Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Blondie_ schreef:Met dat budget wist ik het weldan kocht ik een MG F of een Mercedes SLK.
hunter87 schreef:mijn 1e auto waar ik in reed was een ford escord, fijne auto. lekker goed overzicht
ik heb nu een seat ibiza vigo. ook erg leuk, maar minder kofferbakruimte.
overzichtelijke auto maar wel een klein nadeel. (wee tniet hoe groot je bent) ik ben vrij klein,
heb mijn stoel op zn hoogste stand staan maar moet altijd erg goed opletten als ik een rotonde op rij, mijn linkerspiegel zit precies voor de plek waar dus autos aankomen (snap je)
maar erg leuke auto.
ik heb een 40 liter tank en kan er (als ik zuinig rij) 616 km mee rijden!

__Robijn__ schreef:Blondie_ schreef:Met dat budget wist ik het weldan kocht ik een MG F of een Mercedes SLK.
Net of je een SLK voor 6000 euro kan kopen ? En die is ook niet zuinig of goedkoop in wegenbelastig!
of hier in NL al gauw het dubbele, maar dan heb je ook wat! maar in Duitsland zijn dr veel te koop voor dat bedrag hoor ik weet alleen niet hoe duur het precies is om ze in te voeren.
CielitoLindo schreef:Is het de ford K geworden?

CielitoLindo schreef:Een ouwe of een nieuwe mini
En als je het geld er voor hebt moet je het ook zeker doen, leuk toch als dat je droom auto is
...
CielitoLindo schreef:oke het nieuwe type dus, ik doelde op het nieuwe of ouwe type
Die BMW dealer in utrecht is Ekris toch
amondi schreef:nou nou, dure en sterke auto...
Als je hem uit eigen zak betaald en de 2000 euro voor de verzekering ook geen probleem is, mijn zegen heb je, leuke auto.
Maar denk erom dat 99% van de maatschappijen een Cooper niet zullen accepteren met een beginnend bestuurder.
Ga je er voor lenen dan moet je heel goed nadenken! Zolang de aflossing loopt moet je de auto All risk verzekerd houden, en kan je geen andere auto kopen.( tenzij je weer een nieuwe lening af moet sluiten) De auto moet op jouw naam staan als de lening op jouw naam loopt, dus de constructie dat je ouders hem verzekeren gaat dan niet op, tenzij ze ook de lening op hun naam sluiten.
Afijn, komt erop neer, leuke auto, leuk idee, maar financieel gezien een valkuil!
_Cynthia_ schreef:Vind dit trouwens wel een hele rare reactie. Jij kan niet in mijn portemonnee kijken !!!