toch stond er een wokpan met 2 handgreepjes voor klungelpiet op de keukentafel, en een maatbeker.
toch wel heel erg lief, en ogh ja een boek voor beginnende doe het zelf mensen,,, dat moest ik als een hint zien, maar ik snap er niks van
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
)
, weekend miljonairs )
)

smokey17 schreef:Ja joh, verschrikkelijk jaloers![]()
Op wat? Op het feit dat zij alleen maar grote dure kadoos krijgt. Niet tevreden zal zijn met iets kleins?
Of het feit dat ze alles in haar schoot geworpen krijgt en ik werk voor alles wat in mijn huis staat. En erg dankbaar ben wanneer ik ook maar een chocoladeletter ontvang.
Ja ik barst uitelkaar van jaloersie.
Nu ga ik de stal van mijn paard uitmesten. Het paard waar ik uren en uren en uren koekjes voor heb in staan pakken om te kunnen betalen..
Tis mij allemaal ook een beetje te gek.. Stel je zou de moeder zijn van een kind die hierbij in de klas zit. Tuurlijk waarderen ze het wel, maar de meeste kids krijgen dit nog niet op hun verjaardag.

Bubsj schreef:Ik snap de reactie wel hoorTis mij allemaal ook een beetje te gek.. Stel je zou de moeder zijn van een kind die hierbij in de klas zit. Tuurlijk waarderen ze het wel, maar de meeste kids krijgen dit nog niet op hun verjaardag.
Ik vond die 50 die paps voor mij heeft uit gegeven al veel te gek, en jahoor ik werd ook verwend, toen ik 10 was..
Even omgerekend, 10 jaar geleden, toen ik nog flink in sinterklaas geloofde betekende dat dat ik voor 600,- aan kadootjes had gekregen (als ik het was geweest) dat is toch niet normaal
katiavl schreef:Spijtig dat het onneens zijn direct met jalouzie word geassocieerd. Als je zo kortzichtig denkt kan je beter een spulletje om je denkwijze te verruimen krijgen van de sint inplaats van cadeautjes.
Sterkte beaux, hopelijk genees je snel.
Verder jullie krijgen cadeautjes op school, super tof
alleen van de ouders van mijn Lief. Maar erger me eraan dat iemand hier in dit topic blij verteld wat ze allemaal heeft gekregen, en dat er dan anderen zijn die dat de grond in boren. Alsof iemand die minder krijgt, een beter mens is dan iemand die meer krijgt (en visa verca geldt dat ook). Open dan een apart topic dat je het onzin vindt dat sommigen mensen zo verwend worden, maar ga dat niet hier zo persoonlijk lopen afkraken. Vind ik nogal sneu. Lekker voor de bokt sfeer!
) Ik wil hier ook de mensen die veel hebben gekregen niet de grond inboren .. ik wil alleen dat iedereen hier even beseft hóe gelukkig je mag zijn met een cadeautje
... Persoonlijk zal ik uit principe niet veel geld uitgeven aan Sinterklaas en kerst. Júist omdat ik het feesten vind waarbij je wat meer aan andere kinderen die het minder hebben mag denken! 
Waren helaas niet meer op vooraad

Vanavond weer sinterklaas dan verwacht ik nog meer