Zoolgangster schreef:Toen mijn vader overleed, was het enige wat ik wist, dat hij gecremeerd wilde worden. Alleen al het uitzoeken van de muziek was een ellende, wat zou er bij hem passen?
Presies, en dat probeer ik ook al de hele tidj duidelijk te maken, dat is zo vrezelijk aangrijpend en je heb zo kort tidj om hier eens uitgebreid voor te gaan zitten en je hoofd staat daar ook niet naar.
Ik zelf betaal geen uitvaardverzekering meer, heb uitgerekend dat ik in mijn hele leven al een aardig bedrag had betaald wat ik ook op een spaarrekening had kunnen zetten. Maar goed niet iedereen zwemt natuurlijk in het geld
dus ja dan is het wel heel erg netjes dat je een verzekering heb.
Ik heb wel zo'n uitvaartverzorger, die regelt alles alleen kistje ed dat gaat gewoon van mijn eigen geld betaald worden.
Vind het wel best zo heb geen kinderen of man dus dat geld kan daar net zo goed aan besteed worden heb er hard genoeg voor gewerkt.
Mn dieren dat is idd een tweede punt, mss wel een van de belangrijkste, zal het er eens met mn ongeving over hebben ze mogen no way richting asiel namelijk.