Hier heeft het alleen vannacht gesneeuwd, er ligt op sommige plekken een héél dun laagje. Maar het waait best hard! En morgen wordt het pas echt kkkoud!!
Hier een pieterig beetje sneeuw. Wel glad! Blijf dus lekker binnen vandaag. Vannacht wordt het geloof ik wel enorm koud... Maar dan lig ik toch in mijn bed.
Hier heeft het vannacht wat gesneeuwd en lag er een dun laagje sneeuw. De stoepen waren daardoor vanochtend wel veranderd in ijspaden Liep net het tuinpad af bij ons en lag zo languit
Ik heb al met een trui buiten gestaan, dacht oeh kan best wel eventjes met een trui aan! Maar nee, kreeg de koude wind van voren, dus errrrug koud! Terwijl hier wel de zon schijnt
Blauwe lucht, zon en glad buiten. Schijnt na 4 uur zeer koud te worden>>
Extreme vorst verwacht
RIJSWIJK - Het is koud, maar er komt nog veel meer kou aan. Maandagmiddag tegen vier uur wordt het snel heel erg koud. Komende nacht is in het (zuid)oosten zelfs zeer strenge vorst, onder de min 15 mogelijk. Dat heeft een woordvoerder van het KNMI maandagmiddag gezegd. Hoewel het maandag overdag maar licht vriest, voelt het door de harde noordoostelijke wind heel koud aan.
Grr! Wat een weer zeg.. Dik pak sneeuw hier, maar het plakt al niet meer dus alleen nog maar ongemak.. En vanacht onder de -15.. héerlijk, not! En ik hoorde bij gebieden waar sneeuw lag, dat het -20 kan worden..
Ik vind het goed als we nu zo'n koude winter hebben, als we ook een fatsoenlijke zomer hebben Dan heb ik het er wel voor over!
Geen sneeuw, wel kou En woon in een heel oud huisje, zonder isolatie, zonder centrale verwarming. Met alleen een gaskacheltje in de woonkamer. Dus in de slaapkamer, keuken en badkamer wil ik echt niet zijn
Hier is het erg koud. Net even mijn auto van de handrem gehaald. Hopelijk start hij morgen wel. Ben blij dat ik pas om 2u begin met werken (ben taxichauffeuze, haha) Hier is het wel wit, maar niet van de sneeuw
Wikj hadden echt zooooo veel sneeuw hier!! Was echt niet normaal,, we kregen de auto al bijna niet meer over.. Auto bijna moeten verzuipen voordat ie starte..
Lucky me, kan ons pap niet werken met dit weer, dus kon ie mij mooi naar mijn werk brengen.. Vind het linke soep!
Vrachtwagen met vracht stond vandaag vast in de sneeuw, wij met alle man sneeuwscheppen bij de vrachtwagen.. T stond bijna file in ons magazijn, omdat de containers niet verder de deur uit wilde (tegen de sneeuw omhoog)
Prff.. er is niks leuks aan dit weer En dan ook nog eens zo koudd!!! t wordt een grote ijsbaan hier,,