zwangere vrouwen zijn mooi?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tivoli

Re: zwangere vrouwen zijn mooi?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 11:04

geerke schreef:
ik ben benieuwd of zij nog zo straalt als het schatje de hele nacht huilt....ik ken zat moeders die als de baby er eenmaal is, er helemaal door zijn en met grote wallen onder hun ogen lopen van het slaaptekort...

Te weten: mijn dochter is bijna twee,en afgelopen nacht voor het eerst in haar leven 's nachts wakker geweest.

Slaaptekort?
Nooit gehad,behalve vannacht.

Striae...daar kan ik helaas wel over meepraten,maargoed,als dat alles is?
Hechtingen heb ik niet gehad.

Moet wel zeggen dat ik me veel beter voelde toen ik eenmaal niet meer zwanger was.Ik kon me tijdens mijn zwangerschap absoluut niet sexy voelen Huilen van het lachen

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 11:05

Anthea schreef:
Ik vind het vaak lelijk. Vooral als ze van die lelijke goedkope kleding dragen, waardoor het extra opvalt.

Mooi? Niet dus. Clown

ROFL Goedkope kleding? Weet je wat zwangere vrouwen neertellen voor die kleding waardoor het extra opvalt? Haha!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 11:08

Jee Tivoli dat is mazzel zeg. Mijn dochter is bijna 2 maar is nog elke nacht vanaf de geboorte wakker geworden. Niet meer dat ze wil drinken ofzo maar elke nacht wordt ze wakker.
Slaaptekort?? Nee niet echt omdat ik er erg vroeg in ga, er inmiddels aan gewend ben geraakt dat ik 's nachts wakker wordt en 's ochtends er om 6 uur uit moet, elke dag, ook op zondag...

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 11:12

Suzanne F. schreef:
Jee Tivoli dat is mazzel zeg. Mijn dochter is bijna 2 maar is nog elke nacht vanaf de geboorte wakker geworden. Niet meer dat ze wil drinken ofzo maar elke nacht wordt ze wakker.
Slaaptekort?? Nee niet echt omdat ik er erg vroeg in ga, er inmiddels aan gewend ben geraakt dat ik 's nachts wakker wordt en 's ochtends er om 6 uur uit moet, elke dag, ook op zondag...

Dat is wel balen zeg.
Maargoed,ik moet zeggen dat ik misschien wel gewoon erg verwend ben.
Deze ene nacht (ze is ziek geworden) was voor mij dus wel afzien,omdat ze normaal nooit wakker wordt.
Bij de geboorte was ze 9 pond,en had genoeg aangezet om vanaf dag 1 de hele nacht door te slapen.
Ach,ieder kind is anders he,het had bij mij ook anders kunnen zijn Lachen

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 11:18

Ik vind zwangere vrouwen vaak facinerend, is toch enorm bijzonder zo'n levend wezentje in zo'n grote buik?

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 11:19

Ik vind een zwangere vrouw ook erg mooi.
Het is niet zozeer de vrouw, als wel de buik.
Ik vind het bijzonder om een zwangere buik te zien en te weten dat daar een leven in groeit.
Het mooiste dat er is denk ik.

paddraigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 11:27

het is een wonder dat je zoiets kunt maken met zijn tweetjes
en als ze er eenmaal waren zo perfect en gewoon helemaal gelukkig !!
heb er 1 van bijna 2 en 1 van 5 mnd
de tweede slaapt al heerlijk door en me dochter begint nu eindelijk ook goed te slapen

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 11:31

Blue_Eyes schreef:
Anthea schreef:
Ik vind het vaak lelijk. Vooral als ze van die lelijke goedkope kleding dragen, waardoor het extra opvalt.

Mooi? Niet dus. Clown

ROFL Goedkope kleding? Weet je wat zwangere vrouwen neertellen voor die kleding waardoor het extra opvalt? Haha!

Tja en of kleding mooi is en goed staat is natuurlijk afhankelijk van de prijs... ik laat de prijskaartjes eraan hangen zodat iedereen kan zien dat het niet goedkoop is wat ik draag (niet dus... ben dol op koopjesjacht Haha!) Clown

Ik vind de meeste zwangere vrouwen prachtig, dik of dun maakt me niet uit. Gewoon de uitstraling is mooi, en het idee dat er leven in een persoon groeit.
Vriendin van me vond de hele zwangerschap verschrikkelijk. Heerlijk nu het kind er is maar de zwangerschap zelf, dat was geen roze wolk! Weinig complicaties maar ze is nogal sportief en kon er dus niet tegen om zo weinig te kunnen in verhouding met normaal (nu had ze ook een giga buik). Maar toch straalde ze nog iets uit!

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 11:43

@Anthea:

Lelijke goedkope kleding??? Nagelbijten / Gniffelen
Ik ken anders genoeg merkkleding die zum kotschen is Verward

Dus goedkope kleding vind je niet lelijk of is alleen lelijk als je daarbij ook nog zwanger bent? Sjonge jonge Clown Lekker oppervlakkig weer, haha ROFL
Dan vind jij mij straks met mijn buik maar lekker lelijk,... ik ben namelijk niet van plan om voor die paar broeken en spullen die je voor die buik nodig hebt even dik geld neer te leggen, deze maanden zijn al duur genoeg!

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 11:46

Sterker nog,op 1 positiebroek na,heb ik niks gekocht.
Ik heb de truien van Tom aangedaan,ik was zwanger in de winter.
Heel leuk,maar ze hadden alleen maar positiekleding om bij te bibberen.
De gemiddelde zwangere vrouw hoeft natuurlijk geen trui te hebben Scheve mond

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 11:47

Odess schreef:
Ik vind zwangere vrouwen vaak facinerend, is toch enorm bijzonder zo'n levend wezentje in zo'n grote buik?

Ja, dat vind ik ook. Maar dat neemt niet weg dat ik het foeilijk vind... Sowieso omdat zwangerschap vaak gepaard gaat met pukkels en opgezwollen gezichten (en enkels en benen). Zelfs als daar geen sprake van is vind ik zo'n dikke buik echt heel lelijk, een beetje alien-achtig.

Maar goed, gelukkig gaat het allemaal weer voorbij en schijnen de meeste moeders er weinig problemen mee te hebben. Haha!

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 11:49

Er zijn ook vrouwen(en mannen) met pukkels,puisten,dikke benen,opgezwollen geizchten en dikke buiken. Pling
Oftewel: mager en opgepompt is het enige dat mooi is?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 11:49

_Tivoli_ schreef:
Heel leuk,maar ze hadden alleen maar positiekleding om bij te bibberen.
De gemiddelde zwangere vrouw hoeft natuurlijk geen trui te hebben Scheve mond

Hahaha ja dat is waar, er zijn weinig truien te vinden maar goed, je kan gewoon je vesten aan met 1 knoop boven vast toch? Of van die bolero's? Ik droeg ook mn eigen truien nog, van die wollen, die rekten lekker uit. Clown

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 11:50

Haha inderdaad!
Ik moet binnenkort voor mijn eerste weg. Omdat ik zoveel ben afgevallen heb ik diverse maten in huis en heb een huispak waarin ik me nog prima kan redden. Zit 2de kerstdag op de helft en ben ook nog maar 4/4,5 kilo aangekomen wat ik eigenlijk ook nooit had verwacht. Na de bevalling/borstvoeding wil ik weer verder met sonjabakker en daarin steek ik veel liever mijn geld!

Truien en alles heb ik ook nog een hoop en heb nog 2 positie-truitjes liggen waarmee ik me in maart/april/mei ook nog prima kan redden Haha!

Nou ga ik nog voor zo'n ( voor de meeste hier überlelijke ) buikband. Eéntje met streepjescode erop en dan met de tekst : Ten minste houdbaar tot: 15-05-2009. Best toepasselijk als we beide in een supermarkt werken Haha!

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 11:51

_Tivoli_ schreef:
Er zijn ook vrouwen(en mannen) met pukkels,puisten,dikke benen,opgezwollen geizchten en dikke buiken. Pling
Oftewel: mager en opgepompt is het enige dat mooi is?

Nee hoor dat zie je mij nergens zeggen.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 11:53

Ir111 schreef:
Odess schreef:

Ja, dat vind ik ook. Maar dat neemt niet weg dat ik het foeilijk vind... Sowieso omdat zwangerschap vaak gepaard gaat met pukkels en opgezwollen gezichten (en enkels en benen). Zelfs als daar geen sprake van is vind ik zo'n dikke buik echt heel lelijk, een beetje alien-achtig.

Maar goed, gelukkig gaat het allemaal weer voorbij en schijnen de meeste moeders er weinig problemen mee te hebben. Haha!

Nors opkijken oliebol, zou ik dan niet echt zwanger zijn...??? Ik heb daar namelijk helemaal geen last van Verward
*belt verloskundige en speelt de wanhopige, over-emotionele zwangere vrouw*

Lips are sealed

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 11:53

Cyntje schreef:
Nors opkijken oliebol, zou ik dan niet echt zwanger zijn...??? Ik heb daar namelijk helemaal geen last van Verward

Lips are sealed

Wellicht kun je beter naar de opticien gaan, er staat namelijk VAAK. Knipoog

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 11:55

Achja.
Gelukkig had ik geen pukkels,opgeblazen gezicht en als die andere 'lelijke dingen' .
(tuuuuurlijk hebben alleen zwangeren dat Rolleyes )

Het enige wat ik eraan over heb gehouden is striae...en een prachtige dochter Lovers

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 11:56

Suzanne F. schreef:
Klopt maar ik was de eerste maanden een wandelend wrak maar vooral psychisch. Ik trok het echt niet meer. Maar met liefde zat ik vele malen per nacht op de bank voor mn kleintje hoor. Daar lag het niet aan.

Ikke ook, hoor. Het is inderdaad heel, heel zwaar. Die van mij sliep de eerste 14 maanden heel slecht (we hebben haar ook 14 maanden moeten inbakeren, anders sliep ze niet. En ze sliep ook nergens anders, dus je kon geen kant op). Ook overdag sliep ze niet. Ik vond de eerste anderhalf jaar ook heel, heel zwaar. Maar inderdaad, die liefde voor je kind trekt je er toch doorheen blijkbaar...... Lachen

Maar nu zijn we ruim 3,5 jaar verder en slaapt ze als een roosje Ja . Als ik me bedenk hoe welkom ze is, hoe enorm ze mijn leven verrijkt heeft en hoeveel ik van haar hou, dan straal ik helemaal. Haha!

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 11:56

Ir111 schreef:
Cyntje schreef:

Lips are sealed

Wellicht kun je beter naar de opticien gaan, er staat namelijk VAAK. Knipoog

Dan kun jij beter naar de Bruna gaan en een boek kopen, dat vaak valt namelijk enorm mee Vork
Daarbij heb ik al een bril, dus kom met beter advies zou ik zeggen Haha!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 11:57

Twiggy2008 schreef:
Als ik me bedenk hoe welkom ze is, hoe enorm ze mijn leven verrijkt heeft en hoeveel ik van haar hou, dan straal ik helemaal. Haha!

Ja Ja Ja
Lovers Mijn liefie...

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 11:59

Ik zie zwangere over het algemeen op hun rug liggend, persend, na een uitputtingsslag van uren en zo uit bed gestapt... niet mooi dus.

Maar ik moet zeggen dat zwangeren over het algemeen wel mooi zijn (zolang je niet opgeblazen bent van de oedeem). Je hebt vaak voller haar en mooiere borsten.

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 12:00

_Tivoli_ schreef:
Achja.
Gelukkig had ik geen pukkels,opgeblazen gezicht en als die andere 'lelijke dingen' .

Good for you, lezen blijft volgens mij een vak maar goed. Haha!

_Tivoli_ schreef:
Het enige wat ik eraan over heb gehouden is striae...en een prachtige dochter Lovers

Dat is toch mooi, als jij daar blij van wordt prima. Is je van harte gegund. Lachen

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 12:01

Napie schreef:
Maar ik moet zeggen dat zwangeren over het algemeen wel mooi zijn (zolang je niet opgeblazen bent van de oedeem). Je hebt vaak voller haar en mooiere borsten.

Wellicht valt deze zinsnede beter dan de mijne? Haha!

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 12:02

_Tivoli_ schreef:
Achja.

Ik had juist liever al die uiterlijke vervelende kwaaltjes gehad in plaats van die allesoverheersende misselijkheid en brandend maagzuur. Clown
Ik had liever 30 kilo teveel gehad dan dat, maar ja, je hebt het niet voor het kiezen Knipoog .

En verder ben ik het helemaal met je eens, Tivoli. Knipoog

Alsof er buiten de zwangere vrouwen (met striae, teveel vel en vet en pukkels Clown ) zoveel woest aantrekkelijke mensen met mooie kleding rondlopen. Haha!
Whahahaaaa..... breek me de bek niet open. Vork