Hoe kom ik erachter?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

poes

Re: Hoe kom ik erachter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 03:00

Jij voelt je altijd de slechterik he? Dat zijn hele geniepige de mannen die daarin slagen Vork

Laat je niet meer vangen, hij is geen 8, hij kan zijn verantwoordelijkheid dragen en hoeft dus niet zielig te doen...

_knollie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-08 03:15

Ja ik voel me er niet echt lekker bij. Maar ik wil zo graag praten en het erover kunne hebben, maar als hij steeds maar zegt dat toch alles dan zijn schuld is en boos wordt, dan kan ik mijn verhaal ook niet kwijt.

Maar snap ook wel dat het voor hem heel aanvallend is. Ik denk dat ik dus maandag ga praten over de hoofdoorzaak van dit alles. Dus iedere keer wel wat willen en dan weer niet. Dus niet over dingen die tussendoor gebeurd zijn, want dat heeft alles met de hoofdoorzaak te maken.

Maar hij kruipt erg in de slachtofferrol en kan zo niet met hem praten. En ben dan nog bang ook om hem kwijt te raken. Ik wil er aan werken, maar hij ziet dingen niet in..ik weet het niet meer.

En vraag me ook steeds af waarom hij vorige relaties wel aandurfde en nu niet. Hij kwam wel pas met zichzelf in de knoop na zijn laatste relatie...en toen leerde hij mij kennen.

RainyDays

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 08:43

Knollie, zit er dik in dat je hem nooit "gehad" hebt. Hij verbergt je voor de buitenwereld en dat al een jaar lang. Kies voor jezelf meid, want deze jongen behandeld je niet goed.

caroltje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 10:35

@Knollie: als ik jou was zou ik er echt gewoon een punt achter gaan zetten. want hij hou jou alleen maar voor zichzelf en niemand mag het weten terwijl dat een relatie iets bijzonders is als het ook bijzonder is voor jullie.

en net als wat rainy zegt hij verbergt je inderdaad voor de buitenwereld...

en wat ik toen met mijn ex heb mee gemaakt dat ik in een keer zeg dat ik er een punt achter wil zetten nou wat werdt hij kwaad.. ik heb toen gezegt dan moet je maar eens inzien wat je verkeerd doet. maar hij doet het iedere keer bij zijn vriendin.. en ik hda toevallig paar weken terug met zijn vriendin gesproken en die wist niet meer wat ze moest doen hij deedt ook zo tegen zijn andere vriendinnen. ik zeg tegen haar kap er mee. hij is het jou neit waar.. hij gaat je alleen maar pijn doen. tot dat je dingen voro hem gaat betalen of dergelijke dat je geld na de soep is..

dus meis weest even sterk en schop hem eruit ook al denk je zelf dat je het nog kan redden maar dat gaat niet meer..

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 10:48

Ik vind het ook maar wat raar dat hij je verbergt voor de buitenwereld. Mijn vriend heeft het de eerste 2 weken beetje geheim gehouden en dat vond ik al niets. Laat staan een heel jaar! Als je echt verliefd ben op iemand wil je dat juist toch kwijt? Of ligt dat aan mij, omdat ik nog 'maar' 20 ben? Dan ben je toch juist trots op je vriend/vriendin.
Ik zou ook echt voor jezelf kiezen hoor. Ik snap dat dat heel moeilijk is, maar je verdient zoveel beter! Een jongen die voor de 100% voor jou gaat! Succes er mee!

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 10:56

Ik lees al ff mee en ik zie TS alleen maar excuses voor het gedrag van haar vriend verzinnen. En haar vriend doet daar aan mee door haar de schuld te geven van zijn gedrag.

Hij zit duidelijk niet lekker in zijn vel, maar dat is nooit een excuus om je vriendin zo te behandelen.
En als hij het allemaal zo moeilijk vindt en niet weet of hij er wel mee door wil en kan, is het beter dat ie eerst aan zichzelf werkt en dan pas aan een relatie begint.

Stop met excuses voor zijn gedrag te zoeken, TS, er is nooit een excuus om jezelf zo te laten behandelen.

_knollie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-08 11:53

Marilla schreef:
Ik vind het ook maar wat raar dat hij je verbergt voor de buitenwereld. Mijn vriend heeft het de eerste 2 weken beetje geheim gehouden en dat vond ik al niets. Laat staan een heel jaar! Als je echt verliefd ben op iemand wil je dat juist toch kwijt? Of ligt dat aan mij, omdat ik nog 'maar' 20 ben? Dan ben je toch juist trots op je vriend/vriendin.
Ik zou ook echt voor jezelf kiezen hoor. Ik snap dat dat heel moeilijk is, maar je verdient zoveel beter! Een jongen die voor de 100% voor jou gaat! Succes er mee!

Hij heeft wel regelmatig tegen mij gezegd dat hij er nog niet aan toe is en eerst aan zichzelf wil werken. Dat vind ik prima, maar hij heeft onbewust wel bepaalde verwachtingen van mij en daardoor krijg ik ook verwachtingen van hem. Hij laat me nooit weten hoe het staat met zijn gevoelens. En hij blijft gewoon heel wisselend door de ene keer wel wat te willen en de dag erna weer niet. Dat schept erg veel verwarring.

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 12:58

Je praat steeds zijn gedrag idd goed, wat Stennisje al zegt. En ik denk dat hij zelf ook wel weet dat hij fout zit, anders zou hij niet steeds boos worden en maar roepen dat jij hem toch overal de schuld van geeft. Hij ontloopt de gevolgen van zijn gedrag en probeert jou de schuld te geven. Vind het persoonlijk heel egoistisch.

Misschien kan je in gesprek met hem eerst het woord aan hem laten. Dat hij zijn verhaal eerst kan doen, zonder dat je hem in de rede valt. Misschien dat hij zich dan minder aangevallen voelt, waar jij zo bang voor bent.

Sterkte!

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 13:03

Meid is het je nu nog niet duidelijk?
Sorry als ik even heel hard ben(probeer je te helpen!!)

Laat de keuze in godsnaam niet aan HEM!

Je bent enorm afhankelijk bezig en dat gaat hem echt niet doen beslissen dat hij verder wil.

Zeg hem gewoon: Ik kap ermee want ik wil jou zo helemaal niet.

Hou het bij jezelf en maak geen verwijten.

Hij luistert toch niet en wordt alleen maar boos omdat hij niet naar zichzelf durft te kijken. Ik heb nieuws voor hem: Dat moet je in elke relatie.

Stop hiermee meis, laat hem STIKKEN. Dat doet hij bij jou al heel lang namelijk.

Dump hem voordat hij het bij jou doet want zoals ik dit verhaal gevolgd heb, gaat hij niet voor je kiezen zolang jij de keuze aan hem laat.

Waarom zou je jezelf nog laten dumpen na alles wat je al aan pijn voelt nu?

DIT IS NIET NORMAAL. Ik snap dat je geen ervaring met relaties hebt verder, maar zo hoort het dus NIET.

Zoals hij nu is, denk je dat hij je gelukkig gaat maken?

Want veranderen gaat hij niet hoor. Totdat hij het ZELF inziet wat hij zichzelf aan doet met zijn gedrag. Dat kun jij hem niet laten zien zoals je je nu opstelt. Dat zal hij pas zien als hij met zijn neus op de feiten gedrukt wordt. En dat gebeurt pas als JIJ duidelijk bent.

Waarom zou je blijven vechten voor iemand die dat overduidelijk absoluut voor jou NIET doet?

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 13:12

Bloos! Tjeminee zeg meid dat jij je zo gruwelijk laat gebruiken door je vriend ??
Hij had van mij allang paar schoppen onder zijn hol kunnen verwachten.

Mijn ex had me ook degelijk lopen voorliegen ect ect...Ik kwam er ook te laat achter maar op het moment dat ik iets vermoedde wat naar mijn weten niet zou kloppen hoe onze relatie liep ect ect...Was ik meteen naar hem toe gegaan (ook al wou mijn ex ook absoluut niet dat ik zomaar bij hem op de stoep zou staan) had ik het toch gedaan, en was ik face to face verhaal gaan ophalen.! Hij ontkende eerst alles maar toen gaf ik hem toch een trap onder zn hol dat ie NIET moest liegen tegen me en dat ie de waarheid nu moest vertellen nou toen sprak ie wel ineens en heb ik hem nog een flinke klap in zijn gezicht gegeven en trap in zn noten, en liep vervolgens kwaad weg, en mn ex NOOOOOOOOOOOOOOOIT MEER WAT VAN GEHOORD.!

Zulke mannen moet ik niet en dan kunnen ze brullen van de pijn van me dat maakt mij niet koud.!

Meid ga naar hem toe wat heb je te verliezen JIJ wil antwoord, JIJ wilt praten, JIJ wilt duidelijkheid ?? Ga naar hem toe ook al wil die niet een vriend moet blij zijn dat zn meissie langs komt...

Kop op meid sterkte Ach gut

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 13:17

Slaan en schoppen doet de situatie echt geen goed denk ik. En ik zou geen duidelijkheid meer hoeven in TS haar geval, die heeft ze al als ze eerlijk is.

Hij zegt heel duidelijk dat ze niet belangrijk voor hem is. IIG niet op de momenten dat zij hem nodig heeft. Wel op de momenten dat hij zelf behoefte heeft aan warmte. Egoistisch dus!

_knollie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-08 13:27

@mindfields: bedankt. Denk ook niet dat het oplost met schoppen en slaan. Als ik erover nadenk, zou ik liever zeggen dat we stoppen dan dat ik door hem gedumpt wordt. Dan zou ik me nog meer banketstaaf voelen. Maar het is ook moeilijk om er zelf een punt achter te zetten. Maar dat blijft het misschien altijd wel. Maar het meest moeilijke vind ik dat ik mijn verhaal niet kwijt kan dan bij hem.
Had even in je profiel gekeken, heb begrepen dat jij ook de nodige ellende achter de rug hebt met je ex.

_knollie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-08 13:37

Stennisje schreef:
Ik lees al ff mee en ik zie TS alleen maar excuses voor het gedrag van haar vriend verzinnen. En haar vriend doet daar aan mee door haar de schuld te geven van zijn gedrag.

Hij zit duidelijk niet lekker in zijn vel, maar dat is nooit een excuus om je vriendin zo te behandelen.
En als hij het allemaal zo moeilijk vindt en niet weet of hij er wel mee door wil en kan, is het beter dat ie eerst aan zichzelf werkt en dan pas aan een relatie begint.

Stop met excuses voor zijn gedrag te zoeken, TS, er is nooit een excuus om jezelf zo te laten behandelen.

Heb je denk ik gelijk in. Hij zegt soms als ik wil praten ook dat we maar gewoon vrienden moeten blijven, maar als je gevoelens voor elkaar hebt, blijft het niet bij alleen vrienden. Dan ga je op een gegeven moment toch weer dingen verwachten of hij blijft heel jaloers.

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 13:38

_knollie_ schreef:
@mindfields: bedankt. Denk ook niet dat het oplost met schoppen en slaan. Als ik erover nadenk, zou ik liever zeggen dat we stoppen dan dat ik door hem gedumpt wordt. Dan zou ik me nog meer banketstaaf voelen. Maar het is ook moeilijk om er zelf een punt achter te zetten. Maar dat blijft het misschien altijd wel. Maar het meest moeilijke vind ik dat ik mijn verhaal niet kwijt kan dan bij hem.
Had even in je profiel gekeken, heb begrepen dat jij ook de nodige ellende achter de rug hebt met je ex.

Nou met die ex viel het wel mee, we waren zelfs verloofd en ja uiteindelijk heeft hij me besodemieterd maar dat is nu allemaal achter mij en ik ben blij dat ik daar nu achter ben en een hele lieve nieuwe vriend heb.

De ex daarvoor was een soortgelijk figuur als die van jou. En maar niet weten wat hij wil en mij maar in de onzekerheid laten zitten. Tot ik doorkreeg dat ik het mezelf aan liet doen door steeds maar weer voor hem klaar te staan en steeds voor hem te denken. Hem zielig vinden want hij had zo'n rotjeugd gehad(ja dus, wie zegt dat de scheiding van mijn ouders toen ik 8 was zo leuk voor mij was?), hem vertellen wat ik dacht dat er met hem aan de hand was. Ik heb me zo afhankelijk opgesteld en daar NIETS voor teruggekregen. Na een hele lange tijd(die ik achteraf ook had kunnen besteden aan leuke dingen) heb ik voor mezelf gekozen en hem resoluut de deur gewezen. En toen kwam ik mijn ex tegen die wel lief voor me was. (de reden waarom het misgelopen is is overigens wel dat ook hij op z'n 40e nog niet volwassen met gevoelens/een relatie om kon gaan maar dat laten we verder maar even buiten beschouwing). Maar toen ik dus die relatie kreeg besefte mijn ex pas dat hij nogal een domme harrie geweest was door niet voor me te geen vechten toen het nog kon. Tsja te laat want ik al gelukkig met iemand anders en wilde hem voor nog geen goud terug. terwijl ik eerder altijd dacht dat de wereld zou ophouden als hij niet meer in mn leven was!

Je leert van elke man weer en als je er een beetje handig in wordt worden je relaties steeds beter. Ook nu merk ik dat weer veel sterker in de relatie sta dan bij mijn ex, en bij hem stond ik al sterker dan bij de ex daarvoor.

Maar ik weet dus redelijk waar ik over praat inderdaad en weet dat hoe jij je nu opstelt, je niet maar dan ook echt niet verder gaat helpen.

Kap er mee en kies voor jezelf, dan gaan er heel snel nieuwe deuren voor je open!

_knollie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-08 13:43

Mindfields schreef:
_knollie_ schreef:

Nou met die ex viel het wel mee, we waren zelfs verloofd en ja uiteindelijk heeft hij me besodemieterd maar dat is nu allemaal achter mij en ik ben blij dat ik daar nu achter ben en een hele lieve nieuwe vriend heb.

De ex daarvoor was een soortgelijk figuur als die van jou. En maar niet weten wat hij wil en mij maar in de onzekerheid laten zitten. Tot ik doorkreeg dat ik het mezelf aan liet doen door steeds maar weer voor hem klaar te staan en steeds voor hem te denken. Hem zielig vinden want hij had zo'n rotjeugd gehad(ja dus, wie zegt dat de scheiding van mijn ouders toen ik 8 was zo leuk voor mij was?), hem vertellen wat ik dacht dat er met hem aan de hand was. Ik heb me zo afhankelijk opgesteld en daar NIETS voor teruggekregen. Na een hele lange tijd(die ik achteraf ook had kunnen besteden aan leuke dingen) heb ik voor mezelf gekozen en hem resoluut de deur gewezen. En toen kwam ik mijn ex tegen die wel lief voor me was. (de reden waarom het misgelopen is is overigens wel dat ook hij op z'n 40e nog niet volwassen met gevoelens/een relatie om kon gaan maar dat laten we verder maar even buiten beschouwing). Maar toen ik dus die relatie kreeg besefte mijn ex pas dat hij nogal een domme harrie geweest was door niet voor me te geen vechten toen het nog kon. Tsja te laat want ik al gelukkig met iemand anders en wilde hem voor nog geen goud terug. terwijl ik eerder altijd dacht dat de wereld zou ophouden als hij niet meer in mn leven was!

Je leert van elke man weer en als je er een beetje handig in wordt worden je relaties steeds beter. Ook nu merk ik dat weer veel sterker in de relatie sta dan bij mijn ex, en bij hem stond ik al sterker dan bij de ex daarvoor.

Maar ik weet dus redelijk waar ik over praat inderdaad en weet dat hoe jij je nu opstelt, je niet maar dan ook echt niet verder gaat helpen.

Kap er mee en kies voor jezelf, dan gaan er heel snel nieuwe deuren voor je open!

Dat dikgedrukte stukje is zooo bekend voor mij Mindfields! Ik doe echt precies hetzelfde. Ook voor hem denken, als een soort "redder" , denken dat het maar goed komt. Alleen heb ik gelukkig zelf niets meegemaakt in mijn jeugd en heb ik het erg goed thuis en altijd gehad.

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 13:48

_knollie_ schreef:
Dat dikgedrukte stukje is zooo bekend voor mij Mindfields! Ik doe echt precies hetzelfde. Ook voor hem denken, als een soort "redder" , denken dat het maar goed komt. Alleen heb ik gelukkig zelf niets meegemaakt in mijn jeugd en heb ik het erg goed thuis en altijd gehad.

Juist als een redder, daar zijn vrouwen dus heel goed in. Maar ze maken zichzelf ermee kapot. Je kunt ze niet redden want ze willen niet gered worden. Heel simpel.

Je haalt jezelf naar beneden meis. Waar komt die onzekerheid bij jou dan vandaan?

Ik kan je wel zeggen dat ik pas gelukkig werd toen ik voor mezelf koos en die ex achter me liet. Ook ik voelde me alleen goed op de zeldzame momenten dat hij wel lief voor me was. Dus was ik afhankelijk van hem.

Nu heb ik dat helemaal niet meer.

_knollie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-08 13:52

Mindfields schreef:
_knollie_ schreef:

Juist als een redder, daar zijn vrouwen dus heel goed in. Maar ze maken zichzelf ermee kapot. Je kunt ze niet redden want ze willen niet gered worden. Heel simpel.

Je haalt jezelf naar beneden meis. Waar komt die onzekerheid bij jou dan vandaan?

Ik kan je wel zeggen dat ik pas gelukkig werd toen ik voor mezelf koos en die ex achter me liet. Ook ik voelde me alleen goed op de zeldzame momenten dat hij wel lief voor me was. Dus was ik afhankelijk van hem.

Nu heb ik dat helemaal niet meer.

Het enige wat ik me dan nog afvraag. Hoe kan het dat hij het hiervoor wel allemaal kon? Hij zegt dat het pas gekomen is dat hij zich zo klote voelde na zijn laatste vriendin. En dat kan wel kloppen, want ken zijn ex ook een klein beetje. Hij durfde haar wel aan de buitenwereld te laten zien en mij nu niet. Nu al meer dan een jaar niet. Dat maakt me ook zo onzeker en omdat hij me steeds het gevoel geeft en zegt dat het mijn schuld is. Dan ga je zo aan jezelf twijfelen.

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 13:55

_knollie_ schreef:
Het enige wat ik me dan nog afvraag. Hoe kan het dat hij het hiervoor wel allemaal kon? Hij zegt dat het pas gekomen is dat hij zich zo stinkmodder voelde na zijn laatste vriendin. En dat kan wel kloppen, want ken zijn ex ook een klein beetje. Hij durfde haar wel aan de buitenwereld te laten zien en mij nu niet. Nu al meer dan een jaar niet. Dat maakt me ook zo onzeker en omdat hij me steeds het gevoel geeft en zegt dat het mijn schuld is. Dan ga je zo aan jezelf twijfelen.

Het klinkt heel erg hard. Maar omdat hij niet genoeg voor je voelt. Als hij genoeg voor je zou voelen zou hij je absoluut niet zo behandelen meis. Dan zou hij je met trots aan de buitenwereld laten zien en er alles aan doen om jou gelukkig te maken. En je geen schuldgevoel aanpraten op zo'n acterlijke manier.

wat ga je er aan doen?

_knollie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-08 13:57

Mindfields schreef:
_knollie_ schreef:
Het enige wat ik me dan nog afvraag. Hoe kan het dat hij het hiervoor wel allemaal kon? Hij zegt dat het pas gekomen is dat hij zich zo stinkmodder voelde na zijn laatste vriendin. En dat kan wel kloppen, want ken zijn ex ook een klein beetje. Hij durfde haar wel aan de buitenwereld te laten zien en mij nu niet. Nu al meer dan een jaar niet. Dat maakt me ook zo onzeker en omdat hij me steeds het gevoel geeft en zegt dat het mijn schuld is. Dan ga je zo aan jezelf twijfelen.

Het klinkt heel erg hard. Maar omdat hij niet genoeg voor je voelt. Als hij genoeg voor je zou voelen zou hij je absoluut niet zo behandelen meis. Dan zou hij je met trots aan de buitenwereld laten zien en er alles aan doen om jou gelukkig te maken. En je geen schuldgevoel aanpraten op zo'n acterlijke manier.

wat ga je er aan doen?

Maar dat zou ik echt heel erg vinden, want dan heeft hij me meer dan een jaar aan het lijntje gehouden en ik heb alles voor hem gedaan.

carrie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 14:01

Ik schrik gewoon bijna van de manier waarop jij hierin staat, wat stel je je afhankelijk op. Je laat het op deze manier gewoon gebeuren! Houdt op met bellen en smsen, je hebt toch wel meer eigenwaarde dan dit mag ik hopen! Als hij zoveel om je geeft mag hij zelf ook wle wat meer toegeven. Ik 'lees' hier een meisje wat zich in alle bochten wringt om maar lief gevonden te worden door hem, dit is toch niet gezond? Denk je daar nog jaren mee door te gaan? Gelukkig mee oud te worden? Kom op gooi die oogschelpen af en zie de situatie eens in het juiste perspectief. Zoals hij met je omgaat is niet gezond hoor, dit is niet normaal. Kijk in de spiegel en zeg tegne jezelf 'ik ben meer waard dan dit'. Ik snap dat hij veel met je doet maar dat wil niet zeggen dat je je dus maar in alle bochten moet wringen om hem te plezieren. Laat hem in zijn sop gaat koken en ga je eigen leven leven...

*klinkt heel bot maar ik ben uit (vroegere) eigen ervaring zeer bekend met dit soort mannen dus het komt gewoon recht uit mijn hart*

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 14:02

_knollie_ schreef:
Maar dat zou ik echt heel erg vinden, want dan heeft hij me meer dan een jaar aan het lijntje gehouden en ik heb alles voor hem gedaan.

Dat is ook heel erg. Maar je hebt jezelf aan het lijntje laten houden. Natuurlijk zit hij fout! Maar je hebt ook toegestaan dat hij je zo behandeld heeft. Al je pogingen om met hem te praten, er aan te willen werken, hem dingen duidelijk te maken, zijn op niets uitgedraait. Na een jaar kun je dan zeggen: Het heeft geen zin. JIJ hebt er veel van geleerd meissie, en dat neem je weer mee naar je volgende relatie

Heeft hij ooit echt gezegd dat jij zijn vriendin bent?
Heeft hij het over een toekomst met jou gehad?

_knollie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-08 14:05

Ik vrees dat jullie allemaal gelijk hebben. Het is zo'n klote gevoel! En idd mindfields, ik heb het zelf ook toegelaten.

Ga even goed nadenken wat ik morgen ga doen.

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 14:13

Niet over denken, gewoon nu besluiten dat je je genoeg naar beneden hebt laten halen. Wat denk je uit een gesprek met hem te halen voor jezelf dan? Dat je het snapt daarna? Nee want er is niks aan te snappen.

Het is ook een rotgevoel. Absoluut. Maar rotter is het als jij er steeds ongelukkiger van wordt.

Als hij het nooit over 'mijn vriendin'of onze toekomst heeft gehad, dan is hij eigenlijk al heel lang heel duidelijk naar jou toe. Dan heeft hij je geen valse beloftes gedaan en omdat jij het accepteerde en er steeds voor hem was, hoefde hij niet te veranderen. Je bleef toch wel!

Kappen zou ik zeggen. Laat niets meer van je horen, ga door met je leven en laat de negatieve enrgie van hem achter je.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 14:16

Het is ook een rot gevoel kent het maar al te goed, maar hij gebruikt jou gewoon. Teminste in de dingen die jij hier neerzet maak ik dat op. Jij kan veel beter krijgen.
En ergens lijk ik op jou, ik heb dit ook allemaal wel wat moeten doorstaan. Maar uiteindelijk is het mij ook gelukt om het stop te zetten. Doe dat aub ook, want het maakt je straks helemaal kapot.

_knollie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-08 14:27

Hoe lang duurde het bij jullie voordat jullie er een beetje overheen waren toen jullie besloten te stoppen? Ik kan me op dit moment ook geen leven zonder hem voorstellen, het gevoel niet zonder hem te kunnen. Weet ook wel dat dat er bij schijnt te horen, maar het is gewoon zo'n poedersuiker gevoel.