@maatlaje: laat je even weten of de kaart is aangekomen? en natuurlijk alle vorderingen doorgeven. ik hoop zo dat het goedkomt. maar dat moet wel lukken
de MRI van vanmorgen is goed gegaan alleen het wakker worden vond jesse weer erg moeilijk dus vergat hij weer te ademen erg vervelend maar toch mocht hij dan om half 2 weer lekker terug naar huis en is hij nu weer lekker aan het spelen hij had een hele lieve anestesiste daar mocht hij zelf bij zijn narcose vloeistof inspuiten en viel hij lief in slaap
maatlaje
Geplaatst: 10-02-09 08:04
hoera nog een paar dagen en jesse krijgt zijn uitslag we zijn wel erg benieuwd en ik word steeds zenuwachtiger wat een gedoe allemaal het liefst zou ik meteen de telefoon pakken om te bellen want dit is ook niets zo ik slaap nu helemaal niet ook omdat het nichtje van maurice is overleden en pas 31 jaar is en ook omdat haar dochter van 9 haar heeft gevonden dus dat is ook weer wat wat meespeelt vrijdag is maurice jarig en dan zal ze begraven worden dus een hoop stress hier maar ach we moeten blijven knokken
gr athalie
vuurtoren
Geplaatst: 10-02-09 10:44
wat een spanning krijgen jullie te verwerken, gecondoleerd met jullie nichtje zo jong en voor haar dochter een nachtmerrie. ik duim dat jullie van de week goed nieuws krijgen succes en sterkte deze week. gr. annita
avaluna
Geplaatst: 10-02-09 10:52
Jezus... Kaartje komt eraan, lijkt me toch ook al is het maar klein, dat het geweldig is als je merkt dat er zo wordt meegeleefd...
maatlaje
Geplaatst: 11-02-09 11:17
zo daar weer even een update jesse heeft gister toch weer een sonde in gekregen omdat hij wel goed eet hoor maar hij valt toch af en hoe dat komt ????????? dat weten ze zelf ook nog niet. vanmorgen bracht ik jesse naar de biezenwaard en alles ging goed tot ik op de hoek was spuugde hij alles uit echt alles zat onder hijzelf de auto alles echt zielig voor het mannetje maar hij ging er gelukkig goed mee om. hopelijk krijgt hij nu niet het spuugen wat hij eerst eigenlijk had moeten hebben
morgen hebben we het gesprek om 2 uur dus het is wel erg spannend allemaal maar dat komt wel goed
jesse vind het nog steeds leuk om kaartjes in het zh aan te krijgen dus het zou leuk zijn als mensen kaartjes blijven sturen
maatlaje
Geplaatst: 19-03-09 20:45
jesse zijn website is veranderd en aangevult kijk snel en laat een bericht achter in zijn gastenboek of stuur een kaartje naar het ziekenhuis dat vind hij super leuk en geeft hem kracht http://jesse.knokt.nl
ik hoop dat iedereen toch nog een kaartje wil sturen jesse moet nog een half jaar chemo kuren krijgen en we hopen dat door dat hij kaartjes krijgt hij dit half jaar ook zo weer door komt dankje wel