de 30e mee naar mn schoonmoeder die is puzzelkoningin ! WillemYntJee schreef:K weet wel welk eiland t is, maar dan ?Neem m de 30e mee naar mn schoonmoeder die is puzzelkoningin !
).WillemYntJee schreef:Maar met die rode stipjes en die V kan k er echt niks van maken.
Rawr schreef:WillemYntJee schreef:Maar met die rode stipjes en die V kan k er echt niks van maken.
Welke dorpen zijn die rode stipjes dan?
En dan die V ertussen plakken.
. Ik moet nummer 3,9,13,21,24,28,30,35,39 en 40 nog..
Neonlight schreef:Haha, zo zit ik al een dag lang "prutsmuts prutsmuts prutsmuts" te denken.
LETS schreef:Iemand een hint voor nummer 40?
Neonlight schreef:Zat al te denken aan del en snol, maar daar kom ik er nog niet mee.
Neonlight schreef:En nu heb ik een antwoord in mijn kop dat zou passen, maar ik zou niet weten hoe ik die met die tekening zou moeten maken.Spoiler:
Is het antwoord amandel?

Onder andere, want er zijn er nog best veel die we moeten. Die 2/5 van 15 is ook een hersenkraker.