Ik ben er ook niet, ben lekker samen met vriendlief.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

happyjoyce schreef:Het lijk me toch niet erg gezellig om met de jaarwisseling alleen achter bokt te zitten.
.
Karin schreef:happyjoyce schreef:Het lijk me toch niet erg gezellig om met de jaarwisseling alleen achter bokt te zitten.
Maar waarom zou het per se gezellig moeten zijn met oud en nieuw? Als ik met vrienden of familie wil afspreken, dan kan dat ook heel prima op een ander moment in het jaar. Voor mij verschilt 31 december niet zoveel van iedere andere dag in het jaar.
Karin schreef:happyjoyce schreef:Het lijk me toch niet erg gezellig om met de jaarwisseling alleen achter bokt te zitten.
Maar waarom zou het per se gezellig moeten zijn met oud en nieuw? Als ik met vrienden of familie wil afspreken, dan kan dat ook heel prima op een ander moment in het jaar. Voor mij verschilt 31 december niet zoveel van iedere andere dag in het jaar.
zal vast heel mooi worden
xsimone schreef:Ik ben er ook niet, eerst lekker vuurwerk afsteken en daarna uit, dus ik gok dat ik op 1 jaruari pas aan het einde van de ochtend of begin van de middag weer op bokt te vinden ben!

Chessiej schreef:Nee, ik ben er ook niet. Ga gezellig met vrienden bij iemand thuis zitten en daar Oud&Nieuw vieren.
Het is morgen al zover, maar heb helemaal niet het idee dat het overmorgen 2009 is

Naomi_unique schreef:Daar heb je wel gelijk in, maar toch zou ik het zelf vervelend vinden om alleen te zijn met oud en nieuw!
Dat is namelijk juist de tijd om samen elkaar gelukkig nieuwjaar te wensen, en te genieten van alle terugblikken van het afgelopen jaar.
Ik zit thuis met familie en vrienden, en daarna gaat mn broertje er 70 euro aan vuurwerk doorheen knallen![]()
![]()
zal vast heel mooi worden