En wat hebben we gekregen van Sinterklaas?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tantethee

Re: En wat hebben we gekregen van Sinterklaas?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 14:40

ik ben piet en doe dit jaar niet aan sinterklaas,,,
toch stond er een wokpan met 2 handgreepjes voor klungelpiet op de keukentafel, en een maatbeker.
toch wel heel erg lief, en ogh ja een boek voor beginnende doe het zelf mensen,,, dat moest ik als een hint zien, maar ik snap er niks van Knipoog

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 15:30

Op school;

Nagellak (Fel roze Lovers )
Oorbellen
Nagellak remover
Choco Letter

Thuis;
Glitter mascara
3 Tubes Lipgloss
Het 1e luchtje van Christina Aguilera
Choco letter
Een Wii spel ( Die heb ik samen met mijn broer gekregen Ja , weekend miljonairs )
Memo blok (Ik ben zo vergeetachtig als een blik vis Schijnheilig )
En vandaag nog wat kleertjes gekregen van mijn moeder Lachen

En ik mag nog een ketting uitzoeken Ja

Best wel verwend eigenlijk *LOL*
Hoedanook, ik ben meeeeer dan tevreden!

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 15:47

Toen ik 13 was een eigen pony!!
Al ben ik nu 40 hihi

Bolivia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 16:09

Ik heb een chocoladeletter en een krultangenset gekregen, en dat terwijl we het niet eens zouden vieren Nagelbijten / Gniffelen

SETEFURII

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 16:12

50 eurie & een boel snoep.
& als ik een goed rapport heb, krijg 'k er nog iets bij Haha!
Kassa Kassa!

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 16:14

Niks! Ik heb mijn blinde en een stuk van mijn dikke darm ingeleverd en kreeg de sint gisteren aan mijn ziekenhuisbed. Dank u Sinterklaasje!

Bubsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 16:21

Geheel tegen de verwachting in (we deden choco letters) toch van paps een belletje gekregen voor een lijstje.. Ik met mijn domme kop noemde 2 dingen, krijg ik ze beiden!

Roeckl handschoenen en een schockemohle halster, aangezien ik alles voor mijn paard zelf betaal hardstikke lief, maargoed hij is bijna jarig en dan kan hij het dubbel terug verwachten Haha!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 16:24

smokey17 schreef:
Ja joh, verschrikkelijk jaloers Gestoord

Op wat? Op het feit dat zij alleen maar grote dure kadoos krijgt. Niet tevreden zal zijn met iets kleins?

Of het feit dat ze alles in haar schoot geworpen krijgt en ik werk voor alles wat in mijn huis staat. En erg dankbaar ben wanneer ik ook maar een chocoladeletter ontvang.

Ja ik barst uitelkaar van jaloersie.

Nu ga ik de stal van mijn paard uitmesten. Het paard waar ik uren en uren en uren koekjes voor heb in staan pakken om te kunnen betalen..

Het zit wel diep he? Waar maak jij uit op dat ze niet tevreden is met iets kleins? Of dat ze alles in haar schoot geworpen krijgt? Ik proef frustratie. Jealousy is a bitch...

@Beaux: Bah... dat is naar. Sterkte ermee

Bubsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 16:26

Ik snap de reactie wel hoor Lachen Tis mij allemaal ook een beetje te gek.. Stel je zou de moeder zijn van een kind die hierbij in de klas zit. Tuurlijk waarderen ze het wel, maar de meeste kids krijgen dit nog niet op hun verjaardag.

Ik vond die 50 die paps voor mij heeft uit gegeven al veel te gek, en jahoor ik werd ook verwend, toen ik 10 was.. Lachen

Even omgerekend, 10 jaar geleden, toen ik nog flink in sinterklaas geloofde betekende dat dat ik voor 600,- aan kadootjes had gekregen (als ik het was geweest) dat is toch niet normaal Clown
Laatst bijgewerkt door Bubsj op 06-12-08 16:27, in het totaal 1 keer bewerkt

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 16:27

Spijtig dat het onneens zijn direct met jalouzie word geassocieerd. Als je zo kortzichtig denkt kan je beter een spulletje om je denkwijze te verruimen krijgen van de sint inplaats van cadeautjes.

Sterkte beaux, hopelijk genees je snel.

Verder jullie krijgen cadeautjes op school, super tof Haha!
Laatst bijgewerkt door lesilla op 06-12-08 16:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 16:28

ik heb een GROENE nds lite !! Tong uitsteken
en chocolade letter
8 pack kauwgoms Tong uitsteken
en memory stick voor telefoon..
en last but nat least: refelcterende bandjes Haha! Clown

Pinkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 16:30

met een paar vriendinnen een memory spel, met nog extra opdarchten, heel grappig Tong uitsteken

verder thuis:
Longeersingel! Haha!
dekje met reflectie
gezichtsmaskers
blonde haarverf
chocoletter Knipoog
lipgloss
gouden oogschaduw
kalender katten
kalender met eigen foto's

echt super cool. had niet verwacht dat ik dit jaar nog veel zou krijgen. waren lekker veel gedichten en surprises Haha!

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 16:35

Parfum van Armani
Bodyspray iets? Iig waar je parfum sterker van ruikt van Chanel
Lippenbalsem, scrub en bodylotion van de Rituals Lovers
Meer dan tevreden. Niet veel maar uiteindelijk toch voor genoeg geld. Heb mijn vader en moeder een foto op canvas gegeven van mezelf. Die waren door het dolle heen.

Lydia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 16:35

Ik heb ponyclubformulier gekregen en sinterklaas gaat voor mij een startkaart voor 2009 aanvragen, super tevreden dus! Haha!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 16:36

Bubsj schreef:
Ik snap de reactie wel hoor Lachen Tis mij allemaal ook een beetje te gek.. Stel je zou de moeder zijn van een kind die hierbij in de klas zit. Tuurlijk waarderen ze het wel, maar de meeste kids krijgen dit nog niet op hun verjaardag.

Ik vond die 50 die paps voor mij heeft uit gegeven al veel te gek, en jahoor ik werd ook verwend, toen ik 10 was.. Lachen

Even omgerekend, 10 jaar geleden, toen ik nog flink in sinterklaas geloofde betekende dat dat ik voor 600,- aan kadootjes had gekregen (als ik het was geweest) dat is toch niet normaal Clown

katiavl schreef:
Spijtig dat het onneens zijn direct met jalouzie word geassocieerd. Als je zo kortzichtig denkt kan je beter een spulletje om je denkwijze te verruimen krijgen van de sint inplaats van cadeautjes.

Sterkte beaux, hopelijk genees je snel.

Verder jullie krijgen cadeautjes op school, super tof Haha!

Ik zeg nergens dat ik het normaal vind, dat iemand zoveel krijgt, en zoveel heb ik ook nooit gekregen. Dit jaar zelfs helemaal niets van papa en mama Clown alleen van de ouders van mijn Lief. Maar erger me eraan dat iemand hier in dit topic blij verteld wat ze allemaal heeft gekregen, en dat er dan anderen zijn die dat de grond in boren. Alsof iemand die minder krijgt, een beter mens is dan iemand die meer krijgt (en visa verca geldt dat ook). Open dan een apart topic dat je het onzin vindt dat sommigen mensen zo verwend worden, maar ga dat niet hier zo persoonlijk lopen afkraken. Vind ik nogal sneu. Lekker voor de bokt sfeer!

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 16:38

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 08-03-24 14:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Phillipa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 16:45

Hoewel je natuurlijk niets weet van de achtergrond van een persoon die veel (dure) cadeaus krijgt, schrik ik er wel van en vind ik het ook erg. Niet omdat ik het ook wil... Nee omdat wij per se zoveel mooie dingen moeten hebben terwijl er ZOVEEL mensen aan de andere kant van de wereld niet genoeg te eten hebben. Een Amerikaan geeft per jaar zoveel geld uit aan alleen al ijs, dat iemand in Afrika er een jaar van kan eten... Maargoed, veel geld betekend niet gelijk verwend. Er zijn ook rijke mensen die enorm veel in ontwikkelingshulp steken. Jongens, voor €30 euro per maand sponsor je een kind in een arm land, dat krijgt dan te eten en kan naar school... Ik zeg niet dat we geen cadeautjes meer moeten geven (ik hou van cadeautjes Haha! ) Ik wil hier ook de mensen die veel hebben gekregen niet de grond inboren .. ik wil alleen dat iedereen hier even beseft hóe gelukkig je mag zijn met een cadeautje Lachen ... Persoonlijk zal ik uit principe niet veel geld uitgeven aan Sinterklaas en kerst. Júist omdat ik het feesten vind waarbij je wat meer aan andere kinderen die het minder hebben mag denken!

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 16:48

Sporen riempjes met goudkleurige gesp, beugelriemen met goudkleurige gesp, goudkleurige sporen en nepplantjes voor mijn schildpad Haha!

En mijn vader heeft ook nog goudkleurige beugels voor me besteld bij de ruitersport zaak Haha! Waren helaas niet meer op vooraad Zij zijn groot en ik is klein!

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 16:48

wij doen niet aan sinterklaas maar aan kerst.
maar.....toch nog een chocoladeletter gekregen. de S van Sint Haha! Vingers aflikken

Manonn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 16:49

Ik heb op vollleyba; kneedgum ofzo gekregen, een pen en nog wat snoep

thuis: Een schilderij van paarden, een stijltang,chocoladeletter, 2 tijdschriften, een boek, Sokken,rijhandschoenen! Haha! Vanavond weer sinterklaas dan verwacht ik nog meer Haha!

___Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 16:54

Ik heb een december kraslot gekregen en een chocoletter van Droste nog wel Tong uitsteken
Ik heb niet veel gekregen aangezien ik al een paard + zadel en ook nog een autotje + rijbewijs heb gekregen dit jaar! Ik ben verwend zat Haha!

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 16:58

van mijn bijklusadresje : een banket letter en een chocolade letter

van paps en mams, een setje mini doucheschuimpjes van kneip en we hebben gegourmet

wat betreft kerst heb ik het meest bijzondere onbetaalbare kado gekregen

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 17:01

Euhm..

burberry showergel + bodylotion
beugels + beugelriemen
staldeken
ventilaterkacheltje
eyeliner
anti-blauwe-kringen foundation
2 likits
jollybal
anky pad
setje (ondergoed)

ja wij doen nogal leuk aan sinterklaas Bloos Haha!

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 17:03

Mascara, gezichtsmaskertjes en een boek van Daphne Deckers van mijn ouders, van mijn oma een bijdrage voor een nieuwe bedel aan mijn Pandora armband, en van mijn opa en oma een geurtje. Lachen
Het gaat mij trouwens niet om de kado's, vond het zelfs een hel om wat te bedenken. Tuurlijk, ieder mensje heeft wel een wensje, maar wij doen het voor een klein bedragje (12,50) zodat het voor iedereen leuk blijft om wat te kopen en ik vond het lastig gezien het enige wat ik nog 'wil' een horloge is.
De gedichten waren dit jaar trouwens hilarisch ROFL

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 17:06

Hier zou er niet aan Sinterklaas gedaan worden, maar ben door jan en allemaal gruwelijk verwend. Bloos

Een staatslot, kalender en een leuke gift voor op de spaarrekening..
Verder van vriendlief heb ik iets onwijs moois gehad, een supermooi setje voor onder mijn nieuwe zadel wat Donderdag komt.. Hyper!
http://i193.photobucket.com/albums/z126 ... ntkado.jpg