peelemeisje schreef:Haha.. wat is laat?
Half 4 ong. ...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. Lieke schreef:OoappeloO schreef:Heb jij leuke verhalen gehoord over Augustinus? Ik ben van plan daar lid te worden, twijvel alleen nog met de Blauwe Schuit ivm het zeilen!
Augustinus is de grootste vereniging van Leiden en imo ook de leukste. Wel is de man/vrouw verhouding erg scheef, maar dat is Leiden sowieso ook zo. Mijn huisgenootjes hebben het erg naar hun zin, maar ik zie dat de meeste mensen na de eerste 2 jaar niet vaak meer gaan.
In het begin moet je wel erg actief zijn en een jaarclub vormen, sommige meiden kunnen hier wel heel erg bitchie in zijn. Maar bij zo'n jaarclub heb je wel een leuke groep waarin er altijd een aantal mensen zitten waar je het goed mee kunt vinden.

je ziet wel hoe het gaat lopen
... Lieke schreef:OoappeloO schreef:Heb jij leuke verhalen gehoord over Augustinus? Ik ben van plan daar lid te worden, twijvel alleen nog met de Blauwe Schuit ivm het zeilen!
Augustinus is de grootste vereniging van Leiden en imo ook de leukste. Wel is de man/vrouw verhouding erg scheef, maar dat is Leiden sowieso ook zo. Mijn huisgenootjes hebben het erg naar hun zin, maar ik zie dat de meeste mensen na de eerste 2 jaar niet vaak meer gaan.
Je moet ook een keer plaats maken voor nieuwe mensen. Dat betekent ook niet dat je jaarclub nooit meer ziet ofzo. Die van mij zie ik wekelijks, terwijl het toch bijna een jaar geleden is dat ik op de sociëteit was. Soda schreef:Ik denk dat dat heel veel gebeurt, dat je na de eerste twee jaar niet meer vaak naar de sociëteit gaat. Je studie begint dan toch vaak wat meer tijd te vragen en mensen zien het niet meer zitten om iedere week op een doordeweekse avond op stap te gaan. Tenminste, zo was het bij mij. En volgens mij moet het ook zo zijn, dat je eerst veel komt en later dat afbouwt. Als 8e-jaars nog steeds iedere week op de kroeg hangen heeft ook iets treurigsJe moet ook een keer plaats maken voor nieuwe mensen. Dat betekent ook niet dat je jaarclub nooit meer ziet ofzo. Die van mij zie ik wekelijks, terwijl het toch bijna een jaar geleden is dat ik op de sociëteit was.
, maar zeker 1 avond in de week en in het vijfde jaar vooral op vrijdagavond. Dat komt inderdaad doordat mensen drukker en vooral serieuzer met hun studie bezig zijn.
Afspreken met elkaar blijf je toch wel doen en de vrimibo (vrijdagmiddagborrel) komt vervolgens in je werkleven ook weer terug, dus dan is juist leuk om naar je vereniging te blijven gaan. 
.. Ben benieuwd.. helaas geen nachtnetje voor mij
(kan wel overigens, maar ik ga naar mijn ouders omgeving Alkmaar
).