Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Unwritten schreef:Onbekende traject niet moeilijk. Gewoon kwestie van goed voorbereiden (dus kijken waar ik moet overstappen ed.)Pien, is het voor jou dan ook niet moeilijk om een onbekend traject te nemen? Of de wijzigingen die omgeroepen worden maar niet op de borden verschijnen?
xMendy schreef:Mijn intercity rijdt nu door naar oa A'dam Amstel, Gouda en Rotterdam.. denk dat ik er maar op Amstel uit ga dan en dan de metro pak, volgens mij ben ik dan sneller op school
Brennivin schreef:Charles schreef:Ik vind dat altijd zo stom als ik in de trein zit en ik zie mensen instappen na het fluitjeKan ik me echt aan ergeren..
Jamaar, wat als ze nou een half uur moeten wachten op de volgende trein en de trein staat voor hun neus.
Ik vind het niet erg hoor, ik doe het zelf soms ook wel.
xMendy schreef:Mijn intercity rijdt nu door naar oa A'dam Amstel, Gouda en Rotterdam.. denk dat ik er maar op Amstel uit ga dan en dan de metro pak, volgens mij ben ik dan sneller op school
marloe schreef:Ik baal van die nieuwe diensregeling.Ik moet het eerste stukje met Veolia, en daarna met de NS.. Nou, het lijkt echt alsof ze er gewoon niet op hebben gelet dat die tijden een beetje op elkaar aansluiten.. In Nijmegen moet ik elke dag zo'n 15-20 minuten wachten.
![]()
En deze week heb ik praktijkschoolweek.. En moet ik richting Limburg. Heb ik ook eerst Veolia en dan NS. Leuk... Elke ochtend en avond 25 minuten wachten in Blerick!Echt niet prettig in deze kou.
![]()
En dan weet ik ook nog niet hoe de deuren open moeten van die treinen met die vreemde kleine deurtjes.Ik half in paniek dat ik er niet uitkon.
Zal er wel stom uit hebben gezien.